بازار طلا دانستنیها راهنمای نهایی برای دستبند
راهنمای نهایی برای دستبند
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/03 - 03:53 0 نظر

 

دستبندها به دلیل لایه لایه بندی عالی‌شان، یکی از محبوب‌ترین جواهرات هستند و همواره به روزرسانی می‌شوند. آنها در اندازه‌ها، مواد و سبک‌های مختلفی وجود دارند. ما یک راهنمای نهایی برای دستبندها آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید چه چیزی وجود دارد و چه چیزی در حال حاضر در بازار ترند است.

 

انواع دستبند

آشنایی با رایج‌ترین انواع دستبندها و سبک‌های آنها بسیار مفید است. در زیر، چند نمونه از دستبندهایی که فکر می‌کنیم در مجموعه خود به آنها نیاز خواهید داشت، آمده است.

 

زنجیر

دستبندهای زنجیری معمولاً از حلقه‌های فلزی ساخته شده‌اند که با یکدیگر متصل شده و یک "زنجیره" را تشکیل می‌دهند. انواع زنجیرها می‌توانند متفاوت باشند، از جمله معروف‌ترین آنها زنجیر کابل، طناب، جعبه و کرب است. تمام دستبندهای زنجیره‌ای دارای قفل‌هایی مانند گیره خرچنگ هستند.

 

النگو

دستبندهای النگو یک قطعه سنتی تر، حلقه‌ای شکل هستند و برای پوشیدن روی مچ می‌لغزند. آنها معمولاً از فلز جامد ساخته شده‌اند و درب ندارند. دستبندهای النگو را می‌توان به روش‌های مختلفی پوشید؛ به تنهایی یا با دستبندهای دیگر.

 

بیشتر بدانیم: النگوهای مروارید، یک سنت پر زرق و برق

 

تنیس

دستبندهای تنیس، یکی از جواهرات جاودانه هستند که در مجموعه خود به آن نیاز خواهید داشت. آنها مانند تصویر زیر دارای سنگ‌های قیمتی یا الماس در سراسر دستبند هستند. این دستبندها شیک و همه کاره هستند و در سبک‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

 

بیشتر بدانیم: طرح های دستبند طلا برای پوشیدن روزانه

 

مهره دار

دستبندهای رشته‌ای با مهره‌هایی از هر جنس، رنگ و اندازه‌ای مختلف، یکی دیگر از انواع دستبندها هستند. یک دستبند مهره‌ای می‌تواند با بسته شدن، قابل تنظیم یا بسیاری از سبک‌های دیگر داشته باشد. آنها ظاهری غیر رسمی‌تر نسبت به دستبندهای دیگر دارند، اما امروزه، مانند دستبندهای صورت شاد Liza Gozlan، ترند شده‌اند.

دستبندها معمولاً در بسته شدن دستبندهای چمدانی قرار دارند، اما همه دستبندها نیازی به بسته شدن مانند دستبندهای النگو و گاهی اوقات دستبندهای مهره‌ای ندارند.

خرید آنلاین دستبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید دستبند طلا

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00