بازار طلا دانستنیها زنجیر گوش: مد روز، وسوسه انگیز، و پر رونق
زنجیر گوش: مد روز، وسوسه انگیز، و پر رونق
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/17 - 15:28 0 نظر

زنجیر گوش یک طرح مدرن و نوآورانه در زمینه گوشواره است که نسل جدید را به خود جلب کرده است. این طرح متفاوت از سایر طرح‌های گوشواره است و معمولا در میان سخنرانی‌ها و جشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زنجیر گوش در انواع مختلفی مانند با قلاب، نخ و سرآستین ساخته می‌شود و برخی از نمونه‌های آن، از جمله نقره ای رنگ، طلا و الماس، در طرح آن استفاده می‌شود.

این مقاله به زنجیر گوش، انواع مختلف آن و مدل‌هایی که با جذابیت این طرح مطابقت دارند، پرداخته است. در ادامه با ما همراه باشید.

طرح های زنجیر گوش 

زنجیر گوش به صورت انواع و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و در جامعه جوانان به شدت محبوب است. برخی از طرح‌ها از فضای بوهو الهام گرفته شده‌اند، در حالی که برخی دیگر دارای تأثیرات مد پاپ و کی پاپ هستند. در زیر، برخی از طرح‌های مدرن زنجیر گوش را که امروزه بسیار مورد علاقه خانم‌ها قرار گرفته‌اند، معرفی می‌کنیم.

زنجیر گوش مینیمالیستی

طرح مینیمال زنجیر گوش، اساسا یک زنجیر ساده است که با یک کاف به گوش بالایی متصل می‌شود. این طرح معمولا از فلزاتی مانند نقره و طلا ساخته می‌شود و ممکن است با الماس و کریستال‌ها به عنوان عناصر تزئینی برای ایجاد ظاهری خاص ترکیب شود.

 

بیشتر بدانیم:‌ معرفی انواع زنجیر ها در دنیای زیورآلات

 

زنجیر گوش مینیمالیستی

زنجیر گوش منگوله ای

زنجیر گوش منگوله‌ای، به معنای واقعی کلمه، شامل منگوله‌هایی از زنجیر فلزی، زنجیر کریستالی یا الماس است که به صورت زنجیره‌ای آویزان شده روی لاله گوش قرار می‌گیرند. منگوله‌ها با یک کاف گوش متصل می‌شوند و کل پینای گوش را با منگوله‌های زنجیره‌ای می‌پوشانند.

زنجیر گوش منگوله ای

زنجیر گوش مروارید

زنجیر گوش مروارید، همانطور که از نامش مشخص است، از مروارید ساخته شده است. این زنجیره‌های مروارید برای کاف گوش بالایی طراحی شده‌اند و معمولاً یک مروارید در قسمت سوراخ کردن لوب وجود دارد که با زنجیره‌ای به گوش بالایی متصل می‌شود. زنجیره‌های مروارید بسیار زیبا هستند و برای مجالس رسمی و مهمانی‌های مجلل مناسب هستند.

 

بیشتر بدانیم: زیورآلات گوش و بینی!

 

زنجیر گوش مروارید

 

 

مدل دادن به زنجیر گوش به روش خودتان

 زنجیر گوش یکی از ساده‌ترین و مفیدترین لوازم جانبی برای استایل کردن است. استفاده از آن به راحتی می‌تواند به ظاهر شیک و باکلاسی که می‌خواهید برای خودتان ایجاد کنید کمک کند. با استفاده از زنجیر گوش مناسب، می‌توانید به راحتی در هر موقعیتی، از جمله موقعیت‌های رسمی و غیررسمی، به لباس خود جلوه‌ای متفاوت و جذاب ببخشید.

با توجه به توضیحات شما، می‌توان گفت که زنجیر گوش منگوله‌ای ، برای مهمانی‌های شبانه و گردش‌های شبانه بسیار مناسب هستند و می‌توانند جلوه‌ای زیبا و جذاب به شما ببخشند. همچنین، زنجیرهای گوش با دستبند‌های زنجیره‌ای نقره‌ای عالی ست می‌شوند و می‌توانند به لباس شما جذابیت بیشتری ببخشند. با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و طرح‌های زنجیرهای گوش، می‌توانید آنها را با لباس‌های خود ست کنید و به روش خودتان سبک کنید.

 

خرید آنلاین زنجیر طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید زنجیر طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00