بازار طلا دانستنیها 5 نوع جذاب از ست های جواهرات سنگی
5 نوع جذاب از ست های جواهرات سنگی
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/26 - 11:00 0 نظر

هنگامی که به دنبال لوازم جانبی مشابه هستید، مجموعه جواهرات می‌تواند بسیار مفید باشد.

شما می‌توانید انواع مختلف جواهرات را در یک ست جواهرات با همان نوع و طرح داشته باشید. از گوشواره و گردنبند گرفته تا دستبند و خلخال، یک ست جواهرات با تمامی این موارد را شامل می‌شود.

ست‌های جواهرات سنگی یک نوع محبوب در بین همه سبک‌ها هستند، از مینیمالیست‌های مدرن گرفته تا جواهرات سنتی عروس. سنگ‌های رنگارنگ در ترکیب با طلا، نقره و الماس، جلوه‌ای مسحورکننده و منحصر به فرد به جواهرات می‌بخشند. ست‌های جواهرات سنگی توسط خانم‌ها در هر سنی و در هر مناسبتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

5 نوع ست جواهرات سنگی برای شما

ست‌های جواهرات سنگی انواع مختلفی دارند و با هر سنگ، معنایی جدید و سبکی جدید به دست می‌آورند. بیایید به پنج نوع از این ست‌ها نگاه کنیم.

مجموعه جواهرات سنگ های قیمتی

ست‌های جواهرات قیمتی، همانطور که از نامشان مشخص است، از سنگ‌های قیمتی مانند الماس، زمرد و یاقوت ساخته شده‌اند. از گردنبندهای آویز گرفته تا گردنبندهای چوکر، ست‌های جواهرات سنگی همه نوع گردنبند را دارند. انواع گوشواره‌ها بر اساس گردنبند و سایر لوازم موجود در ست انتخاب می‌شوند.

ست‌های جواهرات یاقوت یا الماس برای مراسم عروسی یا خیریه بزرگ و جمع‌آوری کمک‌های مالی مناسب هستند. آنها نوع لوکس ست‌هایی هستند که اغلب به عنوان هدیه ارائه می‌شوند و برای هر مجموعه‌ای ضروری هستند.

مجموعه جواهرات سنگ های قیمتی

ست جواهرات نیمه قیمتی

سنگ‌های نیمه‌قیمتی مانند عقیق در ترکیب با طلا و نقره، جواهرات سنگ‌های نیمه‌قیمتی را تشکیل می‌دهند. این جواهرات اغلب به گردن‌آویزهایی با گوشواره‌ها و دستبندهای همسان تبدیل می‌شوند.

این ست‌های جواهرات را بهتر است با لباس‌های رسمی بپوشید. آنها را در مهمانی‌های اداری خود بپوشید تا رنگی به لباس‌های ساده خود اضافه کنید.

بیشتر بدانید: معرفی انواع سنگ های قیمتی

ست جواهرات نیمه قیمتی

ست جواهرات سنگ مصنوعی

سنگ‌های مصنوعی مانند سنگ‌های الماس آمریکایی و سنگ‌های قیمتی مصنوعی امروزه بسیار مدرن هستند و بسیاری از خانم‌ها آنها را می‌پوشند زیرا درخشندگی و ظرافتی مشابه الماس‌ها و سنگ‌های واقعی دارند.

آنها در همه سبک‌ها ساخته می‌شوند، از آویزهای مینیمال و گل میخ گرفته تا آویزان و گردنبندهای برجسته. یک دستبند تنیس الماس آمریکایی در یک مجموعه جواهرات، درجه اول است.

ست جواهرات سنگ مصنوعی

ست جواهرات سنگ طبیعی یا ارگانیک

سنگ‌هایی که در طبیعت شکل می‌گیرند و در طبیعت یافت می‌شوند همگی سنگ‌های طبیعی مانند مروارید و کهربا نامیده می‌شوند. جواهرات سنگ طبیعی به اندازه کافی ظریف و همه‌کاره هستند تا به هر ظاهری حالت دهند.

از پاتوق‌های غیررسمی گرفته تا مهمانی‌های شبانه شیک، آن‌ها می‌توانند به راحتی با هر محیطی سازگار شوند. رنگ و بافت این سنگ‌ها آن‌ها را به یکی از ارزشمندترین ست‌های جواهرات تبدیل کرده است.

ست جواهرات سنگ طبیعی یا ارگانیک

ست جواهرات سنگ هندسی

سنگ‌هایی که به اشکال و اندازه‌های مختلف بریده شده اند، ست‌های هندسی جواهرات را می‌سازند. طرح‌ها و سبک‌های پیچیده سنگ‌ها را می‌توان در ست‌های جواهرات سنگ هندسی مشاهده کرد.

آنها به دلیل الگوی منحصر به فرد خود اغلب به عنوان یک بیانیه مد پوشیده می‌شوند. ظاهری زیبا و پیچیده برای رویدادهای خیریه، مراسمات رسمی و مجالس مهم ارائه می‌دهند و به همین دلیل با کلاس هستند.

ست جواهرات سنگ هندسی

خرید آنلاین سرویس طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید سرویس طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00