بازار طلا دانستنیها 4 نکته در مورد جواهرات که هر دختری باید بداند
4 نکته در مورد جواهرات که هر دختری باید بداند
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/28 - 15:36 0 نظر

. برای ایجاد ظاهری زیبا، می‌توانید از اکسسوری استفاده کنید. برخی از آن‌ها بسیار ساده هستند ولی برخی دیگر ممکن است برای درک آن‌ها دشوار باشد. 

باید راهنمایی وجود داشته باشد تا با استفاده از لوازم جانبی به بهترین شکل، بهترین ظاهر را به دست آورید. این دقیقاً همان چیزی است که امروز برای شما آورده ایم.

4 نکته ساده برای لوازم جانبی که هر دختری باید بداند عبارتند از:

  • انتخاب گوشواره مناسب برای ظاهر شما.
  • تطبیق لوازم جانبی با هم.
  • رنگ و مواد را با رنگ پوست هماهنگ کنید.
  • لوازم جانبی با توجه به لباس.

4 نکته ساده برای لوازم جانبی که هر دختری باید بداند عبارتند از:

اولین قدم انتخاب گوشواره مناسب است.

در حال حاضر انتخاب گوشواره در درجه اول با تعیین فرم صورت شما و سپس گوشواره هایی است که در آن فرم صورت بهترین ظاهر را دارند. به دست آوردن گوشواره های مناسب برای فرم صورت شما به همان اندازه مهم است که اکسسوری هر ظاهری است.

بیشتر بدانید: 5 نکته مهم در خرید گوشواره طلا

کدام یک بلند یا کوتاه؟

صورت‌های بلندتر به گوشواره‌هایی با طراحی گرد و کمانی نیاز دارند که طول آن‌ها کوتاه‌تر باشد و بیشتر از طول چانه شما به پایان برسند. در حالی که صورت‌های کوتاهتر نیاز به آویزانی دارند که به زیر چانه برسند تا جلوه‌ای گسترده به ظاهر شما ببخشند.

همچنین، نوع لباسی که می‌پوشید نیز می‌تواند بر تزئینات شما تأثیر بگذارد، به عنوان مثال، لباس‌های بدون بند فضای بیشتری برای تزئینات دارند، از این رو گوشواره‌های بلند می‌توانند به ظاهر شما جلوه‌ای شگفت‌انگیز ببخشند.

کدام یک ظریف یا پررنگ؟

گوشواره‌ها تنها با انتخاب نادرست می‌توانند ظاهر چهره شما را بهبود یا تضعیف کنند. برای خانم‌هایی که ویژگی‌های قوی‌تری در صورت دارند و چهره‌های بافته‌تری دارند، گوشواره‌های برجسته مناسب هستند. در حالی که خانم‌هایی با صورت‌های کوچک و ویژگی‌های ظریف، باید به سراغ طرح‌های گوشواره‌های کوچک و شیک بروند تا ویژگی‌های صورت خود را بیشتر برجسته کنند.

 

 

اولین قدم انتخاب گوشواره مناسب است.

 

رنگ و مواد را با رنگ پوست هماهنگ کنید.

هنگامی که به دنبال اکسسوری مناسب هستید، نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، رنگ پوست شما و رنگ‌هایی است که به بهترین وجه برای آن مناسب است. این یکی از اصول "مانند با مانند باشد" است. رنگ پوست‌های گرم باید از رنگ‌هایی استفاده کنند که در طیف گرم قرار دارند. طلا یکی از موادی است که به رنگ پوست گرم هم‌خوانی دارد. در حالی که خانم‌هایی که رنگ پوست سرد دارند، باید از رنگ‌هایی استفاده کنند که در طیف سرد قرار دارند، و نقره بهترین ماده برای رنگ پوست سرد است.

در مورد کسانی که رنگ پوست خنثی دارند، اساساً می‌توانند با انواع رنگ‌ها و مواد مطابقت داشته باشند. آن‌ها ممکن است در هنگام استایل دادن به یک طرف تمایل داشته باشند، بنابراین رنگ دقیق پوستشان را به آن‌ها می‌دهد.

رنگ و مواد را با رنگ پوست هماهنگ کنید.

لوازم جانبی با توجه به لباس.

لوازم جانبی تقریباً نیمی از شیوه‌ی لباس‌پوشی شما را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل، مهم است که مراقب باشید که لباس شما با لوازم جانبی شما هماهنگ باشد و جهت جلب توجه تلاش نکنید. لباس‌هایی که بیش‌از‌حد دقیق و پر از چاپ و کارهای تزئینی هستند، با اکسسوری‌های ظریف و نازک مانند گردنبند، زنجیر و حلقه بهتر به نظر می‌رسند.

همچنین، برای لباس‌هایی که ساده و ابتدایی هستند و مانند تیپ‌های تک رنگ یا تی جین ظاهری جذابی ندارند، می‌توان با استفاده از اکسسوری‌های استیشن، ظاهر آن‌ها را بهبود بخشید. این باعث می‌شود که ظاهر کلی قوی‌تر باشد و چیزی برای جلب توجه وجود داشته باشد.

ظاهر سنتی اغلب نیاز به ست کردن جواهرات با لباس گلدوزی دارد. استفاده از رنگ‌های متناسب با لباس، می‌تواند تعادلی برای شما ایجاد کند. بنابراین، نکته کلیدی در اینجا ایجاد یک ظاهر متعادل است.

در کنار این، چهار نکته ساده در مورد استفاده از لوازم جانبی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا هر ظاهری را برای خود بهتر سازید. این نکات شامل موارد زیر هستند:

1. تنها از چند قطعه اصلی استفاده کنید و از سادگی لذت ببرید.
2. توجه کنید که رنگ لوازم جانبی شما با رنگ لباس شما هماهنگ باشد.
3. اندازه لوازم جانبی را برای ظاهر متعادل انتخاب کنید.
4. لوازم جانبی خود را با جواهرات و لباس خود ترکیب کنید.

اگر این نکات را در نظر بگیرید، ممکن است شما مد بعدی در میان همسالان خود باشید.

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00