بازار طلا دانستنیها راهنمای گوشواره طلای ساده و ایمن برای کودکان
راهنمای گوشواره طلای ساده و ایمن برای کودکان
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/05/01 - 15:40 0 نظر

پوست کودکان حساس‌تر، نازک‌تر، و ظریف‌تر است. بنابراین، برای انتخاب جواهرات مناسب برای پوست حساس آن‌ها، باید ملاحظات بسیاری را در نظر گرفت. جواهرات باید ظریف، سبک، و از فلزی با کیفیت بالا باشند. بهترین گزینه برای معرفی کودک شما به دنیای جواهرات، گوشواره‌های ساده، ایمن، و بدون دردسر هستند. گوشواره‌ها متشکل از مواد مختلفی هستند، اما کیفیت بالای طلا غیرقابل انکار است. بنابراین، گوشواره‌های طلا برای کودکان مناسب‌ترین گزینه هستند.

اهمیت انتخاب گوشواره ایمن و ضد حساسیت برای کودکان

در ساخت جواهرات، فلزاتی مانند برنج و نیکل با فلزات گرانبها مخلوط می‌شوند تا به آن‌ها یک بافت سفت برای قالب و طراحی بدهد. اما این فلزات می‌توانند برای پوست مضر باشند. به دلیل داشتن پوستی حساس و ظریف، کودکان ممکن است به نیکل و برنج حساسیت نشان دهند. بنابراین، برای انتخاب گوشواره‌های بی‌خطر برای کودکان، بسیار مهم است.

طلا با غلظت 18 عیار دارای 25 درصد سایر فلزات مانند نقره یا مس است و بدون نیکل است. گوشواره‌های طلای 24 عیار برای بچه‌ها بهترین گزینه هستند، زیرا 99.9 درصد طلا دارند و بدون مخلوط دیگر فلزات هستند. گوشواره‌های بدون نیکل اطمینان می‌دهند که کودکان می‌توانند از پوشیدن آن‌ها بدون هیچ گونه تحریک لذت ببرند.

انواع گوشواره طلا بچه گانه

گزینه های سبک و طرح در گوشواره های طلا باعث محبوبیت آنها در بین همه می شود. از گوشواره های بلند و سنگین گرفته تا طرح های ساده، گوشواره های طلا در طرح های مختلفی عرضه می شوند. برای بچه ها، گوشواره های طلایی که کوچک و ظریف هستند بهترین هستند. در اینجا چند مدل گوشواره طلا که برای بچه ها مناسب است آورده شده است:

 

 

گوشواره میخی برای بچه ها

گوشواره‌های میخی، اولین گوشواره‌ای هستند که با آن‌ها آشنا می‌شویم. در حین سوراخ کردن، یک گل میخ کوچک طلایی در داخل سوراخ قرار داده می‌شود تا به بهبود آن کمک کند. گوشواره‌های طلا میخی کوچک، ساده، و مناسب برای آشنایی بچه‌ها با جواهرات هستند. آن‌ها پشتیبان ایمن دارند که بدون کمک بزرگسالان باز نمی‌شوند، این باعث می‌شود بچه‌ها آن‌ها را گم نکنند. همچنین، برای پوشیدن راحت هستند که برای بچه‌هایی که ممکن است هنوز به استفاده از گوشواره عادت نداشته باشند، مهم است. آن‌ها در طرح‌های مختلفی مانند ستاره‌ها، شخصیت‌های کارتونی، و پروانه‌ها عرضه می‌شوند که بچه‌ها آن‌ها را بسیار جذاب می‌دانند. می‌توانند به صورت روزانه پوشیده شوند و مطابق با کد لباس مدرسه باشند. قطعاً یک انتخاب مطمئن و راحت برای بچه‌ها.

گوشواره میخی برای بچه ها

گوشواره حلقه ای برای بچه ها

حلقه‌ها فقط به بزرگسالان محدود نمی‌شوند. گوشواره‌های حلقه‌ای طلایی کوچک و سبک، انتخابی محبوب برای بچه‌ها نیز هستند. حلقه دارای یک لوله فلزی مدور است که دور لاله گوش حلقه می‌زند. اندازه آن‌ها از کوچک تا بزرگ متفاوت است. یک حلقه بزرگ ممکن است با موهایشان در هم بپیچد، بنابراین انتخاب حلقه‌ای با قطر کم توصیه می‌شود. گوشواره حلقه‌ای که لاله گوش را در آغوش می‌گیرد برای کودکان در سنین پایین مناسب است. اگر می‌خواهید حلقه‌های کمی بزرگ‌تر را انتخاب کنید، به سراغ حلقه‌هایی بروید که عناصر تزئینی دارند. حلقه‌هایی با یک مروارید یا مهره کوچک روی صورت ریز آن‌ها زیبا به نظر می‌رسد. آن‌ها همچنین برای برداشتن به کمک بزرگتر نیاز دارند، از این رو برای کودکان بسیار ایمن هستند. می‌توانند به صورت روزانه پوشیده شوند. اما برای مدرسه، حلقه‌های ساده و بدون تزئین مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های گوشواره طلا در سال 2022

گوشواره حلقه ای برای بچه ها

گوشواره قطره ای برای بچه ها

 گوشواره های قطره ای با طرح های متنوع و رنگ های جذاب برای بچه ها مناسب هستند و به ظاهر روزمره آنها جرقه ای اضافه می کنند. این گوشواره ها دارای قلاب بزرگی هستند که از لاله گوش عبور می کند و طرحی آویزان در زیر آن قرار دارد. این نوع از گوشواره ها برای بچه هایی که سن آنها بالای 10 یا 12 سال است، مناسب هستند، زیرا گوش کودکان در این سنین به اندازه کافی بزرگ شده است تا بتوانند این نوع گوشواره ها را بپوشند.

همچنین، به دلیل آسانی پوشیدن و بیرون آوردن این گوشواره ها، ممکن است کودکان کوچکتر آنها را گم کنند، بنابراین بهتر است برای کودکانی که سن آنها کمتر از 10 سال است، از گوشواره های دیگری استفاده کنید.

 

گوشواره قطره ای برای بچه ها

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گوشواره طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00