بازار طلا دانستنیها محبوب ترین مدل های گوشواره طلا در سال 2022
محبوب ترین مدل های گوشواره طلا در سال 2022
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/12 - 12:59 0 نظر

با این دنیای پر سرعت و مبتنی بر رسانه های اجتماعی که در آن زندگی می کنیم، هرازگاهی روند جدیدی معرفی می شود. این چرخه روند روزانه می تواند در مورد لباس کمی مشکل باشد، اما با جواهرات متفاوت است.

کیفیت و تطبیق پذیری جواهرات به آن دوام می بخشد و چرخه عمر طولانی تری نسبت به لباس و سایر لوازم جانبی به آن اضافه می کند. انتخاب درست جواهرات می تواند ظاهر شما را در یک لحظه زیباتر کند. یکی از این جواهراتی که ویژگی های صورت ما را زیباتر می کند یک جفت گوشواره است. در اینجا لیستی از گوشواره های مد روز وجود دارد تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندادید.

مدل های گوشواره طلا ترند 2022

گوشواره میخی

احتمالا یکی از اولین انواع گوشواره هایی که همه ما با آن آشنا شدیم، گوشواره های میخی ساده و ظریف هستند. آنها بدون ایجاد هرگونه تیرگی ظاهری محتاطانه به شما می دهند و آنها را به انتخابی عالی برای پوشیدن روزانه و همچنین مناسبت های خاص تبدیل می کند.

گوشواره میخی

گوشواره جومکاس

ترکیبی از میراث و مد، جومکا برای قرن ها مد بوده است. گوشواره های جومکا برای زنان که در طلا، نقره، نقره اکسید شده، کریستال و مروارید موجود است.

گوشواره جومکاس

گوشواره حلقه ای

حلقه های باریک، لوله مانند، دایره ای و سبک وزن در بین جوانان محبوب هستند. اندازه برای هر شخصیتی متفاوت است. به طور سنتی حلقه ها دایره ای شکل بودند، اما اخیرا حلقه هایی به شکل مربع، ستاره یا بیضی در لیست گوشواره های مد روز قرار گرفته است.

 

 

مطالعه بیشتر: 5 نکته مهم در خرید گوشواره طلا

گوشواره حلقه ای

گوشواره قطره ای

گوشواره های زنانه که مظهر سادگی و دوام هستند، برداشتی کلاسیک از نسخه توسعه یافته گوشواره های میخی هستند. گوشواره های قطره ای ترکیبی از یک زنجیر ساده است که کمی زیر لاله گوش با یک یاقوت، سنگ یا مروارید می افتد. گوشواره های قطره ای به دلیل طراحی ساده خود که از کارهای سنگین و پیچیده جلوگیری می کند، برای استفاده روزمره ایده آل هستند.

بیشتر بخوانید: چه چیزی گوشواره های قطره ای را محبوب می کند؟

گوشواره قطره ای

گوشواره آویزان

گوشواره‌های آویزان، ارتقاء یافته برای گوشواره‌ها، کمی شیک، سنگین و همانطور که از نامشان پیداست، آویزان هستند. اغلب با بافت بلند و پیچیده طرح‌ها و سنگ‌ها، آویزان‌ها کمی بلندتر از گوشواره‌های قطره‌ای هستند و امکان حرکت کمی بیشتر را فراهم می‌کنند. گوشواره های آویزان الماس نیز انتخاب محبوبی برای افراد مشهور روی فرش قرمز است.

گوشواره آویزان

گوشواره منگوله ای

 گوشواره منگوله ای معمولاً در آرایه‌هایی از مواد، مانند چند رشته یا زنجیره‌ای از فلز وجود دارند. پایین رفتن از لاله گوش به آنها حالتی روان، پر جنب و جوش و سرزنده می دهد.

بیشتر بخوانید: کامل ترین راهنمای خرید طلا و جواهر در ایران

گوشواره منگوله ای

گوش بند

دستبند گوش بخشی ضروری از بسیاری از فرهنگ های باستانی بوده است. اخیراً آنها آن را در لیست گوشواره های مد روز قرار داده اند. گوش‌آستین‌ها  «در میان جمعیت برجسته» محبوبیت پیدا کرده‌اند. گوش‌آستین‌های قدرتمند و پر زرق و برق در لاله گوش قرار می‌گیرند و تا پوسته گوش بالا می‌روند.

گوش بند

گوشواره لوستر

گوشواره‌های لوستری فوق‌العاده باکلاس، شبیه یک لوستر کریستالی پرآذین است که زیر لاله گوش شما می‌افتد. به طور کلی، آنها از الماس یا سایر سنگ های قیمتی با رنگ های تیره و طرح های پیچیده با طول کمی ساخته شده اند که به آنها حالت یک لوستر باشکوه را می دهد. آنها شباهت هایی با گوشواره های آویزان دارند، اما شکل آنها است که نام متمایز آنها را به آنها داده است.

مطالعه بیشتر: راهنمای انتخاب گوشواره مناسب فرم صورت

گوشواره لوستر

گوشواره نخی

یک زنجیر باریک، شبیه یک نخ، در دو طرف لاله گوش آویزان است. یک زنجیر بلند و باریک که سبک و ساده است از سوراخ آویزان پشت گوش با کمک یک گل میخ یا الماس در انتهای نخ خارج می شود و در جلو می ماند.

گوشواره نخی

گوشواره ها سال هاست ظاهر شما را جذاب تر کرده اند و در سال جدید نیز این کار را ادامه خواهند داد.

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گوشواره طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00