بازار طلا دانستنیها 5 دستبند برتر GOLD BELCHER که باید به مجموعه خود اضافه کنید
5 دستبند برتر GOLD BELCHER که باید به مجموعه خود اضافه کنید
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/05/24 - 15:26 0 نظر

دستبند بلچر یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای اکسسوری‌های مردانه و زنانه است. دستبندهای بلچر که معمولاً از طلای جامد زیبا ساخته می‌شوند، دارای سبک ضخیم منحصربه‌فردی هستند که می‌توانند در هر کجا که می‌روید جلب توجه کنند. این طرح به خودی خود تاریخچه ای غنی دارد، با طیف وسیعی از لباس های مختلف هماهنگ کار می کند و می تواند در طول فصول سال پوشیده شود.

 

در این وبلاگ، ما دقیقاً به بررسی دستبند بلچر، برخی از برترین انتخاب‌های هاتون جواهر می‌پردازیم و توصیه‌هایی درباره سبک ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که بیشترین بهره را از لوازم جانبی خود می‌برید.

دستبند BELCHER چیست؟

دستبند بلچر نوعی طرح دستبند است که از پیوندهای درشتی به شکل D تشکیل شده است که ظاهری قدرتمند به قطعه می بخشد. خود پیوندها اغلب می‌توانند با طرح‌های پیچیده حکاکی شوند تا ظاهری دقیق داشته باشند یا ساده نگه داشته شوند تا زیبایی طلای جامد حرف بزند.

دستبندهای بلچر به‌عنوان گونه‌ای از جواهرات سنگین تک جنسیتی برجسته هستند. فرقی نمی‌کند یک دستبند یخ زده و یا طرح ساده و بافت دار را انتخاب کنید، این قطعه با همه چیز از یک لباس تابستانی گرفته تا یک کت و شلوار سه تکه، زیبا به نظر می‌رسد.

تاریخچه دستبند بلچر

کتاب‌های تاریخ را به قرن نوزدهم دنبال کنید و منشأ احتمالی دستبند بلچر را خواهید یافت که به یک بوکسور مشهور بریتانیایی گره خورده است.

جیمز «جم» بلچر که در اوایل دهه 1800 به مقام «قهرمان تمام انگلستان» دست یافت، الهام‌بخش نام این دستبند شد. نام او از آن زمان به بعد مترادف با این طرح شده است که توسط خرده فروشان و علاقه مندان به جواهرات ابداع شده است.

 نام این زنجیر ممکن است از روسری‌های سبک وزن و کراوات‌های حلقه‌ای که معمولاً در سراسر انگلستان در قرن‌های 18 و 19 استفاده می‌شد، گرفته شده باشد.

چگونه به دستبند BELCHER خود مدل دهید

دستبند بلچر را می‌توان به روش‌های مختلفی طراحی کرد، چه با لباس مناسبت یا یک لباس ساده و روزمره. صرف نظر از اینکه این یک لباس مردانه است یا زنانه، کلیدی برای زیباتر کردن ظاهر این است که آن را به گونه ای بپوشید که مناسب شما باشد.

 

پوشیدن دستبند BELCHER در یک موقعیت خاص

هنگام انتخاب جواهرات برای پوشیدن در یک رویداد خاص، دو گزینه پیش روی شما قرار می گیرد: کلاس ظریف یا ولخرجی جسورانه. همانطور که می گویند، ثروت به نفع افراد جسور است، بنابراین ما همیشه با یک دستبند طلای زرد یخ زده به طرف دوم متمایل می شویم.

با این حال، جواهرات جسورانه ممکن است مورد شما نباشد. اگر اینطور نیست، انتخاب یک ظاهر سنتی تر، با یک دستبند 10 میلی متری طرح ساده، به احتمال زیاد به نفع شما خواهد بود.

دستبند BELCHER خود را با یک لباس غیر رسمی طراحی کنید

دستبندهای بلچر، که دارای طرح‌های پیچیده و پرآذین هستند، برای ست کردن با لباس‌های غیررسمی عالی هستند، زیرا می‌توانند به برجسته کردن چیزی که در غیر این صورت به عنوان یک ظاهر استاندارد طبقه‌بندی می‌شود، کمک کنند. بدون افراط در استفاده از اکسسوری‌های جواهری، همچنان می‌توانید ظاهری شیک به ترکیبی از پیراهن و شلوار جین یا یک لباس سبک اضافه کنید.

مطابقت دادن دستبند BELCHER خود با لباس مناسب برای رویدادهای اجتماعی

شرکت در رویدادهای اجتماعی می‌تواند فرصتی عالی برای به رخ کشیدن برخی از اکسسوری‌های "کمد لباس" خود باشد و اطمینان حاصل شود که شما تبدیل به بحث مهمانی می‌شوید. دستبندهای براق برای این کار راه بسیار خوبی هستند، زیرا می توانید با لباسی ملایم مانند یقه یقه اسکی مشکی یا پیراهن ساده با مجلل بودن این قطعه مقابله کنید.

چگونه مچ دست خود را برای اندازه مناسب دستبند بلچر اندازه گیری کنید

خرید آنلاین جواهرات ممکن است فاقد تجربه عملی باشد که شما آن را در فروشگاه امتحان می کنید. این می تواند برخی از افراد را منصرف کند، اما در واقع، تشخیص اندازه مچ دست و اطمینان از اینکه قطعه ای که خریداری می کنید کاملا مناسب است، بسیار ساده است.

موثرترین راه برای اطمینان از اینکه یک دستبند خیلی تنگ یا گشاد به دست می آورید، استفاده از یک متر نوار برای تشخیص دور مچ دست است. هنگامی که دور را پیدا کردید، نیم اینچ به این اندازه گیری اضافه کنید و تناسب کامل خود را بدست آورید.

نکته بالا
اگر می خواهید دستبندتان کمی تنگ تر باشد، فقط یک چهارم اینچ اضافه کنید.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00