بازار طلا دانستنیها 4 مدل جذاب آویز طلا برای خانم های شیک پوش
4 مدل جذاب آویز طلا برای خانم های شیک پوش
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/27 - 15:10 0 نظر

آویز یا گردنبند اکسسوری مورد علاقه هر دختری است. این یک قطعه جواهرات است که هرگز اشتباه نمی‌کند. آنها به سادگی و بدون تلاش زیاد، شما را از حالت معمولی به روزمره به یک ظاهر رسمی و شیک در شب تبدیل می‌کنند. آویز یک قطعه کوچک است که به یک زنجیر یا گردنبند ساده متصل می‌شود. آنها در عین حفظ سادگی و مینیمالیسم، به ظاهر شما جلوه و جذابیت می‌بخشند و به استایل لباس شما اضافه می‌کنند.

ست‌های آویز بخشی ضروری از کمد لباس زنانه را تشکیل می‌دهند، زیرا به هر لباسی حس زنانگی و زیبایی می‌بخشند. آنها بهترین جواهرات از باند تا واقعیت هستند.

با توجه به روند جواهرات مدرن، آویزها همه جا حضور دارند. آنها قادرند هر سبک و لباسی را با شیک و شیک کردن آن‌ها تغییر دهند. آویزهای لباس یا آویزهای تقلیدی در همه سبک‌ها و تم‌ها موجود هستند - وینتیج یا مدرن، مینیمال یا استیلیش. دوران گردنبندهای آویز گران قیمت و با کیفیتی که منجر به خرج بالا و تکراری برای تغییر آویزها می‌شوند، به پایان رسیده است. اکنون می‌توانید از آویزهای متنوعی برای تنوع بیشتر در طول سال استفاده کنید و همچنین هزینه‌های بالا را کاهش دهید.

در اینجا، ما لیستی از چند آویز طلا ضروری را برای مطابقت با جذابیت و راحتی شما تهیه کرده ایم.
 

آویزهای طلا گاه به گاه

آویزهای گاه به گاه همه کاره، کلاسیک و شیک هستند و کمی زیبایی به ظاهر روزمره شما می بخشند. آنها آویزهای ساده و براقی هستند که راحت هستند و در عین حال به ظاهر شما شخصیت می بخشند. آویزهای معمولی می توانند از فلز، مینا، کریستال یا سنگ باشند. آنها طرح های ساده ای مانند گل، قلب، کمان، نقوش یا الگوهای متقارن هستند. آنها کاملاً با هر لباسی ترکیب می شوند و وقتی احساس می کنید بیش از حد معمول لباس می پوشید، ظاهر شما را برجسته می کند.

آویز طلا تجاری

آویزها افزودنی زیبا به مجموعه های اداری شما هستند. یک زنجیر ساده با جذابیت ها به خوبی با یک کت بلیزر یا یک لباس حرفه ای کاملا برش ست می شود. یک فلاش کوچک با لباس رسمی به ظاهر شما اعتماد به نفس و جذابیت می بخشد. همچنین کاملاً به محیط اداری و نوع کار شما بستگی دارد. اگر کارتان اجازه می دهد، می توانید به سراغ لایه بندی آویزها و زیورآلات نیز بروید.

بیشتر بخوانید: دانستنی های جذاب درباره آویز و گردنبند طلا

آویز سنگ های قیمتی

اگر به دنبال چیزی هستید که بدون زحمت جذاب باشد، آویزهای سنگ قیمتی بهترین انتخاب برای شما هستند. رنگ‌های پر جنب و جوش و ظاهر زنده سنگ‌های قیمتی، آن‌ها را به اکسسوری مورد علاقه یک زن مدرن تبدیل می‌کند. این طرح در طرح های مختلف، از ساده تا جسورانه و مینیمال تا پر زرق و برق وجود دارد. آنها درخشندگی را اضافه می کنند و می توانند هر لباسی را خیره کنند. همچنین، هر سنگ قیمتی دارای اهمیت و ویژگی هایی است که می تواند برای تعریف شخصیت فرد مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، یاقوت سرخ نشان دهنده عشق، یاقوت کبود نشان دهنده وفاداری و زمرد نشان دهنده وفاداری است.

مرواریدها کلاسیک ترین و جاودانه ترین جواهراتی هستند که هرگز از مد نمی افتند و می توانند برای نسل ها ماندگار شوند. آنها نشان دهنده پیچیدگی و تجمل هستند. گردنبندهای آویز مروارید همه کاره هستند و انتخابی عالی هستند که می توانند با هر نوع لباس یا مناسبتی – غیررسمی یا رسمی – مطابقت داشته باشند. هرگز نمی توان با یک تکه جواهرات خالص و مجلل مانند مروارید زیاد لباس پوشید یا کم پوشید. آنها یک انتخاب عالی برای هدیه هستند زیرا هیچ زنی نمی تواند در برابر جذابیت مروارید مقاومت کند. آنها همیشه مناسب هستند و هرگز نمی توانند از مد خارج شوند.

آویز قلب

آویزهای قلبی قطعاتی از جواهرات بسیار شخصی و احساسی هستند. آنها می توانند ابراز عشق، جشن گرفتن با هم بودن یا هدیه ای گرانبها از طرف معشوق شما باشند. آنها دلالت بر عشق و مراقبت از شخص خاصی دارند و در عین حال اظهارات ظریفی را بیان می کنند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها، مواد، سبک ها و طرح ها هستند. آویزهای قلبی شکل یا قفسه های قلب هدیه ای عالی برای سالگرد و تولد همسر یا دوست دختر مورد علاقه شماست.

بنابراین، امروز کمد لباس خود را به روز کنید.

خرید آنلاین پلاک طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید پلاک طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00