بازار طلا دانستنیها راه های هماهنگی جواهرات مد با لباس های غربی
راه های هماهنگی جواهرات مد با لباس های غربی
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/07/05 - 14:55 0 نظر

لباس های غربی درجه خاصی از راحتی دارند و شما را با آخرین مد بین المللی در ارتباط نگه می دارند. از جین ساده گرفته تا یک لباس مجلسی بلند شیک، لباس های غربی دارای سبک های بی نهایتی برای آزمایش هستند.

وقتی لباس‌های مدرن با جواهرات مناسب ست می‌شوند، واقعاً می‌توانند کل لباس شما را ارتقا دهند. بهترین بخش در مورد لوازم جانبی لباس های غربی این است که شما سبک های جواهرات بی پایانی برای هماهنگی با لباس خود دارید. تقریباً تمام سبک‌های جواهرات با لباس‌های غربی کار می‌کنند که به طور مناسب جفت شوند.

در اینجا ما بهترین نکات برای هماهنگی جواهرات با لباس های غربی را با شما به اشتراک می گذاریم. 

جواهرات برای لباس های روزمره

کژوال لباس های روزمره برای هر خانمی است. آنها راحت ترین از همه سبک ها هستند و حمل آن آسان است. گاه به گاه می‌توانند بسیار خیره‌کننده به نظر برسند و وقتی با جواهرات مناسب ست می‌شوند شما را جسور و با اعتماد به نفس نشان می‌دهند. برای اینکه آن را ساده و در عین حال شیک نگه دارید، به سراغ یک آویز ساده با لایه های زنجیر یا گردنبند بروید. همچنین می‌توانید لباس‌های راحتی خود را با یک جفت گوشواره کلاسیک و یک دستبند ساده تزیین کنید تا لباس‌های غیررسمی‌تان را خوشرنگ کنید.

 

جواهرات برای تشریفات اداری

کت و شلوارهای خود را با جواهرات مناسب دفتر که ظاهری شیک و باکلاس دارند تا با محیط اداری شما ترکیب شوند، بلند کنید. به سراغ یک آویز مروارید کلاسیک و گوشواره های میخی بروید تا با پیراهن و شلوار رسمی خود در یک جلسه هیئت مدیره بپوشید. شما همچنین می توانید به سراغ یک جفت گوشواره استیشن بروید که جلوه ای پیچیده دارند.

جواهرات برای تشریفات اداری
جواهرات برای لباس غربی

لباس های غربی مدرن ترین و نفیس ترین لباس برای هر خانمی است. می توانید آنها را در یک رویداد رسمی، باشگاه، مسافرت یا حتی برای یک روز معمولی با دوستان بپوشید. آنها همه کاره هستند و حال و هوای زنانه دارند. جنبه های مختلفی وجود دارد که باید در هنگام تزیین لباس های غربی به آنها توجه کنید. رنگ، الگو، یقه، مناسبت و مکان در حین تزیین یک لباس غربی.

اگر برای یک مراسم رسمی با یک لباس مجلسی بلند می‌پوشید، از یک ست گردنبند کریستالی یا الماس خیره‌کننده استفاده کنید که کل اتاق را روشن می‌کند.


در حین انتخاب جواهرات برای لباس مشکی، اگر می‌خواهید عنصر سرگرم‌کننده‌ای به لباس مشکی خود اضافه کنید، می‌توانید یک گردنبند مرواریدی برای ظاهری پیچیده‌تر یا گوشواره‌های رنگارنگ مینا انتخاب کنید.

جواهرات برای لباس غربی
جواهرات برای لباس تابستانی

لباس های تابستانی نوعی لباس غیر رسمی است که برای پوشیدن در هوای گرم طراحی شده است. آنها را معمولاً می توان در رنگ های سرد و چاپ های الهام گرفته از طبیعت یافت. لباس تابستانی خود را با چند قطعه جواهرات الهام گرفته از طبیعت مانند گردنبند یا دستبندهای گلدار تزئین کنید. آنها جواهرات شاد و جوان پسندی هستند که به ظاهر شما شخصیت می بخشند.

جواهرات برای لباس تابستانی

جواهرات سنتی برای لباس های غربی

با ست کردن جواهرات سنتی هندی با لباس های غربی، ظاهری ترکیبی ایجاد کنید. ظاهر فیوژن مد روز در چند سال گذشته بوده است. از طراحان مد گرفته تا افراد مشهور بالیوود، همه را می توان دید که جواهرات قومیتی را با لباس های غربی ست می کنند. خلاق باشید و جواهرات قومی مورد علاقه خود را آزمایش کنید و آنها را با لباس های غربی خود ست کنید. سعی کنید گوشواره Jhumka را با لباس مجلسی و پیراهن های جین ست کنید. شما همچنین می توانید گردنبندهای سبک سنتی سنگین را با کت و شلوارهای پر زرق و برق، کت و شلوار و لباس ست کنید.

جواهرات سنتی برای لباس های غربی

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00