بازار طلا مد و برندشناسی 12 برند جواهرات مستقر در امارات برای خرید در پاییز امسال
12 برند جواهرات مستقر در امارات برای خرید در پاییز امسال
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/07/15 - 15:12 0 نظر

امارات خانه، مجموعه‌ای از برندهای لوکس می‌باشد. دراینجا ، فهرستی شامل 12 برند برتر جواهرات منطقه تهیه شده است تا در رادار شما قرار گیرد.

12 برند جواهرات مستقر در امارات برای خرید در زمستان امسال

جواهرات زیبای ثنا آل مکتوم Sana Al Maktoum Fine Jewellery

جواهرات زیبای Sana Al Maktoum توسط HH شیخه Sana Al Maktoum برای توانمندسازی زنان تأسیس شده است. اعلیحضرت برند جواهرات را به وجود آورده تا به تراث مادربزرگش، که به طور کامل مرتبط با "کارآفرینی، قدرت درونی و توانمندسازی زنان" بود، پیامدهای بدهد. همچنین ایشان دیپلم در طراحی جواهرات و گواهی الماس را از موسسه گواهی‌دهی جواهرشناسی آمریکا و موسسه بین‌المللی گواهی‌دهی جواهرشناسی دریافت کرده‌اند.

لانا الکمال Lana Al Kamal

لانا الکمال در عربستان به دنیا آمده است، اما در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند. طرح‌های طلا با عیار 18 او، نماد ظرافت هستند. همچنین لانا به دلیل علاقه‌مندی به معماری، هنر و فرهنگ، انگیزه‌ای برای ایجاد خط جواهرات خود داشت.

بیمیستیک Bymystique

این طرح‌ها از طلا با عیار 18 قیراطی که از دبی بازیافت شده، ساخته شده‌اند. این رویکرد ساخت بر اصول اخلاقی تمرکز پایدار برندها را نشان می‌دهد. طرح‌های Bymystique با آمیزش نقوش آسمانی طراحی شده‌اند که زیبایی شناسی عرفانی را به طرح‌ها اضافه می‌کند.

نورا شوقی Noora Shawqi

نورا شوقی یکی از طراحان خلاق و ماهری است که در حال حاضر در امارات زندگی می‌کند. او ابتدا با به اشتراک گذاشتن طرح‌ها و جواهرات مورد علاقه خود به صورت آنلاین شروع به فعالیت کرد و در نهایت برند شخصی خود را ایجاد کرد. بسیاری از قطعات جواهرات او از دبی ساخته می‌شوند. نورا همچنین دارای گواهینامه الماس از موسسه گواهی‌دهی جواهرشناسی آمریکا و گواهینامه درجه‌بندی الماس و طراحی جواهرات دیجیتال از موسسه بین‌المللی گواهی‌دهی جواهرشناسی است.

جواهرات ارقا Arqa Jewellery

Arqa Jewellery یک برند جواهرات برجسته اماراتی است که با دقت و دقت بالا قطعات خود را ساخته است. عایشه رشید به عنوان طراح در این برند فعالیت می‌کند و او همچنین دارای گواهینامه‌های حرفه‌ای در زمینه جواهرات از موسسه بین‌المللی گواهی‌دهی جواهرشناسی و موسسه گواهی‌دهی جواهرشناسی آمریکا است. جواهرات Arqa از شکل‌ها و الهامات معماری مدرن و هنر معاصر الهام گرفته شده است.

جواهرات MKS 

 برند Arqa Jewellery توسط شیخه مریم بنت خلیفه بن سیف آل نهیان تأسیس شده است. جواهرات این برند دارای سمفونی رنگ هستند و با دقت و دست ساخته شده‌اند. آنها به عنوان نمادی از هنر و زیبایی در داخل امارات ساخته می‌شوند.

دونا حورانی Donna Hourani

دونا حورانی یک طراح است که قطعات سفارشی و شگفت‌انگیزی را تولید می‌کند که می‌توان آنها را به عنوان یادگاری برای سال‌های آینده گرامی داشت و از نسلی به نسل دیگر منتقل کرد. او در وب سایت خود بیان می‌کند: "تقدیم به داستان‌هایی غیر از داستان خودم". ورودی شخصی و خلاقیت او، قطعاتی که تولید می‌کند را به خصوصیت خاصیت بیشتری می‌بخشد. این به این معناست که قطعات او بیش از یک مجرد طراحی هستند و دارای داستان‌ها و ارتباط شخصی خاصی با خریداران خود می‌باشند.

گافلا Gafla

Galfa یک برند خارج از دبی است که داستان‌ها و نمادهای خلیج عربی را به طرح‌های شیوا و زیبای خود تبدیل می‌کند. حمد بن شیبان و عبدالله بلجفله دو بنیانگذار این برند هستند و هر دو علاقه‌مند به میراث اماراتی خود و همکاری در طراحی مدرن و ایجاد برند خود هستند. این عشق مشترک به میراث فرهنگی خود، آنها را به ایجاد طرح‌هایی الهام‌بخش از آثار فرهنگی و تاریخی خلیج عربی سوق می‌دهد تا با استفاده از آنها برند خود را بسازند.

 O Jewellery

این برند جواهرات منطقه ای، مستقر در ابوظبی، جواهرات خوبی را تحت تأثیر گذشته، حال و آینده تولید می کند.

شمسا علابر Shamsa Alabbar

شمسا علابر یک طراح است که از تایپوگرافی عربی برای ایجاد طرح‌های مختلف خود استفاده می‌کند. تایپوگرافی عربی شامل استفاده از حروف عربی و نوشتارهای خاص زبان عربی برای خلق طرح‌ها و طرح‌های چاپی است. با استفاده از تایپوگرافی عربی، شمسا علابر می‌تواند طرح‌های منحصر به فردی را ایجاد کند که بیانگر زیبایی و هویت فرهنگی عربی است. این استفاده از تایپوگرافی عربی می‌تواند به برند و طرح‌های شمسا علابر ویژگی خاصی ببخشد و آنها را از سایر طرح‌ها و برندها متمایز کند.

با شوروق ByShurooq

Shrooq Al Midfa برندی است که جواهرات فوق‌العاده‌ای را از طلای 18 عیار ساخته می‌کند و تمامی این جواهرات در امارات تولید می‌شوند. قطعات این برند با جزئیات بسیار بالا و طراحی‌های رنگارنگ و برجسته طراحی می‌شوند. این به این معناست که در ساخت هر قطعه، به جزئیات صرفاً دقت شده و از رنگ‌های جذاب و شفاف استفاده می‌شود تا جواهراتی با ظاهری برجسته و زیبا به وجود آید. با توجه به استفاده از طلا 18 عیار و طراحی با دقت بالا، قطعات Shrooq Al Midfa می‌توانند به عنوان اشیاء باارزش و زیبا در دسته جواهرات لوکس قرار بگیرند.

جواهرات توکتام Toktam Jewellery

Toktam Jewellery یک برند جواهرات هنری مفهومی است که توسط طراح Toktam Shekarriz در سال 2019 تأسیس شده است. این برند از مدرک بین‌المللی گوهرشناسی از Gem-A، انجمن گوهرشناسی بریتانیای کبیر، برخوردار است و تمرکز زیادی روی سنگ‌های قیمتی در طراحی‌های خود دارد. Toktam Jewellery تلاش می‌کند مفهوم زیبایی و ارزش گوهرها را در طرح‌های خود بیان کند و میراث ایرانی را با الهامات عربی در طرح‌های خود ترکیب کند. این ترکیب فرهنگی می‌تواند به طرح‌های خاص و منحصر به فردی منجر شود که هم تأثیر تاریخ و فرهنگ ایران را نشان می‌دهد و هم به استفاده از عناصر طراحی عربی می‌پردازد. با توجه به تمرکز بر سنگ‌های قیمتی و ترکیب فرهنگی، Toktam Jewellery برندی منحصر به فرد و هنری را به بینندگان ارائه می‌دهد.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00