بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز ایلان ماسک به دوج‌کوین ایمان دارد
ایلان ماسک به دوج‌کوین ایمان دارد
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/25 - 12:15 0 نظر

گلدمگ: آیا دوج‌کوین افزایش خواهد یافت یا کاهش پیدا خواهد کرد؟

به گزارش سایت بازار طلا، دوج‌کوین بزرگترین میم‌کوین دنیا در سال 2020 معروف شد و در حالی که تب میم‌کوین‌ها به طور چشمگیری کاهش یافته است، دوج‌کوین هنوز یکی از کوین‌هایی است که به احتمالا زیاد در صورت برخورد دوباره به روند گاوی بازار پامپ شود. مهم‌ترین دلیلش هم پشتیبانی ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین افراد دنیا و صدایی قدرتمند در زمینه ارز دیجیتال است.

قدرتش در ماه می سال 2021 برای اولین بار دیده شد. بعد از اینکه ایلان ماسک مجوز زیست محیطی بیت‌کوین را زیر سوال برد، قیمت آن به شدت کاهش یافت. اکنون دوباره این قدرتش را با اعلام اینکه قصد فروش ارزهای دیجیتالش را ندارد، نشان داد.

شرطی مادی این است که دوج‌کوین می‌تواند ارز دیجیتالی باشد که در شرایط گاوی بازار، سود زیادی به سرمایه‌گذاران برساند. این به خاطر این است که ایلان ماسک به دنبال استعمار فضا است و بارها در مصاحبه‌ها به آن اشاره کرده است. در سال 2021 اعلام کرد که قصد بازرگانی بین سیاره‌ای با ارز دیجیتال را دارد.

حتی در پروژه‌ای به نام Doge-1 نقش داشت که هدفش آزمایش قابلیت اجرای Dogecoin در بازرگانی بین سیاره‌ای بود. با اینکه ظاهراً مامویت Doge-1 به کندی پیش می‌رود، اما همیشه می‌تواند ابزاری برای سکوی پرتاب شدن دوج‌کوین باشد.

مثل بقیه بازار، دوج‌کوین رنح باند است. در حال حاضر دوج کوین بین باند بالا 0.1195 دلار و باند پایین 0.1104 ترید می‌شود. اگر گاوها رنج بالای 0.1195 را بشکنند، قیمت آن در کوتاه مدت به بالای 0.13 خواهد رسید.

اما اگر خرس‌ها کنترل را به دست بگیرند و دوج‌کوین را از 0.1101 پایین‌تر ببرند، قیمت زیر 0.10 ممکن است در کوتاه مدت محقق شود.

منبع : شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00