بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز بیت کوین اماده جهش می شود؟!
بیت کوین اماده جهش می شود؟!
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/01/16 - 12:40 0 نظر

گلدمگ: با وجود اینکه در روزهای اخیر شاهد افت بیت کوین و دیگر رمزارزها هستیم اما بعضی از آلتکوین‌ها رشد مثبت خیلی خوبی داشتند که به بررسی آنها می‌پردازیم.

به گزارش سایت بازار طلا، بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته عملکرد خوبی داشت، اما دو داده کلیدی باعث پایان یافتن این افزایش قیمت شد.

ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین رقم سه ماه گذشته در 3 آوریل یعنی 2.23 تریلیون دلار رسید، اما رشد قیمت بین 28 مارس و 4 آوریل فقط 1.9 درصد بود. در مدت این زمان، بیت کوین کاهش 2.6 درصدی داشت، اگرچه این اتفاق با روند مثبت آلتکوین ها جبران شد.

در حالی که اتریوم و بایننس کوین کمتر از 3 درصد در هفت روز گذشته رشد داشتند، تعداد انگشت شماری از آلتکوین ها حدود 20 درصد افزایش قیمت داشتند.

در 1 آوریل، سختی شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی 28.587 تریلیون رسید. این اندیکاتور یا نشانگر با توان محاسباتی مورد نیاز برای استخراج بلوک های بیت کوین ارتباط دارد، که در حالی حاضر هش ریت، 201.8 بر ثانیه است.

با این حال، در همان روز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رسماً درخواست صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را رد کرد. این قانونگذار استدلال کرد که صرافی Cboe BZX الزامات فهرست کردن یک محصول مالی را بر اساس قوانین عملی خود و همچنین قوانین مبادله، برآورده نکرده است.

رمزارز زیلیکا بعد از گزارش ها در مورد اینکه به زودی در آوریل یک پلتفرم متاورس راه اندازی می‌کند، 56 درصد رشد کرد. طبق گزارش اخیر، متاپولیس زیلیلکا با استفاده از انویدیا اومنیورس سه بعدی ساخته می‌شود. انویدیا یک محصول پردازش گرافیکی به ارزش 684 میلیارد دلار است.

آوه نیز در پی پخش خبر مربوط به Aave v3 که در 16 مارس اشاره شد، 38 درصد رشد کرد. هدف ویژگی های جدید، کارایی سرمایه بیشتر است.افزایش امنیت و عملکرد زنجیره ای. پروتکل نقدینگی بدون نظارت، به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های خود را قرض دهند، وام بگیرند یا سهام خود را برای کسب سود از دارایی های خود به اشتراک بگذارند.

سینتتیکس پس از برنامه‌ریزی استقرار Debt Pool Synthesis برای 7 آوریل، 28 درصد افزایش یافت. در حال حاضر، پروتکل مالی غیرمتمرکز، استخرهای نقدینگی را در دو زنجیره اتریوم اجرا می‌کند: راه حل، مقیاس‌پذیری شبکه اصلی و لایه 2  ، Optimism است. با انتقال به "پروتکل بومی optimism"، برنامه استخرهای خود را برای به حداکثر رساندن نقدینگی ادغام می کند.

اپکوین نیز پس از افزایش 60 درصدی بین 21 مارس تا 28 مارس، با یک اصلاح متداول مواجه شد، زیرا شرکت پشتیبان آن 450 میلیون دلار در مرحله سرمایه گذاری به رهبری آندریسن هورویتز جمع آوری کرد. Yuga Labs، خالق Bored Ape ، Yacht Club، اپکوین را به عنوان یک توکن نظارتی و ابزاری راه اندازی کرد که به دارندگان آن اجازه می دهد تا به اصطلاح ApeCoin DAO را نظارت و مدیریت کنند.

در طول سه هفته گذشته، ارزش کلی ارزهای دیجیتال 26 درصد رشد کرد و از 1.67 تریلیون دلار به 2.1 تریلیون دلار در 4 آوریل رسید. همچنان شاخص ها نشانه ای از بهبود نمی‌دهند و عدم اطمینان در بین سرمایه گذاران جریان دارد.

منبع : شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00