بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز 2 پیش بینی متفاوت از قیمت سکه /اصلاح یا صعود در بازار سکه؟
2 پیش بینی متفاوت از قیمت سکه /اصلاح یا صعود در بازار سکه؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/12 - 10:11 0 نظر

گلدمگ: از نظر عده ای از سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز به روند صعودی روز گذشته ادامه دهد و سکه در محدوده 15 میلیون و 800 هزار تومان ثبیت بدهد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال 16 میلیون تومان شود .

به گزارش سایت بازار طلا، مذاکرات دوحه بنا بر تحلیل ها و اظهارنظرها ناکام ماند و بازار ارز  و سکه افزایشی شد. قیمت سکه روز گذشته تحت تاثیر افزایش قیمت دلار به سمت مرز مقاومتی 15 میلیون و 800 هزار تومان حرکت کرد اما در نهایت بر روی 15 میلیون و 700 هزار تومان قرار گرفت.

افزایش 700 هزار تومانی سکه رفاه

قیمت سکه رفاه دیروز با نرخ 14 میلیون و 527 هزار تومان باز شد و در این قیمت صف خرید داشت و با رشد تقریبا 700 هزار تومانی به 15 میلیون و 240 رسید.

حباب سکه چقدر شد؟

حباب سکه دیروز در محدوده 13 درصد بود و فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی آن در بازار  در حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان بود.همین امر یکی از دلایل احتیاط معامله گران در بازار سکه شده بود.

دو پیش بینی متفاوت از قیمت سکه

از نظر عده ای از سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز به روند صعودی روز گذشته ادامه دهد و سکه در محدوده 15 میلیون و 800 هزار تومان ثبیت بدهد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال 16 میلیون تومان شود.

با این حال عده ای دیگر از معامله گران باور دارند قیمت سکه در روز پنجشنبه هفته گذشته و در اولین روز هفته جاری رشد را تجربه کرد. در این شرایط این دسته از معامله گران در انتظار اصلاح شدن قیمت سکه هستند.

 

منبع : اقتصاد نیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00