بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز طلا در محدودهٔ 1740 در نوسان
طلا در محدودهٔ 1740 در نوسان
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/20 - 14:01 0 نظر

گلدمگ: با توجه به خرید دلار در ابتدای هفته، طلا در محدوده‌ی حدود 1740 دلار حرکت می‌کند.

به گزارش سایت بازار طلا، قیمت طلا در محدوده‌ای آشنا در حدود 1740 دلار حرکت می‌کند، زیرا دلار آمریکا شاهد خرید جدیدی در ابتدای هفته است. سرمایه‌گذاران گزارش پرطرفدار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه را در حین ارزیابی انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره هضم می‌کنند.

اقتصاد ایالات متحده در ژوئن 372,000 شغل در مقابل انتظار 268,000 شغل اضافه کرد در حالی که نرخ بیکاری در 3.6% ثابت ماند. بازار کار مستحکم ایالات متحده باعث شد تا انتظارات فدرال رزرو تهاجمی کاهش یابد و احساسات پیرامون دلار تقویت شود.


علاوه بر این، شرایط کاهش ریسک در معاملات آسیایی، با نگرانی‌های مجدد در مورد قرنطینه‌های کووید چین و تأثیر آن بر رشد جهانی، بر قدرت دلار افزود.

اگرچه عقب‌نشینی بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده از بالاترین نرخ‌های چند روزه به کاهش نزولی در فلز درخشان کمک می‌کند. جریان‌های مستمر ریسک، جذابیت پناهگاه امن اوراق قرضه دولتی آمریکا را افزایش می‌دهد و بازدهی را پایین می‌آورد.

در همین حال، بازارها از ترور تکان‌دهنده‌ی شینزو آبه، نخست وزیر سابق ژاپن غمگین هستند. علاوه بر این، قبل از انتشار آمار تورم بحرانی ایالات متحده که اواخر این هفته منتشر می‌شود، احساس احتیاط حاکم است، که گاوهای نر طلا را در صندلی عقب رها می‌کنند.

در این میان، احساسات فدرال رزرو و ترس از رکود همچنان بر موضوع گسترده‌تر بازار تأثیر می‌گذارد و در نهایت بر ارزش‌گذاری دلار و اقدام قیمت طلا تأثیر دارد. تقویم اقتصادی ایالات متحده در روز دوشنبه شفاف است. بنابراین، تمرکز بر سخنرانی رسمی ویلیامز فدرال رزرو خواهد بود.

قیمت طلا: نمودار روزانه

در روند صعودی، 1765 دلار (پشتیبانی سابق، سطح ایستا) به عنوان اولین مقاومت فنی بالاتر از 1790 دلار (پشتیبانی سابق، سطح ایستا) قرار می‌گیرد. ارن سنگزر، تحلیلگر ارشد FXStreet در پیش‌بینی هفتگی طلای خود توضیح داد که از جنبه‌ی نزولی، 1730 دلار (کمترین سطح 8 ژوئیه) بیشتر از 1720 دلار (سطح ثابت) و 1700 دلار (سطح روانی) حمایت موقت را تشکیل می‌دهد.

منبع : tgju

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00