بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز افزایش 205 درصدی حجم فروش اکسی اینفینیتی
افزایش 205 درصدی حجم فروش اکسی اینفینیتی
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/20 - 14:31 0 نظر

گلدمگ: به نظر می‌رسد پس از راه‌اندازی ویژگی جدید استیکینگ NFT زمین‌ها و ارتقاء مداوم حالت بازی اوریجین، توجه و علاقه کاربران به اکسی اینفینیتی افزایش یافته باشد.

به گزارش سایت بازار طلا، بازی درآمدزای (P2E) اکسی اینفینیتی در متاورس در حال بازیابی محبوبیت از دست‌رفته‌ی خود است؛ حجم فروش NFT اکسی اینفینیتی طی هفت روز گذشته 205 درصد افزایش یافته است.

جف زیرلین، یکی از بنیانگذاران این پروژه، در 8 جولای از طریق توییتر این مسئله را منعکس کرد؛ وی اظهار داشت، با توجه به استقبال خوب کاربران از ویژگی استیکینگ (سهام‌گذاری) NFT زمین‌ها، پشتیبانی از بریج شبکه‌ی رونین و افزایش قابل توجه دانلود بازی و فروش NFT‌ها، به نظر می‌رسد اکسی اینفینیتی در حال بازگشت به روزهای خوب است.

بر اساس داده‌های کریپتواسلم، اکسی اینفینیتی در هفت روز گذشته از مجموع 23100 خریدار حدود 1.3 میلیون دلار فروش داشته است - یعنی 205 درصد افزایش فروش در طول یک هفته.

یکی از عوامل موثر در افزایش ناگهانی میزان فروش این بازی، تمایل شدید کاربران برای کسب NFT‌های زمین در اکسی اینفینیتی است؛ در 4 جولای (13 تیر) ویژگی استیکینگ نیز به این بازی افزوده شد. ویژگی استیکینگ یا سهام‌گذاری به مالکان زمین امکان می‌دهد هر هفته پاداش‌های خود را در قالب توکن بومی این بازی، یعنی توکن اکسی اینفینیتی (AXS) دریافت کنند. بر اساس داده‌ها، در زمان نگارش این خبر، تقریبا 91 درصد از 16794 عرضه‌ی در گردش، سهام‌گذاری یا استیک شده‌اند.

هم‌چنین، این پروژه در این ماه، مرحله دوم ارتقاء حالت بازی جدید خود را با نام «اوریجین (Origin)» آغاز کرد؛ تا اواسط ژوئن 600000 نفر در این مرحله ثبت نام کردند. این بخش از بازی هنوز در مرحله‌ی اولیه قرار دارد و عرضه‌ی نهایی نشده است؛ ولی این ارتقاء کاربران را قادر می‌سازد تا NFT‌های هیولایی اکسی را برای خود جمع‌آوری کرده، با آن‌ها معامله کنند و با یکدیگر نبرد داشته باشند. گفته می‌شود که این ارتقاء تعداد زیادی از باگ‌های موجود در بازی را نیز برطرف کرده است.

افزایش حجم فروش NFT‌های این بازی احتمالا به دلیل راه‌اندازی مجدد بریج شبکه‌ی رونین در 28 ژوئن (7 تیر) باشد. این بریج یک زنجیره‌ی جانبی (ساید چین) است که برای اکسی اینفینیتی ساخته شده و به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های خود را بین اکسی اینفینیتی و شبکه‌ی اصلی اتریوم نقل و انتقال دهند. این ویژگی پس از هک 600 میلیون دلاری بریج شبکه‌ی رونین، از اواخر ماه مارس آفلاین بود.

با وجود این، افزایش 205 درصدی حجم فروش در هفته‌ی گذشته فقط باعث شد اکسی اینفینیتی، در آن بازه زمانی، در رتبه‌ی هجدهمین پروژه‌ی پرفروش NFT قرار بگیرد؛ اکسی اینفینیتی فاصله‌ی زیادی با روزهای پرفروش خود در اواخر سال 2021 دارد.

اکوسیستم اکسی اینفینیتی از زمان اوج خود در نوامبر سال گذشته، وارد یک روند نزولی طولانی مدت شده است. این پروژه، در آن زمان، شاهد فروش عظیم NFT‌های خود به ارزش 753.9 میلیون دلار بود، و ارزش توکن اصلی آن - یعنی AXS - به بالاترین حد تاریخی خود - 164.90 دلار - رسید. فروش ماهانه‌ی NFT‌های اکسی اینفینیتی تا ماه ژوئن سال جاری فقط 3.1 میلیون دلار بود. توکن اکسی اینفینیتی (AXS) از قیمت تاریخی خود 91.4٪ فاصله دارد و در زمان نگارش این خبر، با قیمت 14.12 دلار معامله می‌شود.

منبع : tgju

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00