بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز قیمت دلار پس از توافق وین چقدر می شود؟
قیمت دلار پس از توافق وین چقدر می شود؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/26 - 11:43 0 نظر

گلدمگ: به گفته یک فعال اقتصادی «اگرچه انتظار نرخ ارز پایین عدد 23 هزار تومان که در بودجه آمده است را باید خوشبینانه دانست اما برخی کارشناسان برای مدت کوتاه محتمل دانسته‌اند. اما به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت‌های اقتصاد ایران عدد نرخ 25 الی 26/500 برای دلار با توجه به واقعیت‌های اقتصادی حال حاضر ایران همخوانی دارد و واقع‌بینانه است.»

به گزارش سایت بازار طلا، به نقل از ایسنا، سعید اشتیاقی، عضو اتاق بازرگانی ایران و چین، در یادداشتی در  خبرآنلاین  نوشت: «دیروز به جهت قرار ملاقات با یکی از دوستان در  مرکز تجارت جهانی راهی خیابان فردوسی تهران شدم. همان ازدحام همیشگی روزهای قبل و همان صف‌های طولانی جلوی برخی مغازه‌ها به جهت دریافت 2000 دلار با کارت ملی به نام مسافری برقرار بود و معلوم نیست این رویه اشتباه تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند؛ آن هم در کشوری که از طرفی تحریم هست و مشکل تامین ارز دارد و برای مصارف با اهمیت‌تر محدودیت قایل می‌شود و از طرفی دیگر، ارز خود را روزانه بین مردمی که چهره آنها به همه چیز می‌خورد الا مسافر، خیرات می‌کند.

از این موضوع که بگذریم، روند اصلی خرید و فروش ارز نقطه مقابل این صف‌های طولانی بود. به طور واضح معلوم بود که خبر توافقات سایه سنگینی بر بازار نقدی ارز گذاشته بود که فروشندگان این کالا بر خریداران پیشی گرفته بودند و حجره‌داران از خرید دلار با قیمت تابلو خود بر 28700 تومان نیز امتناع می‌کردند.

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00