بازار طلا دانستنیها چه چیزی گوشواره های قطره ای را محبوب می کند؟
چه چیزی گوشواره های قطره ای را محبوب می کند؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/28 - 12:56 0 نظر

در این مقاله با گوشواره های قطره ای آشنا می شوید.

 گوشواره در طول تمدن های مختلف بخشی از سبک زندگی بشر بوده است. گوشواره، همانطور که از نامش پیداست، اکسسوری هایی هستند که بر روی گوش ها، معمولاً لاله گوش، استفاده می شوند. این یکی از قدیمی ترین اشکال اصلاح بدن در نظر گرفته می شود. ردپای این نوع زینت بدن به وضوح در تاریخ و حتی در متون کتاب مقدس یافت می شود. پیش از این و حتی در حال حاضر، گوشواره ها نه تنها بر روی لاله گوش، بلکه بر روی مارپیچ، روک‌ها، تراگوس و غیره هم برای اهداف مذهبی و فرهنگی شکل می‌گرفتند و استفاده می‌شدند.

انواع گوشواره

گوشواره ها احتمالاً متداول ترین نوع در میان تمام تزئینات شخصی شناخته شده بوده اند. آنها معمولاً توسط مردان و زنان پوشیده می شوند. گوشواره های زنانه به طور کلی دارای الگوها و استایل های مختلفی بر اساس لباس هستند.

  • گوشواره قطره ای
  • گوشواره آویزان
  • گوشواره میخی
  • باجوران
  • گوش بند

هر یک از موارد ذکر شده در بالا مشخصات و اهمیت خاص خود را دارد. آنها به دلیل ایجاد یک بیانیه سبک متفاوت در کل شناخته شده اند. امروز دقیقاً در مورد گوشواره های قطره ای صحبت خواهیم کرد، آنها چه هستند و تفاوت آنها با بقیه چیست.

گوشواره قطره ای

وجود گوشواره های قطره ای به قرن 18 برمی گردد. از آنجایی که قرن ها از گوشواره ها استفاده می شد، گوشواره های قطره ای در قرن نوزدهم به عنوان ستاره سنگی بازگشتند. آنها در آن زمان در دهه 1920 و 1930 انقلابی بودند. یک قطعه هنری زیبا به شکل الگوی مورد نظر، اعم از گنبد، مروارید، نگین یا هر شکل دیگری که از لاله گوش به پایین می‌افتد، گوشواره قطره‌ای است. آنها را می توان به عنوان "برگزیده ترین" نامید. به عبارت ساده، گوشواره های قطره ای گوشواره هایی هستند که در آن اکستنشن گوشواره کوچک از لاله گوش پایین می آید. این موجودات آویزان می توانند هر چیزی مانند سنگ های قیمتی، فلز، مروارید و غیره باشند. گوشواره های قطره ای اغلب به عنوان گوشواره های آویزان اشتباه گرفته می شوند. 

گوشواره قطره ای و گوشواره آویزان

 طول این نوع گوشواره معمولاً کوچک است و فقط در یک جهت خاص عمل می کند، وزن گوشواره های قطره ای در مقایسه با گوشواره های آویزان کمتر است. از آنجایی که گوشواره‌های میخی محدود به لاله گوش هستند، گوشواره‌های آویزان بلندتر هستند ، گوش‌آستین‌ها کل گوش را می‌پوشانند. گوشواره‌هایی که خود را به یک رویداد/ مناسبت محدود نمی‌کنند برای هر رویداد، به‌ویژه رویدادهای رسمی، برجسته هستند.

انتخاب یک چیز ذهنی است، از فردی به فرد دیگر متفاوت است. گوشواره های زنانه به طور واضح به دسته بندی های متعدد دیگری تقسیم می شوند. هر کدام از آنها بر اساس مناسبت ها و شرایط مختلف طراحی شده اند. گوشواره های آویزان از آنجایی که بدنه بلندی دارند معمولاً در یک نت سنتی یا یک مراسم فانتزی پوشیده می شوند.گوشواره میخی ترجیحاً در مراسم رسمی استفاده می شوند. در بین تمام موارد ذکر شده، تنها گوشواره های قطره ای در هر مراسمی خودنمایی می کنند. آنها در سطح حرفه ای، رویدادها، و غیره پوشیده می شوند. گوشواره های قطره ای انتخاب عاقلانه ای خواهند بود، جواهری عالی برای هر مناسبت.

مطالعه بیشتر: 5 نکته مهم در خرید گوشواره طلا

گوشواره ها زینت مد روز هستند که بر روی 9 قسمت مختلف گوش استفاده می شود. آنها حتی در دوران ماقبل تاریخ نیز حضور خود را نشان می دهند. در زمان های قدیم، گوشواره ها بیشتر توسط مردان استفاده می شد تا زنان.  امروزه از گوشواره بیشتر از سایر باورها برای تزئین استفاده می شود. گوشواره های قطره ای در یک تعریف ساده، نوعی اکسسوری زیبایی هستند که روی گوش استفاده می شود. گوشواره های قطره ای انتخاب اول خانم ها نسبت به آویزان یا هر شکل دیگری از گوشواره است. گوشواره های قطره ای فرم های بی شماری دارند. گوشواره‌های آویزان می‌توانند گوشواره‌های قطره‌ای باشند، اما گوشواره‌های آویزان گوشواره‌های آویزان نیستند، به دلایل اساسی، آویزان‌ها نسبتاً بیشتر بر پارامترهای طول هستند.

 گوشواره های قطره ای می توانند نشان دهنده سبک شما در هر موقعیت ممکن باشند. آنها هرگز از مد نمی افتند!

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید گوشواره طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گوشواره های طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گوشواره های طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گوشواره طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گوشواره های طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00