قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا مقالات طلا و جواهر انواع دستبند طلا النگویی
انواع دستبند طلا النگویی
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/04 - 12:36 0 نظر

النگو یک عنصر اصلی در فرهنگ هندی است. آنها برای قرن ها بخشی از فرهنگ بوده اند و هرگز از سبک خارج نمی شوند. 

دستبندهای النگویی شیک، سبک و مدرن هستند. آنها یک اکسسوری عالی برای ست کردن با لباس های معمولی شما مانند شلوار جین، و حتی لباس اداری رسمی شما هستند. این دستبندهای زنانه مچ دست را به زیباترین شکل، بدون اینکه زشت به نظر برسند، تزئین می کنند. یک دستبند النگو هرگز از مد نمی افتد. فرقی نمی‌کند  ظاهری شیک و ساده و یا ظاهری فوق‌العاده داشته باشید، یک دستبند النگویی طلا برای همه قابل استفاده است.یکی از محبوب ترین انواع دستبند، دستبند النگو است که باید داشته باشید. آنها بی انتها و همه کاره هستند. آنها با براق بودن و مینیمال بودنشان به اندازه کافی درخشش می بخشند. بهترین بخش در مورد دستبندهای النگو برای زنان این است که می توانید یک دستبند تک بپوشید یا با چیدن چند دستبند النگو در کنار هم آنها را چیدمان کنید. در اینجا چند دستبند النگویی طلا وجود دارد که باید در طلاهای خود داشته باشید.

دستبند النگو کریستال طلا

النگو کریستال طلا بهترین دستبند زنانه است. جذاب، براق و به اندازه کافی ساده برای پوشیدن روزانه است. به اندازه کافی لوکس است که بتوان آن را به صورت روزمره یا حتی برای موقعیت های خاص پوشید. 

دستبند النگو کریستال طلا

دستبند فلزی ساده

 این دستبند عالی برای زنان است، زیرا شیک و ظریف است. اینها دستبندهای النگوی عالی هستند که می توانید کنار هم قرار دهید. شما همچنین می توانید آنها را در فلز مورد نظر خود و رنگی که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر: تاریخچه دستبند و استفاده از آن

دستبند فلزی ساده

دستبند النگو پیچ خورده

یک دستبند النگو پیچ خورده، همانطور که از نامش پیداست، برداشتی مدرن تر از دستبند النگوی سنتی است. این چشم نواز است می‌توانید آن را با یک لباس زیبا برای موقعیت‌های خاص بپوشید.

 

 

دستبند النگو پیچ خورده

دستبند النگو چرم

یک دستبند چرمی خاص است. این به دستبند معمولی زنانه ابعاد می بخشد. یک دستبند چرمی جدا از بقیه است و برای پوشاندن لباس‌های غیررسمی مانند شلوار جین و تی‌شرت بسیار خوب عمل می‌کند.

دستبند النگو چرم

دستبند سیمی

دستبند النگو سیمی یک دستبند زنانه شیک است زیرا ترکیبی از دو روند است - سیم و فلزات مخلوط. این دستبندهای النگو معمولاً پیچ خورده هستند آنها با دستبندهای النگو سنتی متفاوت هستند.

دستبند سیمی

دستبند النگو کریستالی

یک دستبند کریستالی برای خانم هایی که به زرق و برق علاقه دارند بسیار مناسب است.  این دستبندهای النگو با لباس های شب، لباس مجلسی و لباس های سنتی عالی به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید:  انواع دستبند زنانه

دستبند النگو کریستالی

دستبند طلسم

یک دستبند جذاب معمولاً برخی از احساسات احساسی به آن متصل است. این جذابیت ها برای رویدادهای مهم زندگی شما اضافه می شوند و همچنین می توانند از طریق نسل ها منتقل شوند. یک دستبند النگوی جذاب از همان مفهوم پیروی می کند، مگر به شیوه ای شیک تر. می‌توانید جذابیت‌هایی را که می‌خواهید روی دستبند حک شده سفارشی دهید و آن را خاص‌تر و معنادارتر کنید. اینها همچنین دستبندهای مناسبی برای زنان زندگی شما هستند. آنها هدایای عالی برای عزیزان شما خواهند بود، زیرا هم زیبا و هم منحصر به فرد هستند. اگر این موارد توجه شما را جلب کرد، می توانید طرح های دستبند مورد علاقه خود را در سایت بازار طلا انتخاب کنید.

دستبند طلسم

خرید آنلاین دستبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید دستبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00