بازار طلا دانستنیها گوشواره نقره، جواهراتی دوست داشتنی برای همه سلیقه ها
گوشواره نقره، جواهراتی دوست داشتنی برای همه سلیقه ها
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/24 - 11:32 0 نظر

در کنار طلا، نقره قرن هاست که بر دنیای لوازم جانبی حاکم بوده است. جواهرات نقره ای به دلیل رنگ و درخشش ظریف خود، برای سال ها مورد علاقه بوده است. جواهرات ساخته شده از نقره مقرون به صرفه بوده و نگهداری و تمیز کردن آن آسان است.

درباره گوشواره نقره

گوشواره نقره یک اکسسوری ساده و زیباست. آنها می توانند درخشش و ظرافت را به هر لباسی اضافه کنند. تطبیق پذیری و دوام آنها را به یک انتخاب عالی برای هر موقعیتی تبدیل می کند. گوشواره های نقره ای که با سنگ های قیمتی یا با طرح های پیچیده تزئین شده اند، از هر نظر زیبا به نظر می رسند. گوشواره‌های نقره‌ای به‌عنوان یک قطعه ظریف، یک اکسسوری ضروری هستند.

درباره گوشواره نقره

تاریخچه گوشواره نقره

گوشواره های نقره سابقه ای طولانی و جذاب دارند و قدمت آن به هزاران سال پیش می رسد. نقره به دلیل کمیاب بودنش بسیار ارزشمند بود و در دوران باستان برای ساخت جواهرات استفاده می شد. مصر و کشورهای آسیای میانه جواهرات ساخته شده از نقره را همراه با سکه معرفی کردند. شواهد گوشواره های نقره به 2500 سال قبل از میلاد برمی گردد. تاریخ می گوید، در مصر باستان، نقره بیشتر از طلا ارزش داشت. در آن زمان گوشواره‌های نقره‌ای که با رنگ‌ها و سنگ‌ها تزئین شده بودند، نمادی از قدرت بودند. گوشواره های نقره در دوران میانسالی و مدرن به یکی از لوازم جانبی مد تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: دانستنی های مفید درباره نقره استرلینگ

اهمیت گوشواره نقره در صنعت مد

گوشواره های نقره همه کاره و مقرون به صرفه هستند. به راحتی با انواع لباس ها ست می شوند. نقره فلزی بادوام و براق است که مکمل تمام رنگ های پوست است. درخشش ظریفی دارد که آن را جایگزینی عالی برای کسانی می کند که زرق و برق طلا را دوست ندارند. نقره را می توان به راحتی با فلزات دیگر جفت کرد تا ظاهری جذاب تر داشته باشد. به چیدن یک ظاهر شیک بدون زحمت کمک می کند. گوشواره های نقره ای به دلیل ظاهر شیک و پیچیده خود در صنعت مد بسیار محبوب هستند.

اهمیت گوشواره نقره در صنعت مد

انواع گوشواره نقره

تنوع در متریال، سبک و طرح، گوشواره نقره را به یک اکسسوری محبوب تبدیل کرده است. با گزینه های بسیار، به راحتی می توان جفتی را پیدا کرد که مطابق با سلیقه شما باشد. در زیر چند نوع ساده و در عین حال شیک گوشواره نقره آورده شده است:

گوشواره میخی نقره ای

گل میخ ها مد روز و بی انتها هستند. ناودانی های نقره ای دارای یک قطره با طراحی فلزی ساده هستند که روی لاله گوش قرار می گیرند. دارای سیم نازکی است که با پشتی بسته می شود. اغلب با سنگ های قیمتی مانند مروارید و یاقوت تزئین می شود. این گوشواره های نقره طرح های مختلفی مانند گل، قلب را نیز ارائه می دهد. سادگی آنها گوشواره های میخی نقره ای را به یک اکسسوری مورد علاقه تبدیل می کند. برای دختران، گوشواره های میخی نقره ای یکی از جواهرات رایج روزانه است. آنها را روی یک تی شرت ساده برای یک گردش غیر رسمی بپوشید و در یک لحظه زیبایی لباس را افزایش می دهند.

مطالعه بیشتر: مدل های جذاب گوشواره نقره برای درخشندگی بیشتر صورت شما

گوشواره میخی نقره ای

گوشواره حلقه ای نقره

گوشواره های حلقه ای جسورانه و اساسی هستند. آنها سبک هستند اما قابل توجه هستند. گوشواره حلقه ای نقره ای دارای سیم فلزی دایره ای باریک است که دور لاله گوش حلقه می زند. ظاهر حلقه را می دهد. گوشواره های حلقه ای نقره ای همراه با شکل گرد، به اشکالی مانند ستاره، مربع و بیضی می آیند. برای افزودن کمی زرق و برق، می توان آنها را با الماس یا مروارید نیز تزئین کرد. آنها با لباس های غربی بسیار خوب به نظر می رسند. این گوشواره های نقره انتخابی برای دختران برای پوشیدن در دانشگاه است. مدل دادن به آنها با یک لباس غربی مانند تی شرت یا یک تکه هرگز نمی تواند اشتباه باشد.

گوشواره حلقه ای نقره

گوشواره لوستر نقره

گوشواره‌های لوستر نقره‌ای که کمی در سمت سنگین قرار دارند، از همه جذاب‌تر هستند. آنها بلند هستند و معمولاً دارای ردیف های زنجیره ای نقره ای هستند. طبقات جلوه ای آبشاری می بخشند و گوشواره را شاهانه جلوه می دهند. طرح های این زنجیر می تواند از ساده تا پیچیده متفاوت باشد که اغلب با الماس تزئین شده اند. این نقره با گوشواره های الماس انتخابی محبوب برای لباس های قومی سنگین است. آنها همچنین به خوبی با لباس مجلسی و کت و شلوارهای برقی ترکیب می شوند. دخترها دوست دارند با گوشواره های لوستر نقره ای به مهمانی ها و مجالس بروند. آنها را با لباس سرهمی یا لباس مجلسی بپوشید، 

زیبایی هر نوع گوشواره نقره در سادگی آنهاست. گوشواره های نقره ای از رسمی گرفته تا غیررسمی، از قومی تا غربی را می توان با همه چیز پوشید. آنها از هر نظر برجسته هستند.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00