بازار طلا دانستنیها مدل های جذاب گوشواره نقره برای درخشندگی بیشتر صورت شما
مدل های جذاب گوشواره نقره برای درخشندگی بیشتر صورت شما
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/24 - 09:19 0 نظر

پوست ما زیورآلاتی را می پسندد که مناسب رنگ آن باشد، اکسسوری های نقره ای بدون نیاز به طلا می توانند ظاهر ما را جذاب کنند. گوشواره های نقره بدون شک یکی از پرطرفدارترین زیورآلات در بین خانم ها هستند. طرح‌ها، سبک‌ها و پیچیدگی‌هایی که منحصر به طلا بود، اکنون در گوشواره‌های نقره نیز موجود است.

این گوشواره در حال تبدیل شدن به بیشترین تقاضا برای خریدار و فروشنده است. بزرگترین نقطه قوت محدوده قیمت اقتصادی با تنوع در طرح ها است. نقره به افزایش سادگی و جستجوی طبیعی افراد کمک می کند و باعث می شود که تمایل آنها به سمت یکسان راحت تر شود.نقره ای در کنار رنگ های سردتر قرار می گیرد و برای چشم ها آسان است. افزودن یک نگین ساده به نقره می تواند ظاهر آن را چندین برابر کند. امروزه گوشواره های نقره در سبک های مختلفی مانند میخ، حلقه ای و گوشواره بلند برای هر مدلی یافت می شوند. در میان گوشواره‌های زنانه، گوشواره‌های نقره‌ای تنوع بالایی دارند، طراحی بسته‌بندی شده‌اند و نگهداری آن آسان است. یک شست و شوی ساده با مواد شوینده می تواند درخشندگی را برای مدت طولانی حفظ کند. گوشواره های نقره به عنوان یکی از انتخاب های اقتصادی در میان گوشواره های جواهرات زیبا، بازار بزرگی را برای خود به وجود آورده است.

انواع مدل گوشواره نقره ای

گوشواره های نقره ای گرد، بیضی، سه گوشه، حتی چهار ضلعی حلقه دار، بیشترین تنوع را دارند که با عناصری مانند نگین، صدف، پر و بسیاری دیگر ساخته شده اند. 

هنگام مهمانی، گوشواره‌های نقره‌ای بلند که به طرز جذابی می‌درخشند، جذاب هستند که توسط بسیاری از خانم‌ها پوشیده می‌شوند. ردیفی از ستارگان، یک برگ پژمرده یا یک زنجیره پیوندی، همگی نماد و اهمیت خاص خود را دارند که به جستجوگر اشاره می کند تا معنای آن را بیابد.

بیشتر بخوانید: دانستنی های مفید درباره نقره استرلینگ

انواع مدل گوشواره نقره ای

جواهرات ترکیبی بانقره

زمانی که نقره با یک جواهر یا الماس ترکیب شود، حال و هوای کاملا متفاوتی از حضور آن می دهد. گوشواره های نقره با طراحی پیچیده، حفظ قدمت طرح های شرقی که مشخصه جواهرات مورد استفاده قرن ها بوده است.ثابت شده است که نقره با جواهراتی مانند زمرد سبز، یاقوت کبود آبی یا یاقوت قرمز به عنوان روکش با تسطیح اثرات جواهر محصور شده در داخل، اهمیت بیشتری دارد.نقره با الماس آمریکایی سنگ های طلاکاری شده جدید هستند. دیدن این که چقدر این دو با هم خوب هستند بسیار جذاب است. الماس های آمریکایی نقطه برجسته ای را در میان گوشواره های دیگر ایجاد می کنند.

جواهرات ترکیبی بانقره

گوشواره نقره باچه رنگ پوستی مناسب است؟

رنگ پوست ما چه گرم باشد چه سرد، تعیین کننده فلزی است که بهترین ظاهر را برای ما دارد. نقره ای در سمت سردتر تن رنگ نه تنها با رنگ های سرد معجزه می کند، بلکه رنگ های گرم تر را نیز در خود جای می دهد. یک واقعیت جالب دیگر، رنگ‌های دیگر می‌توانند به خوبی با رنگ‌های سردتر یا گرم‌تر هماهنگ شوند، در حالی که نقره‌ای با هر دو عالی است.

مطالعه بیشتر: انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست

گوشواره های نقره چه قدرعمرمی کنند؟

گوشواره های نقره می توانند تا زمانی که می توانند ثابت بمانند. هر زمان که رنگ از بین رفت، یک شستشوی ساده با مواد شوینده برای گرفتن رنگ تقریباً جدید کافی است. گوشواره های نقره ای، اعم از میخی، حلقه ای یا آویزان بلند، ارزش زمانی نامحدودی دارند. این چیزی است که همیشه می‌توانید برای نقره به آن تکیه کنید، جایی که سایر فلزات شکست می‌خورند.گوشواره نقره عمری طولانی دارداگربه خوبی ازآن مراقبت کنید.

گوشواره های نقره چه قدرعمرمی کنند؟

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید گوشواره طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گوشواره های طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گوشواره های طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گوشواره طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گوشواره های طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00