بازار طلا دانستنیها پرفروش ترین آویزهای طلا متناسب با فصل تابستان
پرفروش ترین آویزهای طلا متناسب با فصل تابستان
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/03/21 - 03:58 0 نظر

 

آویزهای طلا جز بهترین اکسسوری‌های جواهرات تابستانی هستند و می‌توانند با ترکیبات مختلفی از تی‌شرت و شورت، ظاهری خیره کننده و جذاب را به ارمغان بیاورند. با استفاده از مدل‌های مختلف آویز، می‌توانید قطعه‌ای مناسب برای هر موقعیتی پیدا کنید. آیا برای یک باربیکیو تابستانی، آویز یخی را ترجیح می‌دهید؟ یا برای قدم زدن معمولی زیر نور خورشید، یک آویز طلایی یکدست؟ انتخاب با شماست.

آویزهای طلا چیست؟

برای این که بتوانیم در مورد مدل دادن به یک آویز فکر کنیم، ابتدا باید بدانیم که آویز به جواهری گفته می‌شود که اغلب از گردن آویزان می‌شود، اگرچه گوشواره‌های آویز نیز وجود دارد. یک آویز می‌تواند یک نماد باشد، مانند صلیب برای اهداف مذهبی، یا می‌تواند یک قفل باشد که دارای مکانیزم باز شدن برای ذخیره یک یادگاری در داخل است.

سبک‌های آویزها می‌توانند در هر نقطه‌ای از طیف عظیمی از ظریف تا واقعاً عجیب و غریب باشند، مانند قطعات جسورانه‌ای که شبیه به معروف‌ترین قطعات هنرمندان هیپ‌هاپ هستند. زیبایی این طیف گسترده در این است که برای هر کسی چیزی وجود دارد و صرف نظر از سبک یا مناسبت برنامه‌ریزی‌شده شما، می‌توانید آویز مناسبی پیدا کنید.

 

بیشتر بدانیم: دانستنی های جذاب درباره آویز و گردنبند طلا

 

نحوه مدل دادن به آویزها در تابستان

 

وقتی صحبت از مدل دادن به آویزها می‌شود، معمولاً آن را به تنهایی در مرکز نمی‌گذاریم. البته، شما می‌توانید آویز خود را با سایر جواهرات ست کنید و برخی از آویزها حتی ممکن است خود را به عنوان بخشی از یک جمعیت مناسب کنند، اما یک قطعه واقعاً خاص می‌تواند خودش را حفظ کند.

برای الهام‌بخشی به مردان و زنان در مورد نحوه آرایش آویزها با ظاهری مناسب برای ماه‌های تابستان، می‌توانید با ترکیب آویزهای طلا با سنگ‌های قیمتی رنگارنگ و شاداب، یا استفاده از طرح‌های گل و برگ، طرح‌های ضربدری یا طرح‌های جواهرات زیبا، ظاهری مناسب و جذاب برای خود ایجاد کنید. این آویزها را می‌توانید با تی‌شرت‌های رنگارنگ، شورت‌های جذاب و سایر جواهرات مختلف به خوبی ست کنید.

مردانه

برای اینکه یک آویز را بدون دردسر حالت دهید، باید آن را با یک لباس هماهنگ کنید که کاملاً آن قطعه را تکمیل کند. برای تابستان، یک تی‌شرت سفید ساده می‌تواند راهی عالی برای تاکید بر اکسسوری شما و اجازه دادن به طلا و جواهر خیره کننده باشد.

تی‌شرت و تناسب کوتاه برای یک روز معمولی عالی است، اما اگر به دنبال چیزی کمی تیزتر هستید، آویزها با یک پیراهن عالی به نظر می‌رسند - البته دو یا سه دکمه بالایی را باز بگذارید تا قطعه زیر نمایان شود. برای رفتن به دفتر یا ملاقات چند دوست در یک بار، می‌توانید آویزهای خود را با یک پیراهن مناسب ست کنید. اگر پیراهن شما راهی با طرح‌های جذاب و زنانه نیست، می‌توانید آویزهای خود را با یک جاکت یا بلوز باریک ست کنید.

برای خانم ها

با استفاده از همین تکنیک، یک تی‌شرت ساده و ترکیب آویز می‌تواند برای خانم‌ها نیز برای لباس‌های ساده و روزمره عالی به نظر برسد. اگر به دنبال چیزی کمی شیک تر هستید، یک لباس تابستانی روان یا دامن و ترکیبی از کت جین با یک آویز زیبا می‌تواند به استایل شما توجه کند.

آویزها همچنین برای جان بخشیدن به لباس‌های ظریف و ایجاد کنتراست عالی بسیار مناسب هستند. انتخاب یک آویز طلایی روشن و جفت کردن آن با یک ژاکت کش باف پشمی شسته شده، راهی عالی برای ایجاد یک استایل منحصربه‌فرد است که برای ماه‌های آفتابی‌تر مناسب است. همچنین می‌توانید با جفت کردن آویزهای ساده با یک لباس ظریف و جذاب یا یک دامن روان، استایل خود را بهبود بخشید. در واقع، آویزها می‌توانند به عنوان یک جزء کلیدی در لباس شما عمل کنند و استایل شما را تکمیل کنند.

 

 

بیشتر بدانیم: گردنبندهای زنجیری و فرآیند ساخت آنها

 

آیا می توان از همه زنجیرها برای آویز استفاده کرد؟

هنگام انتخاب زنجیر برای آویز کردن، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین مورد این است که اطمینان حاصل کنید که زنجیری که انتخاب می‌کنید به اندازه کافی قوی است و نازکی آن به حدی نیست که تحمل وزن آویز سنگین را نداشته باشد. انتخاب زنجیر حاشیه راه بسیار خوبی برای جلوگیری از این امر است زیرا پیوندها محکم قفل شده‌اند تا دوام بیشتری داشته باشند.

در مرحله دوم، باید اندازه آویز خود را در نظر بگیرید و با اندازه زنجیره ای که می خواهید بخرید مقایسه کنید. اگر آویز کوچک است، یک زنجیر بزرگ و درشت کاملاً نامناسب به نظر می‌رسد و بهتر است یکی را انتخاب کنید که نازک‌تر و متعادل‌تر باشد.

همچنین باید اندازه بست آویز را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که زنجیر در آن جا جا می‌شود. همه زنجیرها برای این کار مناسب نیستند و مهم است که اطلاعات صفحه محصول را بررسی کنید تا ببینید آیا زنجیره برای استفاده با آویز مشخص شده است یا خیر. در نهایت، باید به دقت زنجیره را انتخاب کنید که به استایل و نوع آویز شما می‌تواند بپوشد و آن را تکمیل کند.

خرید آنلاین پلاک طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید آویز طلا

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00