بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز آخرین زورآزمایی در بازار سکه/ احتمال کاهش قیمت سکه در 2 سناریو/پیش بینی قیمت سکه امروز 28 اسفند 1402
آخرین زورآزمایی در بازار سکه/ احتمال کاهش قیمت سکه در 2 سناریو/پیش بینی قیمت سکه امروز 28 اسفند 1402
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/12/28 - 13:04 0 نظر

گلدمگ: امروز دوشنبه 28 اسفند ماه آخرین زورآزمایی جناح کاهشی و افزایشی بازار سکه برگزار خواهد شد؛ طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر در روزهای گذشته سکه امامی رکوردهای تازه ای را ثبت کرده است.

به گزارش سایت بازار طلا، در حالی که شمارش معکوس برای نوروز 1403 به صدا درآمده و کشور رنگ و بوی عید گرفته، سکه بازان با هر  ترفندی در روزهای پایانی سال1402 اجازه نزول ندادند. به عبارت دیگر در هفته پایانی اسفند ماه بازار سکه به محل زورآزمایی جناح افزایشی و کاهشی سکه امامی تبدیل شده است.در همین راستا شواهد _از جمله سایت های رسمی (سایت اتحادیه طلا و جواهر)_ حکایت از ثبت رکوردهای تازه برای این فلز گران بهای داخلی دارد.

بر این اساس قیمت هر قطعه از این فلز زرد رنگ عصر دیروز در حول و حوش 38 میلیون و 100 هزار تومان بسته شد.

همچنین در معاملات پشت خطی برخی از معامله‌گران مدعی بودند که سکه محدوده 38 میلیون و 100 هزار تومان را حفظ کرده است. در شرایط کنونی سکه بازان آخرین سناریوی بازار سکه در روز 28 اسفند 1402 را چگونه پیش بینی کرده اند؟

معامله گران می گویند امروز آخرین زورآزمایی برگزار خواهد شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر طلای جهانی ریزش کرده و در حدود 9 دلار از ارزش خود را از دست داده است. بازار دلار هم این روزها تق و لق شده است. در همین راستا عده ای از تحلیلگران می گویند احتمالا سکه امروز اصلاح خواهد شد. با این حال برخی دیگر نسبت به رشد مجدد سکه امیدوارند.

در این میان فنی های بازار معتقدند که مرز 38 میلیون تومان محل آزمون سکه بازان خواهد بود.به عقیده آنها قیمت سکه اگر بالای این مرز ماندگار شود احتمال رسیدن آن به 38 میلیون‌و 500 هزار تومان وجود دارد، در غیر این صورت اگر از کانال 38 میلیون تومان عقب نشینی کند در گام اول ممکن است تا 37 میلیون و 800 هزار تومان و در سناریو دوم تا 37 میلیون و 500 هزار تومان پایین برود.

منبع : اقتصاد نیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00