بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز بازگشت سکه روی دور تند؟/رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه/پیش بینی قیمت سکه امروز 29 فروردین 1403
بازگشت سکه روی دور تند؟/رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه/پیش بینی قیمت سکه امروز 29 فروردین 1403
چکیده این مطلب : انتشار : 1403/01/29 - 10:35 0 نظر

گلدمگ: سکه بازان در معاملات نقدی دیروز شاهد نوسان صعودی قیمت سکه امامی بودند.معامله گران از لیدر شدن اونس طلا در بازار سکه گفتند. امروز کف و سقف قیمت سکه چقدر پیش‌بینی شده است؟

به گزارش سایت بازار طلا، نگاهی به بازار سکه تهران در معاملات نقدی دیروز(سه شنبه 28 فروردین ماه) حکایت از نوسان صعودی قیمت سکه امامی دارد.

قیمت سکه با گپ مثبت  بیش از 800 هزار تومانی آغاز به کار کرد  و بر روی 44 میلیون و 700 هزار تومان قرار گرفت اما در همان ساعات اولیه تا حدودی کاهشی شد و در واپسین ساعات معاملات با 44 میلیون و 300 هزار تومان بسته شد.حباب سکه  هم در روز سه‌شنبه به هفت میلیون و 700 هزار تومان رسید.

قیمت طلای آبشده هم که روز گذشته کانال 16 میلیون را از دست داده بود در معاملات پشت خطی با یک نوسان تا میانه‌های کانال 16 میلیون بالا رفت.

البته قیمت طلای جهانی روز گذشته نوسان قابل ملاحظه را ثبت کرد و با رشد 23 دلاری به سطح 2381 دلار رسیده بود.بر همین اساس عده ای از معامله گران معتقد بودند که اونس طلا لیدر بازار سکه شده بود.

 نوسان رفت و برگشتی سکه امامی در شرایطی است که به نظر می رسد بازار در حال فاصله گرفتن از روز‌های هیجانی خود (به شرط عدم انتشار سیگنال منفی جدید) است. البته برخی از فعالان بازار معتقدند با انتشار نخستین اخبار منفی شرایط بازار مجددا هیجانی خواهد شد.

در شرایط کنونی برخی ها باور دارند که کف قیمت سکه در محدوده 40 میلیون تومان است و سقف در مرز 46 میلیون تومان قرار دارد که در هفته گذشته با تشدید تنش های خاورمیانه سکه یکبار به نزدیک آن رسیده است.

تحلیلگران اقتصادی می گویند در شرایط کنونی جناح افزایشی بازار دو مرز 43 میلیون و 500 هزار تومان و پس از آن 43 میلیون و 800 هزار تومان را پیش روی خود دارد.اما اگر کاهشی ها قدرت را به دست بگیرند احتمال عقب نشینی سکه بازان از کانال 43 میلیون تومان وجود دارد. 

 

منبع : اقتصاد نیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00