بازار طلا آخرین خبرها علم، فنّاوری و خودرو واکنش بازار خودرو به سکوت دوباره وین / قیمت پژو صعودی شد
واکنش بازار خودرو به سکوت دوباره وین / قیمت پژو صعودی شد
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/11/23 - 13:50 0 نظر

گلدمگ: دوباره در وین سکوت خبری است و بازار خودرو امروز همچنان بلاتکلیف به نظر می رسد. امروز بازار خودرو نوسانات جزیی قیمت داشت و قیمت بسیاری از خودروهای پرفروش هم بدون تغییر مانده است.

به گزارش سایت بازار طلا، بهای پژو 206 تیپ دو که روز پنجشنبه به 265 میلیون تومان رسیده بود، امروز با افزایش 2 میلیون تومانی قیمت به 267 میلیون تومان رسید.

پژو 206 تیپ پنج هم که روز پنجشنبه عقبگرد 11 میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده بود، امروز همچنان با نرخ 319 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس معمولی هم که روز پنجشنبه با نرخ 275 میلیون تومان خرید و فروش می شد امروز با 3 میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ 278 میلیون تومان رسیده است.

امروز قیمت سمند ال.ایکس کاهش 3 میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و هم اکنون با نرخ 269 میلیون تومان معامله می شود.

خودروی دنا معمولی هم این بار دست فرمان قیمت را تغییر داده و در حالی که اوایل هفته گذشته به صورت مدام صعودی بود در چند روز گذشته مدام کاهش قیمت را تجربه کرد و حالا بهای آن با 3 میلیون تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه با نرخ 362 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پراید 111 امروز نسبت به پنجشنبه هفته گذشته تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ 184 میلیون تومان خرید و فروش می شود و پراید 131 هم تغییر قیمت نداشت و امروز هم همچنان با بهای 170 میلیون تومان معامله می شود اما پراید 151 با 2 میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ 164 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ 178 میلیون تومان خرید و فروش شد و تیبا دو پلاس هم یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ 184 میلیون تومان رسید.

ساینا دنده‌ای امروز در بازار تهران بدون تغییر قیمت نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته معامله می شود و همچنان با بهای 195 میلیون تومان در حال معامله است و کوئیک دنده‌ای هم بدون تغییر قیمت با نرخ 192میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. البته بهای کوئیک.آر هم تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ 198 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00