بازار طلا دانستنیها همه چیز درباره‌ی رنگ سفید در جواهرات
همه چیز درباره‌ی رنگ سفید در جواهرات
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/23 - 11:44 0 نظر

 سفید یک رنگ ساده است، اما این بدان معنا نیست که گزینه‌های بی‌شماری برای انتخاب سنگ‌های قیمتی، طرح‌ها و انواع فلزات سفید زیبا وجود دارد.

نماد جواهرات سفید

 جواهرات سفید می توانند از نظر طراحی ساده یا پیچیده باشند. با این حال، سفیدی بیش از حد می‌تواند حسی غیرعادی ایجاد کند، در حالی که مقدار مناسب می‌تواند قدرتمند و نماد سادگی، تجدید و امکانات بی پایان باشد.

جواهرات سفید نیز جایگاه خود را در صحنه عروسی دارند، زیرا اکثر سنت های عروسی می گویند که عروس برای مراسم عروسی از رنگ سفید استفاده می کنند. مقداری جواهرات سفید را به استایل خود اضافه کنید و یک مجموعه زیبای تمام سفید خواهید داشت که برای ورود به فصل بعدی زندگی شما عالی است.

سنگ های قیمتی سفید

 با انواع سنگ‌های قیمتی سفید که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، که کدام سنگ قیمتی برای شما مناسب‌تر است. 

الماس

الماس یک سنگ جواهر اصلی است. برلیان سفید یک الماس سنگ قیمتی است که ارزش آن را دارد که تقریباً در هر نوع جواهراتی، از گوشواره های ساده گرفته تا آویزهای الماسی پرآذین، به کار رود.

بیشتر بخوانید: الماس، پادشاه جواهرات

مویسانیت

آیا تا به حال در مورد موسانیت چیزی شنیده اید؟ یک سنگ قیمتی سفید درخشان که به خاطر آتشش معروف است، موسانیت شفافیت یک الماس با پیچ و تاب دارد. آتش بیشتر به معنای درخشش بیشتر رنگ درخشان است.که یک جایگزین مناسب برای جواهرات عروسی یا نامزدی می باشد، موسانیت یک سنگ جواهر سفید است که باید هنگام انتخاب جواهرات سفید بعدی خود در نظر داشته باشید.

مروارید

 شما اغلب مرواریدهایی را می بینید که همگی در رشته های زیبا به هم چسبیده اند، اما می توانید آنها را در گوشواره یا در مرکز یک حلقه یا یک گردنبند ببینید. که می توانید با انتخاب مناسب جواهرات مروارید ظاهر خود را زیباتر کنید.

مطالعه بیشتر: معرفی محبوب ترین انواع مروارید

عقیق

آخرین اما نه کم اهمیت، عقیق سفید جذاب است. عقیق در رنگ‌های مختلف موجود است، اما عقیق سفید دارای ویژگی جادویی است: درخشش رنگین کمانی درخشان آن. این رنگ، عقیق را از سایر سنگ های قیمتی سفید متمایز می کند. عقیق با الگوهای عرفانی و چرخشی خود می تواند افزودنی عالی برای لباس مشکی  شما باشد.

 امروز کمی از جواهرات سفید استفاده کنید و مجموعه جواهرات ساده خود را کامل کنید!

 

 

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00