بازار طلا دانستنیها مهم ترین نکات در مورد گوشواره منگوله ای
مهم ترین نکات در مورد گوشواره منگوله ای
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/26 - 10:47 0 نظر

 همه چیز را در مورد سبک محبوب از جمله تاریخچه، انواع نکات آرایشی و ... گوشواره منگوله ای را بدانید.

چه چیزی گوشواره های منگوله ای را زیباتر می کند؟

اولین نکته که گوشواره های منگوله ای را بسیار محبوب می کند، تطبیق پذیری آنهاست. برای هر لباسی که فکر می کنید می توانید گوشواره های منگوله ای شیک پیدا کنید، از تی شرت مورد علاقه خود گرفته تا مناسبت فرش قرمز. گوشواره‌های منگوله‌ای نه تنها با هر سبک مدی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، بلکه برای هر شکل صورت نیز جذاب هستند. علاوه بر این، گوشواره های منگوله ای قطعات سبک وزنی هستند که در طیف گسترده ای از طرح ها و مواد موجود هستند، بنابراین همیشه می توانید یک جفت گوشواره عالی پیدا کنید.

منگوله ها نماد چیست؟

منگوله برای همه چیز استفاده شده است، از نماد مذهبی، طلسم از شر، تا نماد رتبه بالای اجتماعی یا موفقیت فکری. امروزه منگوله ها بیشتر به خاستگاه تزئینی خود بازگشته اند.

مطالعه بیشتر: 5 نکته مهم در خرید گوشواره طلا

4 نوع گوشواره منگوله ای 

در اینجا چهار مورد از محبوب ترین طرح هایی که در کمد لباس خود نیاز دارید، آورده شده است.

1.گوشواره منگوله ای تک

گوشواره های تک منگوله ای مدرن و شیک در طول های مختلف و مواد چشم نواز از جمله نخ، چرم، مهره، بند ناف و زنجیر فلزی تولید می شوند. برای جذابیت بیشتر، به دنبال یکی با کلاهک، مهره یا گره تزئینی باشید.

2.گوشواره منگوله ای لایه ای

 گوشواره های لایه ای یا چند منگوله ای را می توانید با یک لباس تک رنگ یا چند رنگ ست کنید.

3.گوشواره حلقه ای منگوله ای

آیا طرفدار گوشواره های حلقه ای هستید؟ گوشواره‌های حلقه‌ای منگوله‌ای با ترکیب گوشواره‌های حلقه‌ای کلاسیک و منگوله‌های مد روز در یک قطعه خیره‌کننده، بهترین‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

4.گوشواره پنکه منگوله ای

اگر چیزی پر زرق و برق می خواهید؟ گوشواره های فن دار منگوله ای را که حاوی منگوله های زیادی هستند که به صورت نیم دایره در کنار هم قرار گرفته اند را هم می توانید امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب گوشواره مناسب فرم صورت

نحوه مدل دادن به گوشواره منگوله ای

گوشواره های منگوله ای همه کاره هستند و هر مدلی که انتخاب کنید، طبیعتاً می خواهید رنگ جدید خود را به نمایش بگذارید. در اینجا چند نکته آرایشی وجود دارد که چگونه می توانید گوشواره های منگوله ای خود را برای هر مناسبتی بپوشید.

  • زیاده روی نکنید - گوشواره های منگوله ای تکه هایی بسیار چشم نواز هستند، بنابراین  ظاهر خود را ساده نگه دارید تا بیش از حد شلوغ به نظر نرسید.
  • اجازه دهید گوشواره های منگوله ای شما با عقب کشیدن موهایتان و/یا پوشیدن یک تاپ بدون شانه به بهترین وجه روی صورت و گردن شما تاکید کند.
  • رنگ گوشواره هایتان را با لباستان هماهنگ کنید. گوشواره های رنگ روشن در مقابل لباس های خنثی بیشتر متمایز خواهند شد و بالعکس. از طرف دیگر، منگوله هایی را هم رنگ لباس خود انتخاب کنید تا ظاهری تک رنگ با کلاس داشته باشید.

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید گوشواره طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گوشواره های طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گوشواره های طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گوشواره طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گوشواره های طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00