بازار طلا دانستنیها جواهرات طلا یا نقره؟ کدام یک برای شما مناسب تر است؟
جواهرات طلا یا نقره؟ کدام یک برای شما مناسب تر است؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/16 - 14:21 0 نظر

جواهرات طلا یا نقره؟ وقتی صحبت از جواهرات می شود، سبک ها، فلزات و گزینه های بی پایانی برای انتخاب وجود دارد. ممکن است شما در مورد پوشیدن طلا یا نقره مطمئن نباشید، کدام فلز روی پوست شما بهتر به نظر می رسد، آیا می توان جواهرات طلا و نقره را با هم پوشید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

1) جواهرات و رنگ پوست

مانند آرایش، اولین نکته و شاید مهمترین نکته این است که رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. رنگ پوست در انتخاب بهترین نوع فلز نقش مهمی دارد. بهتر است یک آینه در اتاقی با نور طبیعی داشته باشید تا بتوانید رنگ پوست طبیعی خود را ببینید. انواع مختلفی از قطعات طلایی و نقره ای را انتخاب کنید و آنها را به سمت پوست خود نگه دارید. کدام یک رنگ های طبیعی را به چهره شما می بخشد؟

1) جواهرات و رنگ پوست

2) جواهرات برای رنگ پوست سرد

 پوست های سردتر دارای رگه های آبی یا بنفش با ته رنگ صورتی یا قرمز خواهند بود. افرادی که رنگ پوست سرد دارند تمایل به رنگ سبز خواهند داشت.

3) جواهرات برای رنگ پوست گرم

اگر پوست شما برنزه است یا به طور طبیعی تیره تر است، به احتمال زیاد رنگ پوست گرم تری دارید و با جواهرات طلا جذابیت بیشتری خواهید داشت. رنگ پوست های گرم معمولا دارای رگه های سبز رنگ و دارای ته رنگ های زرد یا طلایی در داخل پوست خود هستند. علاوه بر این، سنگ‌های قیمتی مناسب برای رنگ پوست گرم از الماس زرد، زمرد، گارنت و غیره متفاوت است.

بیشتر بخوانید: مهم ترین نکات در انتخاب جواهرات طلا

4) جواهرات دو رنگ

در مورد جواهرات هیچ درست یا غلطی وجود ندارد! هنگامی که مطمئن نیستید بسته به رنگ پوست خود از چه نوع فلزی استفاده کنید، نکات بالا راهنمای شما هستند. با این حال، یک گرایش خاص، جواهرات دو رنگ است که به طور فزاینده ای محبوب شده است و برای هر دو رنگ پوست به خوبی کار می کند. هنگام مخلوط کردن دو فلز با هم، بهتر است به جای زیاده‌روی در یکی از فلزات، تعادل داشته باشید.

4) جواهرات دو رنگ

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00