بازار طلا دانستنیها مهم ترین نکات برای پوشیدن جواهرات در روز عروسی
مهم ترین نکات برای پوشیدن جواهرات در روز عروسی
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/12/23 - 09:41 0 نظر

انتخاب جواهرات مناسب برای پوشیدن در روز عروسی می تواند دشوار باشد، به خصوص زمانی که انواع طلا، رنگ سنگ های قیمتی و سبک قطعات برای انتخاب وجود دارد.

نه تنها باید جواهری را انتخاب کنید که با استایل و ترجیحات شما مطابقت داشته باشد، بلکه می خواهید آن را با لباس یا کت و شلوار شما نیز هماهنگ کند. هنگامی که صحبت از جواهرات روز عروسی شما می شود، ممکن است بخواهید جواهرات طلای خود را با لباس عروس و لباس داماد خود هماهنگ کنید و همچنان قطعاتی داشته باشید که برای مهمانی آماده هستند، با این حال، این می تواند کاملا چالش برانگیز باشد. 

چگونه جواهرات خود را با لباس عروس خود هماهنگ کنید

رنگ‌های طلا، نوع جواهراتی که انتخاب می‌کنید و سبک آن همگی نقش مهمی در ست کردن این قطعه با لباس عروس شما دارند. دانستن اینکه کدام تکه‌ها روی هم قرار می‌گیرند و از کدام تکه‌ها اجتناب کنید، بخش مهمی از برنامه‌ریزی لباس عروسی است.

پوشیدن رنگ های مختلف طلا

هنگامی که یک لباس سفید خیره کننده برای قدم زدن در راهرو می پوشید، می خواهید قطعاتی را تکمیل کنید که ظاهر شما را تکمیل کند، نه اینکه زیبایی آن را کاهش دهد. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از قطعات طلای سفید است که بدون تضاد زیاد رنگ آن به استایل شما عمق می بخشد. اضافه کردن قطعات الماس به مجموعه شما کمک می کند تا کمی درخشش به لباس شما نیز اضافه شود و به خوبی با رنگ های خنثی که می پوشید ترکیب شود. این بدان معنا نیست که نمی توانید زرد یا رزگلد بپوشید، و اگر جواهراتی احساسی وجود دارد که دوست دارید بپوشید زیرا برای شما خاص است، نباید اجازه دهید رنگ آن مانع شما شود. یکی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید اگر قطعات زرد و رزگلد وجود دارند که می خواهید بپوشید این است که آنها را با قطعات طلای سفید لایه بندی کنید و از رنگ های زنده زیاده روی نکنید.

بیشتر بخوانید: 6 قطعه طلای جذاب برای روز عروسی

پوشیدن رنگ های مختلف طلا

مطابق با یقه لباس

نوع یقه لباس عروسی شما می تواند بر ظاهر گردنبندهای مختلف تأثیر بگذارد، بنابراین مهم است که بدانید کدام قطعات استایل شما را تکمیل می کنند. به عنوان مثال، یک یقه V عمیق با یک گردنبند بلند که به طور طبیعی به شکل V آزاد در می آید و با فرم لباس مطابقت دارد، عالی به نظر می رسد. به طور مشابه، یک یقه گرد بلند با یک گردنبند کوتاه که با کمترین همپوشانی دور گردن شما محکم می شود، عالی به نظر می رسد. اگر لباس دوست داشتنی یا بدون بند می پوشید، یک گردنبند کوتاه نیز می تواند به خوبی کار کند زیرا نمی خواهید فضای ایجاد شده توسط لباس پایین را پر کنید. در عوض، این ظاهر را در آغوش بگیرید و اگر نمی‌توانید گردنبندی متناسب با استایل خود پیدا کنید، از انداختن گردنبند و انتخاب گوشواره‌های زیبای الماس نترسید.

مطابق با یقه لباس

قطعات طلا برای جشن عروسی

یکی از نکات برجسته روز عروسی، جشن در پایان شب است و می‌خواهید مطمئن شوید که برای مهمانی آماده هستید. اگر قصد ندارید چند تکه شیار را برای تغییر سریع لباس ذخیره کنید، باید این را در هنگام انتخاب جواهرات روزانه خود در نظر داشته باشید. گردنبندهای کوتاه، دستبندهای محکم و گوشواره های میخی همگی انتخاب های عالی هستند که نه تنها در طول روز زیبا به نظر می رسند، بلکه برای یک رقص نیز عالی هستند.

مطالعه بیشتر: پرفروش ترین مدل های سرویس طلا در سال 2022

قطعات طلا برای جشن عروسی

تمیز کردن جواهرات عروسی طلایی خود

صرف نظر از اینکه جواهرات شما کاملاً نو است یا مدتی است که آن را داشته اید، باید مطمئن شوید که بهترین ظاهر و تمیز بودن آن برای روز بزرگ است. این به ویژه برای قطعات احساسی که به طور مرتب می پوشید مهم است، زیرا ظاهر آنها ممکن است بدون اینکه متوجه شوید کسل کننده شود. برای تمیز کردن جواهرات طلای خود باید: از آب گرم صابون و یک برس نرم استفاده کنید تا هرگونه کدر شدن یا کثیفی روی سطح جواهرات را به آرامی پاک کنید. پس از تمیز کردن، باید جواهرات را در آب خنک بشویید و با استفاده از یک پارچه نرم و بدون پرز خشک کنید. 

قطعات طلا برای جشن عروسی

چگونه از حرکت گردنبند خود در تمام روز جلوگیری کنیم

در روز عروسی‌تان می‌خواهید در هر لحظه آماده عکس باشید و مدام به بهترین شکل ظاهر شوید، اما جابجایی زیاد در طول روز می‌تواند برخی از جواهرات و لباس‌های شما را آشفته کند. یکی از ناراحتی های اصلی که ممکن است اتفاق بیفتد این است که گردنبند شما روی گردن شما حرکت می کند و بند را به جلو می آورد و مانع از ظاهر عالی شما می شود. یک راه حل های محبوب وجود دارد که در حال حاضر در حال انجام است که می تواند به این امر کمک کند. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نسخه های خود را از استفاده از چسب مژه برای نگه داشتن گیره در پشت گردن نشان می دهند. این چسب برای پوست شما بی خطر است و نباید به جواهرات شما آسیب برساند، بنابراین گزینه ای عالی برای نگه داشتن گردنبند شما در جای خود است.

بیشتر بدانید: دانستنی های جذاب درباره آویز و گردنبند طلا

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00