بازار طلا دانستنیها سوراخ کردن گوش و انواع جواهرات برای همراهی با آن
سوراخ کردن گوش و انواع جواهرات برای همراهی با آن
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/03/29 - 14:30 0 نظر

سوراخ کردن گوش، هر چند که مد مدرن به حساب می آید، قرن ها در فرهنگ و سنت های هندی وجود داشته است. بسیاری از قبایل هندی و لباس های منطقه ای سوراخ کردن صدف حلزون را به عنوان بخشی از میراث خود دارند.

جواهرات برای سوراخ کردن صدف حلزون گوش در نتیجه تأثیر سنتی زیادی دارد.زنان مدرن با سوراخ کردن گوش عاشق پوشیدن چیزهای کوچک و زیبا هستند تا زیبایی گوش بیرونی خود را برجسته کنند. مانند یک مجموعه کامل برای تزئین کل گوش با توجه به سلیقه، سبک و خلق و خو.
اجازه دهید نگاهی به برخی از انواع جواهراتی بیاندازیم که دقیقاً همان جواهرات را ارائه می دهند.

جذابیت های کوچک ناز

سوراخ‌های کوچکی که گوش بیرونی یک زن را تزئین می‌کنند، با جذابیت‌های کمی حتی جذاب‌تر به نظر می‌رسند. طلسم هایی مانند ستاره ها، ماه، ماهی ها، میوه ها و کلاه ها و غیره، هر کدام حال و هوای منحصر به فردی دارند که به شخصیت پوشنده می افزاید. طلسم های طلایی، نقره ای، براق یا رنگارنگ اغلب توسط زنان در سوراخ کردن صدف شانه استفاده می شود. لمس شخصی دوست داشتن آنها را جذاب تر می کند.

حلقه های طلا و نقره

حلقه‌ها به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع جواهرات برای سوراخ کردن صدف حلزون گوش، مورد توجه قرار می‌گیرند. حلقه‌های ساخته شده از نقره، طلا یا تزئین شده با سنگ و الماس، کلاسیک و در عین حال شیک هستند. می‌توان بین گل میخ و حلقه‌ها را با پیرسینگ تغییر داد، که هم راحت و هم شیک به نظر می‌رسد.

برای کسانی که عاشق الماس هستند، بهترین راه برای پوشیدن الماس، استفاده از جواهرات سوراخ دار حلزونی است. مهم نیست که الماس شما چقدر کوچک باشد، همچنان به عنوان یک جواهر سوراخ کننده صدف برجسته است. می‌توان آن را به صورت ناودانی، در اشکال یا برش‌های مختلف بپوشید. افزودن یک درخشش از طریق ناودانی‌های الماسی، بهترین جواهرات سوراخ کردن گوش برای تزئین آن است.

 

بیشتر بدانیم: 5 مدل جذاب گوشواره طلا برای جشن های عروسی

 

گوش آستین ها

گوش‌آستین‌ها یک ایده جدید هستند که با سبک و حال و هوای منحصربه‌فرد خود بسیار محبوب شده‌اند. پوشیدن یک کاف گوش که فضایی برای تمام سوراخ‌های حلزونی شما دارد، فوق‌العاده است. این ظاهر شیک، بهترین و شیک‌ترین گزینه برای پیرسینگ است. گوش‌آستین‌ها علاوه بر زیبایی، یکی از بهترین زیورآلات برای مهمانی‌ها و همچنین افزودنی خلاقانه به مجموعه جواهرات شما هستند.

گوشواره گل میخ 

گل میخ‌ها به عنوان محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع جواهرات برای سوراخ کردن گوش ، شناخته شده‌اند. طرح‌ها و سبک‌های مختلفی که امروزه در بازار موجود است، آنها را به یک انتخاب شیک و جذاب تبدیل کرده است که نمی‌توان از آن غافل شد. ناودانی‌های فلزی مشکی، ناودانی‌های فلزی اکسید شده و ناودانی‌های نقره‌ای با طرح‌های گوتیک، جفتی عالی برای استایل‌های کژوال و کالج هستند. زنان جوان قطعا می‌توانند طرح‌های مختلف گل میخ را امتحان کرده و ظاهر جدیدی را که به همراه دارد، تجربه کنند.

اینها تنها برخی از جواهراتی هستند که با سوراخ کردن حلزون صدف تولید می‌شوند. انواع جواهرات مدرن، شیک و منحصر به فرد امروزه انتخاب بسیاری از خانم‌ها هستند. پیشنهاد می‌دهیم در این حوزه کاوش کنید و سعی کنید انواع مختلفی از جواهرات را کشف کنید. از ظاهر جدیدی که در طول این کاوش به دست می‌آورید، لذت ببرید.

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید گوشواره طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00