قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

آخرین مطالب دانستنیها RSS

جواهرات عروس درخشان: روز خاص خود را با ظرافت تزئین کنید

روزهای عروسی رویدادی است که یکبار در زندگی اتفاق می افتد و سزاوار تمام لمس های خاص است تا آنها را واقعاً فراموش نشدنی کند. جواهرات عروس به عنوان ضروری ترین عنصر برای تکمیل ظاهر شما برجسته هستند. چه سبک شما به سمت کلاسیک های جاودانه و چه مدرن گرایش داشته باشد، جواهرات عروس مناسب رنگی از ظرافت، پیچیدگی و شخصیت را به مجموعه کلی شما می بخشد. در این پست وبلاگ، جنبه‌های مختلف جواهرات عروس را بررسی می‌کنیم و شما را از انتخاب قطعات مناسب تا طراحی بی‌عیب و نقص آن‌ها برای روز بزرگتان راهنمایی می‌کنیم.

طلا و جواهرات حروف، مدل های دوست داشتنی برای استفاده روزمره

از طریق جواهرات حروف، می‌توان به شخصیت و سبک شخصی خود اشاره کرد. جواهرات نه تنها به عنوان آیینه‌ای برای ذوق و سلیقه شما عمل می‌کنند، بلکه نمادهایی از عشق و هویت شما نیز می‌باشند. آنها می‌توانند بازتاب دهنده عشق و ارتباطات شما با دیگران باشند و به طور همزمان جزء عناصری از سبک شخصی خودتان باشند. جواهرات اولیه، به عنوان قطعاتی منحصر به فرد و خاص، می‌توانند پیام‌های شخصی شما را به دیگران منتقل کنند و به شما امکان می‌دهند تا با افتخار هویت خود را نشان دهید.

دنیای جواهرات نقره استرلینگ

  با ما همراه شوید و جذابیت جاودانه لوازم جانبی نقره ای را کشف کنید. در این دنیای جواهرات، ما انواعی از لوازم جانبی نقره ای با ظرافت بی‌نظیر و قیمت مناسب را به شما ارائه می‌دهیم. بگویید که آیا به طرح‌های کلاسیک یا سبک‌های مدرن علاقه دارید، ما مجموعه‌ای متنوع از زیورآلات نقره استرلینگ را برای شما فراهم کرده‌ایم. همراه ما باشید تا به دنیای شگفت‌انگیز تزئینات نقره سفر کنید و بفهمید چرا هنوز هم یک انتخاب ارزشمند برای تزیینات شخصی است.

جواهرات نقره در مقابل طلا: کدام یک برنده می شود؟

اکتشاف گزینه‌های برتر جواهرات نقره در مقابل طلا برای سلیقه و سبک زندگی منحصر به فرد شما می‌تواند انتخابی عالی باشد.

فرق طلای 18 و 24 عیار / طلای سفید بخریم؟

گلدمگ: در ایران طلای 18 عیار، در عربستان طلای 21 عیار و در کشورهای شبه‌قاره هند طلای 24 عیار به عنوان استاندارد رسمیت دارد.

چرا ما جواهرات دهه بیست را دوست داریم؟

هر زمان که جامعه وارد عصر جدیدی می شود، مردم شروع به صحبت می کنند. دهه 1920 به خاطر تعهد پرانرژی خود به ظاهر شگفت انگیز و مهمانی سخت مشهور بود.

چگونه از جواهرات Roaring Twenties برای زندگی مانند گتسبی در سال 2020 استفاده کنیم

هر چند وقت یکبار، ما تغییرات مشخصی را در علایق مد تجربه می کنیم که توسط چیزی خاص ایجاد می شود.

کارگاه Beads U با تکنیک های جواهرات دست ساز کار می کند

آیا تا به حال فکر کرده اید که جواهرات دست ساز چیست یا جواهرساز چگونه آن را تولید کرده است؟ این جواهرات دست ساز است که بدون تجهیزات تولید انبوه توسط هنرمند ساخته می شود. این می تواند شامل گوشواره ها، آویزها یا دستبندهای اولیه و دست ساز تا طرح های پیچیده و تکنیک های حرفه ای باشد که تکمیل آنها به ساعت ها یا روزها نیاز دارد. با این وجود، وجه مشترک همه آنها این است که یک هنرمند جواهرسازی فقط از دستان و ابزار ساده خود برای خلق هر قطعه استفاده می کند.

جواهرات The Roaring Twenties - گردنبند طلا دست ساز

جواهرات خروشان دهه بیست تجسم معنایی بود که مورد توجه قرار می گرفت. دختران فلپر همه چیز در مورد طرح های پر زرق و برق، چشم نواز و مهره های بزرگ بودند. گردنبندهای منحصر به فرد در این دوران بلند و آبشاری بودند که اغلب از مهره، مروارید و منگوله ساخته می شدند. برای اولین بار، زنان بیش از مواد مورد استفاده به طرح های تزئینی توجه داشتند. به‌جای گردن‌بندهای ظریف گران‌قیمت، دختران فلپر می‌خواستند گردن‌بندهایی با طول بیش از 20 اینچ یا حداقل در طرح‌های روشن و درشت داشته باشند.

آمازونیت چیست؟

آمازونیت یک نوع سنگ نیمه شفاف تا مات است که به رنگ سبز زیبا ظاهر می‌شود. این سنگ به نام رودخانه آمازون که در آمریکای جنوبی قرار دارد، نامگذاری شده است، اگرچه در واقع هیچ رسوبی از آن استخراج نشده است. آمازونیت ممکن است دارای رگه‌های سفید باشد که زیبایی و الگوهای منحصر به فرد را برای طراحان جواهرات ایجاد می‌کند تا آن‌ها را برجسته کند. اگرچه آمازونیت به طور معمول در صنعت جواهرات استفاده نمی‌شود، اما هنگام استفاده، طراحی خام و رنگ آمیزی آن معمولاً به عنوان نقطه تمرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جدیدترین طرح های دستبند طلا زنانه در سال 2023

دستبندها در طرح ها و اندازه های زیبا هستند. زیبایی بی چون و چرا باقی می ماند و کلاس بی بدیل. جستجوی جواهرات همیشه شما را به سمت دستبند و انگشتر می برد، بخشی که پتانسیل بی پایانی دارد. در حالی که حلقه‌ها اهمیت ویژه‌ای را برای آنها ایجاد کرده‌اند، دستبندها همچنان آنهایی هستند که پتانسیل نامحدودی دارند.

5 دلیل برای اینکه طلا و جواهرات بهترین گزینه برای هدیه دادن هستند

درصورتیکه به دنبال یافتن بهترین هدیه برای یک عزیز، شخص مهم، یا دوست هستید، جواهرات گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند. جواهرات به عنوان هدیه‌ای زیبا و ماندگار، ارزش و اهمیت خاصی دارند. آنها می‌توانند نمادی از عشق، دوستی، تقدیر، یا حمایت باشند.

جواهرات زنانه The Roaring 20's - گوشواره های دست ساز

در دهه 1920، تمام توجه به مسائل مربوط به بزرگ شدن یا بازگشت به خانه معطوف بود. همچنین، جواهرات آرت دکو و سبک گتسبی در حال بازگشت به مد روز هستند. بنابراین، آماده باشید تا طرح‌های فوق‌العاده و جواهرات زیبا را ببینید. اگر در دهه بیست میلادی مد را دنبال می‌کردید، گوش‌هایتان با قطره‌های بلند تزئین شده و گردنتان نیز با زیورآلات زیبا آراسته می‌شد. به نظر من، هرگز نمی‌توانید با انتخاب گوشواره‌های آویزان اشتباه کنید. کارگاه Beadsu بسیاری از گوشواره‌های دست‌ساز به سبک فلپر را دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.  

راه های هماهنگی جواهرات مد با لباس های غربی

لباس های غربی درجه خاصی از راحتی دارند و شما را با آخرین مد بین المللی در ارتباط نگه می دارند. از جین ساده گرفته تا یک لباس مجلسی بلند شیک، لباس های غربی دارای سبک های بی نهایتی برای آزمایش هستند.

جواهرات حجیم در مقابل جواهرات شیک

وقتی از جواهرات صحبت می‌شود، بدون شک هر سایزی برای همه افراد مناسب نیست. بیایید درباره‌ی جواهرات بزرگ و جواهرات شیک صحبت کنیم. هر دو سبک دارای جذابیت منحصر به فردی هستند و درک ویژگی‌های آنها ممکن است به شما در انتخاب صحیح کمک کند. 

10 مدل از جذاب ترین گوشواره طلا بلند دخترانه در سال 2023

جواهرات گاه به گاه تقریباً راه خود را در تمام کمدهای جواهرات هموار کرده اند. ما از زمانی گذشته ایم که جواهرات فقط یک اکسسوری بود که به مناسبت ها یا مهمانی های خاص محدود می شد. حالا هر روز بیشتر به کشتار تبدیل شده است. گوشواره ها جایگاه مهمی در تکامل جواهرات به اکسسوری روزانه داشته اند.

ایده های جواهرات برای عکس های قبل از عروسی

عکس های قبل از عروسی در حال حاضر بسیار مد روز هستند. زوج‌های جوانی که در آینده ازدواج می‌کنند، مشتاق هستند که آلبوم عروسی‌شان از همه لحاظ فوق‌العاده باشد که می‌توانند نسل‌ها آن را دوست داشته باشند.

راهنمای نهایی برای حلقه های نگهدارنده طلا

در دنیای جواهرات، قطعات خاصی وجود دارند که از نسل به نسل ارث می‌برند و همچنان جذابیت و اهمیت خود را حفظ می‌کنند. یکی از این قطعات، حلقه نگهدارنده طلا است که با ظرافت ساده و ارزش نمادین خود، یک تاریخچه عالی را دارا می‌باشد. در این وبلاگ، قصد داریم به بررسی عمیق‌تر داستان جذاب پشت حلقه نگهدارنده طلا در جواهرات مردانه بپردازیم. از ریشه‌های تاریخی آن تا نکات استایل مدرن، با هم به دنیایی پشت این قطعه محبوب می‌پردازیم.

نکات شیک پوشی با گوشواره های مد روز

این مقاله بخشی از راهنمای جامع ما برای انتخاب گوشواره مناسب برای هر مناسبت است.  

4 مدل جذاب آویز طلا برای خانم های شیک پوش

آویز یا گردنبند اکسسوری مورد علاقه هر دختری است. این یک قطعه جواهرات است که هرگز اشتباه نمی‌کند. آنها به سادگی و بدون تلاش زیاد، شما را از حالت معمولی به روزمره به یک ظاهر رسمی و شیک در شب تبدیل می‌کنند. آویز یک قطعه کوچک است که به یک زنجیر یا گردنبند ساده متصل می‌شود. آنها در عین حفظ سادگی و مینیمالیسم، به ظاهر شما جلوه و جذابیت می‌بخشند و به استایل لباس شما اضافه می‌کنند.

پربازدیدترین ها
قیمت طلا در تاریخ 1403/01/10
عنوانقیمت زنده قیمت زنده تغییر زمان
انس طلا 2,198 40 (1.83 %) 05:11:43
مثقال طلا 140,970,000 0 (0 %) ۲۸ اسفند
طلای 18 عیار 32,536,000 0 (0 %) ۲۸ اسفند
طلای ۲۱ عیار 38,175,573 0 (0 %) ۲۸ اسفند
طلای 24 عیار 43,381,000 0 (0 %) ۲۸ اسفند
قیمت سکه در تاریخ 1403/01/10
عنوانقیمت زنده قیمت زنده تغییر زمان
سکه بهار آزادی 360,250,000 0 (0 %) ۲۸ اسفند
سکه امامی 388,060,000 0 (0 %) ۲۸ اسفند
نیم سکه 232,000,000 0 (0 %) ۲۸ اسفند
ربع سکه 144,000,000 0 (0 %) ۲۸ اسفند

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00