بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز پیش بینی قیمت سکه 5 اسفند 1400 از مسیر مذاکرات وین
پیش بینی قیمت سکه 5 اسفند 1400 از مسیر مذاکرات وین
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/05 - 10:02 0 نظر

گلدمگ: در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 5 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

به گزارش سایت بازار طلا، بازار سکه روز گذشته مانور زیادی از خود نشان نداد و قیمت سکه نسبت به روز دوشنبه ثبات را تجربه کرد و نتوانست به کانال 12 میلیون تومان برسد . این اتفاق در حالی افتاد که در بازار ارز نرخ دلار  نوسان محدودی را تجربه می کرد. قیمت سکه دیروز با 11 میلیون و 950 هزار تومان بسته شد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر مذاکرات برجام

برخی از تحلیگران بازار سکه  معتقدند که قیمت سکه برای اینکه بتواند کانال 12 میلیون تومان را بشکند به حمایت جدی قیمت دلار نیاز دارد . آنها معتقدند که اگر نرخ دلار در بازار امروز افزایش محسوس داشته باشد می توان به رشد قیمت سکه هم امیدوار بود.

از طرفی هم مذاکرات برجام اگر چه پیشرفت هایی داشته اما همچنان در هاله ای از ابهام به سر می برد. شب گذشته  برخی از معامله گران بازگشت علی باقری از وین را برجسته کردند. به عقیده آنها این بازگشت به معنای به بن بست رسیدن مذاکرات بود و اینکه توافق هسته ای به زودی اتفاق نمی افتد.

آنها می گفتند  همین امر بازار دلار را بهم می ریزد و به طبع آن قیمت سکه نیز بالا خواهد رفت. اما عده ای دیگر مخالف  بودند و  باور داشتند که این بازگشت عاملی برای مشورت با مقامات ایرانی می شود و به سرعت مذاکرات می افزاید.  

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز 5 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

قیمت سکه در معاملات پشت خط

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی دیشب با 11 میلیون و 930 هزار تومان معامله شد؛ این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  سه شنبه شب 10 هزار  تومان گران  شده بود. .قیمت سکه در معاملات پشت خطی  سه شنبه شب بر روی 11 میلیون و 920 هزار تومان قرار داشت

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00