بازار طلا دانستنیها 5 حقیقت جالب در رابطه با انگشتر تک نگین - محبوب ترین مدل حلقه نامزدی
5 حقیقت جالب در رابطه با انگشتر تک نگین - محبوب ترین مدل حلقه نامزدی
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/12 - 12:30 0 نظر

یک غروب آفتاب، یک ساحل زیبا، کسی که عاشقشی و یک انگشتر تک نگین الماس!

یاد چی میوفتی؟ اره درسته، مراسم خواستگاری! یک خواستگاری رویایی.

روزی که عشقمان از ما تقاضای ازدواج می کند یکی از رویایی ترین و شیرین ترین روزهای زندگی هر کدام از ما است که تک تک جزئیاتش روی خاطره انگیز بودن آن تاثیر می گذارد.

اما یک چیزی این وسط از همه موارد مهم تر هست، آن هم چیزی نیست جز حلقه نامزدی!

دلیلش هم خیلی ساده است، چون قرار است همیشه همراه شما باشد. تا آخر عمر زندگی عاشقانه ی ما، این انگشتر الماس تک نگین قرار است نمادی از عشق و تعهد بین ما باشد. یک نماد شناخته شده و قوی تو کل دنیا که گاد سعد (Gad Saad) هم در موردش می گوید :

حلقه نامزدی و ازدواج سمبلی است از عشق به همسر و فرزندان.

حالا چرا به جای حلقه نامزدی از کلمه انگشتر تک نگین استفاده کردم؟ چون محبوب ترین و پراستفاده ترین حلقه ازدواج در دنیا انگشتر تک نگین هست! کافیه به یک نفر بگین انگشتر تک نگین تا مراسم نامزدی و ازدواج در ذهنش نقش ببنده. یک جورایی میشه گفت این دو مورد به هم گره خوردند.

در این مقاله از 5 واقعیت هیجان انگیز در مورد انگشتر تک نگین با خبر میشی. پس تا آخر مقاله همراه من باش.

حلقه نامزدی

5 حقیقت جالب درباره ی انگشتر تک نگین که نمی دانستید

رسیدیم به قسمت جالب ماجرا. همانطور که گفتم انگشتر تک نگین طلا طرفدارهای زیادی در بین ما خانم ها به خصوص برای مراسم نامزدی دارد. برای همین دانستن حقایقی جالب راجع به این انگشتر می تواند هیجان انگیز باشد.

5 حقیقت جالب درباره ی انگشتر تک نگین که نمی دانستید

1) برند تیفانی انگشتر تک نگین را تبدیل به نماد عشق کرد!

وقتی شما به یک انگشتر سولیتر فکر می کنید احتمالا طرح معروف انگشتر تک نگین تیفانی در ذهنتان نقش می بندد. اما چرا؟ چون تیفانی اولین برندی بود که با تبلیغات گسترده، این مدل انگشتر را به مردم جهان معرفی کرد و در ذهن اکثر مردم، طرح این انگشتر نقش بسته.انگشتر تک نگین تیفانی با طراحی منحصر به فردش رایج ترین و معروف ترین طرح انگشتر سولیتر بوده و هست.

علاوه بر آن تیفانی برای تبلیغات، شروع به راه اندازی کمپین هایی با موضوع عشق و ازدواج کرد و این آغاز شناخته شدن و محبوبیت این طرح به عنوان حلقه نامزدی و نماد عشق بود.

طراح تیفانی الماس را به شکلی روی پایه انگشتر سوار کرده است تا بیشترین اشعه نور از آن عبور کند. برای همین انگشترهای تیفانی به درخشش بی نظیرشان معروف اند. در این طرح، تیفانی از برش گرد برلیان و پایه انگشتر کاملا ساده استفاده کرده است.

1) برند تیفانی انگشتر تک نگین را تبدیل به نماد عشق کرد!

2) انگشترهای تک نگین گرانترین جواهرات هستند

به نظر شما این مورد باعث محبوبیت بیشتر انگشتر تک نگین نشده است؟ احتمالا به غیر از جذابیت ظاهری و درخشش بی نظیر الماس در طراحی انگشترهای سولیتر، قیمت بالای آن هم باعث جذابیتش شده است! هر چقدر چیزی دست نیافتنی تر باشد جذابیتش بالاتر است!

قیمت انگشتر تک نگین بسیار بالا است. دلیل آن هم کاملا واضح است، برلیان بزرگی که روی آن سوار شده است قیمت بسیار زیادی دارد. قیمت الماس با بالا رفتن قیراط یا همان وزن، به صورت تصاعدی بالا می رود. برای همین یک انگشتر با الماس 3 قیراطی قیمت بسیار بالاتری از یک انگشتر با 3 الماس یک قیراطی دارد.

2) انگشترهای تک نگین گرانترین جواهرات هستند به نظر شما این مورد باعث محبوبیت بیشتر انگشتر تک نگین نشده است؟ احتمالا به غیر از جذابیت ظاهری و درخشش بی نظیر الماس در طراحی انگشترهای سولیتر، قیمت بالای آن هم باعث جذابیتش شده است! هر چقدر چیزی دست نیافتنی تر باشد جذابیتش بالاتر است!  قیمت انگشتر تک نگین بسیار بالا است. دلیل آن هم کاملا واضح است، برلیان بزرگی که روی آن سوار شده است قیمت بسیار زیادی دارد. قیمت الماس با بالا رفتن قیراط یا همان وزن، به صورت تصاعدی بالا می رود. برای همین یک انگشتر با الماس 3 قیراطی قیمت بسیار بالاتری از یک انگشتر با 3 الماس یک قیراطی دارد.

3) چنگک های بیش از حد، الماس شما را کوچک نشان می دهد

شاید فکر کنین که هر چه تعداد چنگک ها بیشتر باشد استحکام سنگ روی انگشترتان بیشتر می شود. درست است اما از طرف دیگر استفاده بیش از حد از چنگک، سنگ شما را کوچکتر نشان می دهد. شما باید طرحی را انتخاب کنید که نهایت زیبایی، درخشش و سایز سنگ الماس را در معرض نمایش بگذارد.

3) چنگک های بیش از حد، الماس شما را کوچک نشان می دهد

4) انگشتر تک نگین بیشتر برای حلقه نامزدی استفاده می شود

درست است که برای حلقه ازدواج هم می شود از این انگشتر استفاده کرد اما معمولا حلقه ازدواج ساده تر و با الماس های کوچک یا بدون الماس است.

تا به حال برای شما پیش آمده که وقتی انگشتر تک نگین در دست دارید جورابتان را پاره کند، به لباستان گیر کند و یا موهایتان لای انگشتر بپیچد و به راحتی جدا نشود؟ خب دقیقا به همین دلیل انگشتر ازدواج را ساده انتخاب می کنند تا در استفاده ی روزانه به اینور اونور گیر نکند!

معمولا حلقه های نامزدی را صبح تا شب در دست نمی کنند، ولی حلقه های ازدواج چون برای استفاده ی همیشگی است باید راحت باشد. البته خیلی ها با همان انگشتر تک نگین هم راحت هستند و به صورت همیشگی از آن استفاده می کنند.

حتما راجع به حلقه و پشت حلقه شنیده اید. این هم مدلی است که خیلی از عروس خانم ها آن را انتخاب می کنند. آنها انگشتر تک نگین نامزدی و حلقه ازدواج خود را ست انتخاب می کنند تا بعد از ازدواج از هر دو به صورت همزمان استفاده کنند.

انگشتر تک نگین بیشتر برای حلقه نامزدی استفاده می شود

5) لازم نیست حتما انگشتر شما از الماس با برش برلیان ساخته شده باشد تا جزو دسته تک نگین باشد

وقتی اسم انگشتر تک نگین را می شنوید چه طرحی در ذهنتان شکل می گیرد؟ احتمالا طرح کلاسیک معروف یعنی با الماس گرد برلیان! اما این تصور اشتباه است. فلسفه انگشتر تک نگین فقط تک بودن الماس یا نگین روی آن است، نه شکل برش الماس.

برای مثال شما اگر برش مارکیز یا برش امرالد را بیشتر می پسندید، می توانید از یک تک نگین با این برش ها در انگشتر نامزدی خود استفاده کنید.

برش های زیاد و متنوعی از الماس وجود دارد که شما می توانید انگشتر تک نگین خود را با طرح دلخواهتان سفارش دهید.

5) لازم نیست حتما انگشتر شما از الماس با برش برلیان ساخته شده باشد تا جزو دسته تک نگین باشد

خرید آنلاین انگشتر طلا

اگر قصد خرید انگشتر طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه انگشترهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به انگشترهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه انگشتر طلا را انتخاب کنید.

مشاهده انگشترهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00