بازار طلا مد و برندشناسی معرفی لوکس ترین جواهرات برند دیور
معرفی لوکس ترین جواهرات برند دیور
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/29 - 13:16 0 نظر

در دیور جزئیات در جواهرات به اندازه جزئیات لباس مهم است. این جواهرات لوکس و به یادماندنی، نشانه ای از میراث کریستین دیور هستند. در این مطلب لوکس ترین جواهرات برند دیور را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معرفی لوکس ترین جواهرات برند دیور

از کریستین دیور نقل شده است که می گوید: «بعد از زنان، گل ها دوست داشتنی ترین چیزی هستند که خداوند به دنیا داده است.» در طول پنجاه سالی که زنده بود، تمام وقت و انرژی خود را صرف کرد تا زنان زیباتر به نظر برسند و احساس شکوه کنند. خانه مدی که او در اواسط قرن راه اندازی کرد، آنقدر رشد کرده و گسترش یافته است که اکنون به یکی از خاص ترین برندهای مد در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال، خط مد او فراتر از مد لباس معروف او است. نام دیور همچنین مسئول انبوهی از جواهرات فوق العاده زیبا است. در اینجا نگاهی اجمالی به جواهرات الماس مورد علاقه ما از مجموعه او داریم و با معرفی لوکس ترین جواهرات برند دیور، این شکوه و بزرگی را ارج می نهیم.

معرفی لوکس ترین جواهرات برند دیور

گردنبند ساخته کریستین دیور “1947”

اگرچه این گردنبند فوق العاده دوست داشتنی چوکر به عنوان «جواهرات لباس» در نظر گرفته می شود، اما «1947» ادای احترامی است به اولین سالی که کریستین دیور، خانه مد افسانه ای خود را در پاریس تأسیس کرد. ما عاشق روشی هستیم که بند چرمی برهنه این اکسسوری منحصربفرد را ایجاد می کند که پلاک بدون وزن بین گردن و شانه ها معلق و در حرکت است.

گردنبند ساخته کریستین دیور “1947”

حلقه الماس رزگلد آرچی دیور

در ادامه جواهر دوست داشتنی و لوکس دیگری را به شما معرفی می کنیم که خانه دیور این شگفتی رزگلد را از مجموعه “Archi Dior” رونمایی کرد. این طرح حلقه الماس با طلای رزگلد با طراحی و مدیریت Victoire de Castellane، یک حلقه نامزدی منحصر به فرد با الهام از سبک های کلاسیک کاملاً خودنمایی می کند!

حلقه الماس رزگلد آرچی دیور

گردنبند الماس-زمرد “Noué”

دیور عشق خود را به جواهرات رنگی نشان داد آن زمان که گفت: “رنگ چیزی است که به جواهرات ارزش می دهد. آنها چهره را روشن و زیبا می کنند. هیچ چیز زیباتر از یک دامن و ژاکت مشکی نیست که با یک گردنبند درخشان با چند سنگ جواهر پوشیده شود. ما می دانیم که او به این گردنبند الماس-زمرد و کانالی «Noué» که توسط هنرمندان در خانه مد دیور ساخته شده است، افتخار می کند.

بیشتر بخوانید: گردنبند یاقوت و زمرد بهترین اکسسوری برای بانوان خاص پسند و شیک پوش

گردنبند الماس-زمرد “Noué”

انگشتر ” Volant Émeraude”

وقتی صحبت از انگشترهای رنگی جواهر به میان می آید، هیچ کس مانند دیور کار خلق آنها را انجام نمی دهد. برای مثال” Volant Émeraude” را در نظر بگیرید. این قطعه چشمگیر از مجموعه “Soie Dior” ، دارای یک زمرد مرکزی منحصر به فرد است که با هاله ای 360 درجه از طرح گلبرگ های الماس و سایه های زیبای الماس آبی تقویت شده است.

انگشتر ” Volant Émeraude”

گردنبند الماس روبانی

و مجموعه “Soie Dior” همچنان با این گردنبند الماس برجسته توسط Victoire de Castellane ، عاشقان این برند را تحت تأثیر قرار می دهد. این گردنبند خیره کننده طلای سفید و زرد که گفته می شود “حرکت غریزی و زودگذر یک روبان طلایی” را به تصویر می کشد، قطعا راه خود را در قلب ما پیدا کرده است. این گردنبند ساختاری شبیه به نوار روبان داشته و زیبایی چشم نوازی دارد.

گردنبند الماس روبانی

دستبند الماس زرد فرونسه

این کار لوکس، شبیه دستبند تنیس الماس معمولی شما نیست، «Froncé Diamant Jaune» با درخشش یک روز تابستانی با الماس های زرد فانتزی کار شده در طلای رزگلد کلاسیک می درخشد. این زیبایی به عنوان یک قطعه بی مانند، به خوبی با یک حلقه سلیتر الماس ساده یا حلقه طلایی ساده برای تکمیل استایل شما ترکیب می شود. این جواهر حس نور آفتاب را به بیننده القا می کند.

بیشتر بخوانید: دستبند کارتیه زنانه، محبوب‌ترین مدل‌های سال 2021

دستبند الماس زرد فرونسه

حلقه الماس و یشم ملکه

جواهر بعدی مربوط می شود به حلقه الماس و یشم ملکه که مسلماً مورد علاقه ما از مجموعه جواهرات “Reine de Jadelenie” دیور است. مسلما حکاکی فرم جمجمه زمان زیادی از سازنده این جواهر گرفته است. حلقه الماس بسیار زیبا دارای پایه پلاتین، الماس های میکرو در سنگ فرش سرتاسری و جمجمه سبز رنگی است که از تکه ای از گوهر یشم سبز صاف و حک با تاجی از الماس ساخته شده است.

حلقه الماس و یشم ملکه

گردنبند قدیمی کریستین دیور از مروارید مصنوعی

گردنبند زیبا و کمیاب کریستین دیور در حدود دهه 1970 تا 1980 دو بار امضا شد. این گردنبند زیبا متشکل از یک ردیف مروارید ریز Gripoix (قطر 0.8 سانتی متر) که با کابوشن های زمردی (2.5 در 1.7 سانتی متر) تزئین شده است. شیشه گریپویکس سبز رنگ به آرامی مرمری شده است تا جلوه جالبی داشته باشد. طول کامل 45 سانتی متر اما قابل تنظیم با امکان حذف یک قطعه است. بنابراین این گردنبند دوست داشتنی را می توان به روش های مختلف با کبوچان در مرکز یا کناره پوشید.

گردنبند قدیمی کریستین دیور از مروارید مصنوعی

سوئیت کمیاب و Vintage کامل دیور

یک سوئیت کامل ” Jewelry suite” یا مجموعه ای استثنایی از کریستین دیور که شامل یک گردنبند کمیاب به سبک یقه کامل همراه با سنجاق سینه و گیره روی گوشواره است و مربوط به سال 1964 است. طراحی و ایجاد شده برای خانه کریستین دیور، توسط هنکل و گروس در طول 30 سال تصدی قابل توجه در این برند معروف. این مجموعه یک گنج کامل و کاملاً نادر است. همانطور که برای جواهرات کریستین دیور به خوبی مستند شده است، ساخت و کیفیت مواد فوق العاده است. این پرور کریستین دیور دارای ترکیبی چشمگیر از سنگ ها از جمله سنگ های شیشه ای هنری بیضی شکل قرمز و سبز است که برای انعکاس سنگ های نیمه قیمتی طراحی شده اند، که توسط کریستال های سواروسکی با رنگ قرمز شدید در میان تنظیمات و با روکش طلایی مجلل احاطه شده اند. توجه به جزئیات همیشه در جواهرات دیور فراتر از انتظارات است. برای لحظه ای روی شانزده بیضی منفرد بمانید و متوجه می شوید که نزدیک ترین سمت بیضی ها به گردن با کریستال های سواروفسکی قرمز کمی کوچک تر تنظیم شده است که اجازه می دهد گردنبند به خوبی روی گردن بنشیند در حالی که سنگ های بزرگتر در لبه بیرونی تاثیر را به حداکثر می رساند. یک پارور قدیمی و کمیاب دیور که هم پوشیدنی است و هم یک قطعه خیره کننده از میراث دیور. یک جواهر واقعی!

سوئیت کمیاب و Vintage کامل دیور

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00