قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها خرید طلای بچه گانه شیک با چند ترفند ساده
خرید طلای بچه گانه شیک با چند ترفند ساده
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/29 - 13:46 0 نظر

اگر قصد خرید طلای بچه گانه شیک، تک پوش طلا، گردنبند طلا، النگوی بچه گانه، پابند نوزادی طلا، دستبند طلای کودکانه برای کودک یا نوزاد را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 اگر تاکنون کودک خود را در حال بازی با جواهرآلات ­تان دیده اید و برای جلوگیری از اینکه او آنها را در همه جای خانه پخش و پلا کند به میان این بازی شیرین دویده اید، بایستی شما را مطلع کنیم که وقت خریدی مهم فرا رسیده است! با در نظر گرفتن علاقه ای که کودک تان نسبت به جواهرآلات از خود بروز می دهد وقت آن رسیده است که برایش به دنبال طلا یا جواهری مناسب باشید. البته طلای کودک و جواهرآلات مخصوص خردسالان می توانند هم از نظر روانی و هم از نظر تکامل رفتاری به فرزندان شما کمک کنند.اما اگر شما از این علاقه دلنشین کودکانه اطمینان یافته اید و حال به دنبال آن هستید که با خرید طلای کودک لبخندی زیبا را بر لبان وی بنشانید، بایستی پیش از خرید خود به چند نکته توجه داشته باشید؛ مطمئناً دانستن این نکات پیش از خرید طلای کودک به شما و کودک تان یاری می رساند. با ما همراه باشید تا در ادامه مروری بر این موارد با اهمیت داشته باشیم.

 اگر تاکنون کودک خود را در حال بازی با جواهرآلات ­تان دیده اید

1. اولین نکته برای خرید طلای کودک ، توجه به سن و سال آن ها است

برای بزرگترها هیچ ایرادی ندارد که قطعات طلای ظریف و ریزی استفاده کنند، اما این موضوع در خصوص کودکان و نوزادان به کلی فرق میکند. علاوه بر اسباب بازی ها، تمام جواهراتی که برای کودک خود میخرید باید از اندازه بزرگی برخوردا باشند و قطعات و اجزای ریزی نداشته باشند. زیرا این قطعات به راحتی میتوانند توسط کودک خورده شوند و موجبات خفگی او را فراهم کنند. ما توصیه میکنیم که برای کودکانی که کمتر از 3 یا 4 سال سن دارند به هیچ عنوان طلاهای کوچک مثل انگشتر طلا خریداری نکنید.

اولین نکته برای خرید طلای کودک ، توجه به سن و سال آن ها است

2. به نوع قفل یا نحوه بسته شدن طلاها دقت کنید

اگر قطعات طلای نوزادان یا کودکان قفلی هستند باید قفلشان طوری باشد که به هیچ عنوان توسط کودک باز نشوند. یکی از قطعاتی که قفل دارند گوشواره ها هستند، هنگام خرید گوشواره طلا سعی کنید گوشواره هایی بخرید که قفل اهرمی یا عصایی دارند. چون نسبت به قفل های دیگر نسبتا محکم تر هستند. در خصوص جواهرات بزرگتر مثل دستبند طلا یا گردنبند هم مراقب باشید. اگر قفل این محصولات شل باشد یا به راحتی باز شود، کودکان حین بازی کردن می توانند آن ها را گم کنند.

مطالعه بیشتر: خواص سنگ فیروزه و انواع آن

به نوع قفل یا نحوه بسته شدن طلاها دقت کنید

3. برای کودکان طلاهای کم وزن بخرید

والدینی که برای کودکان کوچک خود طلای بزرگ یا با وزن زیاد میگیرند سخت در اشتباه هستند. چرا؟ به چند دلیل:

  • اول اینکه کودک نمیتواند وزن زیاد را تحمل کند و ممکن است برای خلاص شن از شر سنگینی طلا با آن بازی کنند یا آن را از خود دور کنند (که امکان آسیب دیدنشان زیاد است)
  • دوم اینکه کودک ممکن است جواهرات را گم کند و تمام سرمایه یکجا به باد برود
  • سوم اینکه ممکن است خدای ناکرده نظر افراد سودجو به سمت کودک و طلای او جلب شود و علاه بر دزدی طلاها به کودک نیز آسیب برسانند

به همین خاطر و برای پیشگیری از 3 مورد بالا، سازندگان طلای کودک معمولا جواهرات طلایی را در وزن پایین تولید میکنند. بنابراین حین خرید طلای بچه گانه به دنبال جواهرات با وزن پایین باشید.

 برای کودکان طلاهای کم وزن بخرید

4. لطفا برای کودکان طلا و جواهرات توخالی نخرید

کودکان کنجکاو و بازیگوش هستند. برخی ازآن ها ممکن است جواهرات را به چشم اسباب بازی ببینند و با آن ها بازی کنند. اگر جواهرات شما مثلا دستبند طلا، توخالی باشد، کودک میتواند به راحتی آن را بکشد و یا حتی گاز بگیرد و پاره کند. خدا را چه دیدید شاید تکه های دستبند را قورت دهد. دستبند، النگوهای طلا را مخصوصا توپر بخرید که دچار شکستگی نشوند. زیرا اگر بشکنند ممکن است لبه تیز آن ها وارد بدن کودک شود یا او را زخمی کند.

لطفا برای کودکان طلا و جواهرات توخالی نخرید

5. بعد از خرید طلای کودک حتما آن را بشویید!

مانند هر قطعه طلای دیگری که باید بعد از خرید آن را ضدعفونی کرد، لازم است که طلای کودکان را نیز بشویید و ضدعفونی کنید. برای اینکار از یک دستمال تمیز و الکل استفاده کنید. (مخصوصا اگر طلای دست دوم میخرید باید بیشتر حواستان را جمع کنید)

 بعد از خرید طلای کودک حتما آن را بشویید!

6. جواهرات کودک باید برایش بی خطر باشند

برای کودکان باید از جواهراتی استفاده کرد که شکل ظاهری شان برای کودک معنا دار باشد. اما این کافی نیست، شکل ظاهری جواهرات باید به گونه ای باشد که احتمال آسیب به بچه به حداقل برسد. برای مثال اگر گوشواره او نوک تیز باشد احتمال وارد شدن آسیب به او وجود دارد. حتی الامکان محصولاتی بخرید که زاویه دا، تیز یا لبه دار نباشند، بلکه گرد و بدون لبه باشند.

جواهرات کودک باید برایش بی خطر باشند

7. طلای کودک را متناسب با کمد لباسی کودک موردنظرتان انتخاب کنید

اینکه کودک بتواند طلا یا جواهر مورد علاقه اش را با اکثر لباس هایش هماهنگ کند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای دست یافتن به این هدف شما بایستی تقریبی از عمومیت لباس های کودک را که اغلب به تن می کند در ذهن داشته باشید.

لباس های غیر رسمی با آن دسته طرح های طلای بچگانه که آویزهای فانتزی یا شخصیت کارتونی دارند بسیار هماهنگ خواهد شد. در این موارد نمونه های رنگی طلا با عنوان «کارهای مولتی کالر» نیز مناسب است. با این وجود برای یک مهمانی رسمی یا مناسبتی سالیانه از انواع دیگر طلای کودک که از تشخص مراسم های این چنینی برخوردار هستند استفاده کنید. جواهرآلات طلا که با نگین های کوچک و ساده ی سنگ های قیمتی یا مروارید ساخته شده اند برای این منظور انتخابی به جا و دقیق به حساب می آیند.

البته به یاد داشته باشید که کودک خود را هرگز زیر حجم طلاهای سنگین و انبوه قرار ندهید. این موضوع مضاف بر آنکه از وجهه جالبی برخودار نیست موجب آزار کودک شما نیز می گردد. طلای کودک بایستی همواره کاری ظریف و سبک، متناسب با روحیه و عواطف لطیف دوران کودکی باشد. نمونه های مجلسی طلای کودک نیز بایستی از این کیفیت برخوردار باشند.

طلای کودک را متناسب با کمد لباسی کودک موردنظرتان انتخاب کنید

8. جواهرآلات مورد نظر شما بایستی از طراحی مناسب طلای کودک برخوردار باشد

هیچگاه به کودک تان زیورآلات دارای لبه های نوک تیز و دندانه دار را نپوشانید. طرح های طلای این چنینی (که امروزه برای بزرگسالان مد هستند) می توانند به شدت به کودک آسیب بزنند. حتی اگر به هر ترتیبی از آسیب نیز جلوگیری شود، با گیر کردن دندانه ها در لباس کودک او و شما به زحمت زیادی خواهید افتاد. با توجه به همین موضوع طرح های مختلف طلای کودک همواره به صورت کاملاً محدب و دایره ای ساخته می شوند. پس اگر می خواهید برای کودک تان طلا تهیه کنید تنها آن را از نمونه های طلای مخصوص خودشان انتخاب کنید.

جواهرآلات مورد نظر شما بایستی از طراحی مناسب طلای کودک برخوردار باشد

خرید طلای نوزاد دختر

اگر می خواهید برای نوزاد دختر طلا بخرید، گزینه های پیش رویتان زیاد است. شما می توانید انواع گوشواره، زنجیر، پلاک گردن، دستبند، النگو و انگشتر را با توجه به نکاتی که گفته شد تهیه کنید. طلاهای دخترانه از طرح های ساده، تک نگین و پرنگین تا طرح های رنگی و عروسکی را در برمی گیرند. زمانی که برای خرید طلای نوزاد اقدام می کنید، توجه کنید که طلاهای فانتزی و رنگی، کودک را بسیار بیشتر به خود جذب می کند. البته باید به این نکته دقت کنید که اگر می خواهید قطعه طلایتان را در همان ایام نوزادی برای او استفاده کنید، طلاهایی را بخرید که به لباس او سنجاق می شوند. برای خرید زنجیر طلای نوزاد دختر، طرح های ظریف تر را انتخاب کنید.

خرید طلای نوزاد دختر

خرید طلا برای نوزاد پسر

انتخاب و خرید طلا برای نوزادان پسر، به علت محدود بودن انتخاب ها کمی سخت تر است. اغلب طلاهایی که برای نوزادان پسر خریداری می شوند شامل زنجیر، پلاک گردن، سنجاق سینه و دستبند است.

دستبندهای بند چرمی با پلاک فانتزی و عروسکی برای نوزاد پسر مناسب تر است. همچنین زنجیرهایی که برای پسران خریداری می شود، به این علت که در سنین بالاتر هم بتوانند از ان استفاده کنند، کمی ضخیم تر و تو پر است.

خرید طلا برای نوزاد پسر

خرید طلای بچه گانه

اگر قصد خرید طلای بچه گانه دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه طلاهای بچه گانه با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به طلاهای بچه گانه در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی فیلتر محصولات بخش مناسب برای، گزینه بچه گانه را انتخاب کرده و محصولات مورد نظر خود را فیلتر کنید.

مشاهده طلاهای بچه گانه موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00