بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برند davidwebb
معرفی برند davidwebb
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/08/16 - 11:56 0 نظر

گلدمگ:برند دیوید وب یکی از اولین برند های طراحی طلا و جواهر با ایده های منحصر به فرد است که حدود یک قرن محبوبیت خود را حفظ کرده .

تولد برند دیوید وب

دیوید وب از سال 1948 جواهرسازی را در آمریکا آغاز کرد ،او جواهراتی اصیل و مدرن طراحی می کرد که بیشتر به خاطر دستبندهای حکاکی شده و مینا کاری شده حیوانات و استفاده پویا از مروارید و الماس و قطعات کریستال سنگی نفیس شناخته می شود.

دیوید وب می گفت :من احساس فوق العاده ای نسبت به هنر داشتم، می خواستم باستان شناس سرامیک ساز یا جواهر ساز باشم، که ایده جواهرات برنده شد، اوحیوانات خانگی مورد علاقه اش را به صورت جواهرات و مینا کاری شده طراحی می کرد و می ساخت.

نمونه کار برند davidwebb

اولین حیوانات دیوید وب در سال 1957 ساخته شد و تا سال 1963 این شرکت صاحب یک مجموعه از قورباغه ها و اسب ها و گورخرها و میمون ها و مارها بود.

در سالهای 1960 کمپانی هالیوود هم از مجموعه دست بندهای این شرکت استفاده می کرد،بازیگر مطرح آن زمان  الیزابت تیلور که دوستدار حیوانات بود، یک مشتری فداکار برای این شرکت بود وحتی جواهرات شیر و مروارید پر الماس خود را در فیلم هایش می پوشید.

نمونه کار برند davidwebb

دیوید وب معتقد بود که زنان از جواهرات تکراری خسته شده اند و قطعه های بی نظیر می خواهند، که برای این هدف حیوانات اینجا هستند تا بمانند.

خلاقیت دیوید وب

ایده اصلی دیوید وب این بود که ظاهر جدید را قدیمی کند و برای انجام این کار، از ترفندهای خاصی استفاده می کرد، او ترکیب طلا را تجزیه و تحلیل می کرد تا به الیاژی رسید که دارای پتینه طلای باستانی بود.

او در سفرهای هفتگی خود به موزه هنر مترپولتین نیویورک می رفت و اشیای طلایی که از اینکاها، از ترکیه و سوریه و از مصنوعات مصری کشف شده بود را مطالعه می کرد و سپس آنها را به دست خود بازسازی می کرد، اوکتابهای تاریخ مصر را بررسی می کرد و ویژگی های تعیین کننده یک فرهنگ را به خود می آموخت.

نمونه کار برند davidwebb

جواهرات دیوید وب از زمان آغاز کار خود در سال 1948،تا به امروز منحصرا در نیویورک ساخته شده است.

 این شرکت در روزهای اول، تنها سه جواهر ساز داشت، اما امروز تعداد زیادی جواهر ساز در طبقه بالای دفتر مرکزی شرکت دیوید وب در خیابان مدیسون مشغول کار هستند.

کارگاه آنها یک منطقه آرام تمرکز است، مینا کار با دقت و ماهرانه رنگ می کشد، یک منبت کار ببر لاجوردی را بر اساس نقاشی دیوید وب می تراشد، یک جواهرساز به طرز ماهرانه ای یاقوت های کابوچون را با موچین هایی به طول 18 اینچ در یک دستبند قرار می دهد، خش خش بخار آب و صدای چکشی بر یک گردنبند، تمام اینها  فضایی ایجاد کرده که  استعدادها شکوفا می شود و جادو اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید: تاریخچه و محل پیدایش طلا

وفاداری شرکت به طرحهای دیوید وب

دیوید وب در سن پنجاه سالگی، کمی بیش از ربع قرن پس از تاسیس شرکتش در گذشت.

رئیس شرکت او، فینا سیابرشتاین به کار و تفسیر ایده های دیوید وب ادامه داد و این مسئولیت را در دست گرفت، سپس در سال 2009،مالکیت  سوم و فعلی این شرکت به مارک امانوئل و رابرت سادیان رسید.

از آن زمان، صاحبان آن به آرشیو نزدیک به 40000 طراحی باز گشته اند و صادقانه طرح های اصیل دیوید وب را بازسازی کرده و برای مشتریان امروزی ارائه کرده اند.

این جواهرات که جسورانه خلق شده اند، جسورانه هم پوشیده می شوند و تا به امروز جذابیت منحصر به فرد و ماندگار سبک دیوید وب را در خود حفظ کرده اند.

davidwebb

نمونه محصولات برند  davidwebb

نمونه محصولات برند davidwebbنمونه محصولات برند davidwebbنمونه محصولات برند davidwebbنمونه محصولات برند davidwebbنمونه محصولات برند  davidwebb

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00