بازار طلا مد و برندشناسی معرفی جواهرسازی هندی Tanishq
 معرفی جواهرسازی هندی Tanishq

فهرست مطالب

چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/08 - 12:20 0 نظر

تانیشق هنر 400 ساله راجستانی را در مجموعه جدید به نمایش می گذارد.

برند جواهرسازی Tanishq

برند جواهرسازی Tanishq برای آخرین مجموعه خود، Alekhya، از هنر قرن ها الهام گرفته است و به قول خود برای تجلیل از استعداد صنعتگران هندی وفادار است. نمایشگاه‌های ویژه‌ای در چهار نمایشگاه تانیشق دبی، از جمله دبی مال، تا 29 اکتبر برگزار می‌شود و گردنبند طلا و گوشواره‌های خیره‌کننده دیوالی را به نمایش می‌گذارد.

برند جواهرسازی Tanishq

Pichwai سبکی از نقاشی است که 400 سال پیش در Nathdwara، شهری در تپه‌های Aravalli در قلب راجستان ایجاد شد. این آثار پیچیده با رنگ‌های پر جنب و جوش و نقوش گل‌های ظریف مشخص می‌شوند که در داخل قاب‌های طلایی پرآذین قرار گرفته‌اند تا مهارت کار را به نمایش بگذارند.

مطالعه بیشتر: انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست

Pichwai سبکی از نقاشی است که 400 سال پیش در Nathdwara،

تیم طراحی تانیشق از تکنیک های مختلفی برای هر قطعه استفاده کرده است، از جمله پیروی، که سبکی از کاردستی است. مینا، که یک پوشش دقیق اعمال می شود. و کودان که جواهراتی است که با طلای خالص بسیار تصفیه شده ساخته شده است. نتیجه، مجموعه‌ای با ظاهری سلطنتی و پر از رنگ‌های غنی و جواهرات ظریف است که ادای احترامی به هنری است که از نسل‌ها به ارث رسیده است.

Vandana Bhalla، مدیر بازاریابی - بخش تجارت بین‌الملل، شرکت Titan Ltd.، گفت: «در Tanishq ما معتقدیم که زنان صنعتگر روایت خود هستند. آلخیا به گونه‌ای طراحی شده است که به پوشندگان جواهرات ما این آزادی را بدهد که بیان کننده این است که چه کسی آن راپوشیده است. روشی جسورانه و در عین حال رنگارنگ، جشن گرفتن گذشته و در آغوش گرفتن آینده آنها، بنابراین جوهر واقعی زن مدرن هندی امروزی را در بر می گیرد. 

در Tanishq ما معتقدیم که زنان صنعتگر روایت خود هستند

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00