بازار طلا دانستنیها چگونه با جواهرات ساده ظاهری شیک داشته باشیم
چگونه با جواهرات ساده ظاهری شیک داشته باشیم
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/14 - 11:23 0 نظر

اگر عاشق جواهرات ساده یا به اصصطلاح مینیمال و زیبا هستید، ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم که چگونه ظاهری ساده و در عین حال شیک داشته باشید.

 

مینیمالیسم چیست؟

اگرچه به عنوان یکی از محبوب‌ترین گرایش‌های امروزی در صدر فهرست قرار دارد، آیا می‌توانید بگویید که مینیمالیسم به چه معناست؟

کلمه مینیمالیسم تا دهه 1960 به صراحت رایج نبود، زمانی که خلاقان شروع به حذف استعاره ها و معانی پنهان از آثار هنری خود کردند تا تمرکز خود را بر فضای سفید و مواد مورد استفاده خود تغییر دهند.با شکست هزاره جدید، محبوبیت مینیمالیسم که اکنون می بینیم افزایش یافت.امروزه، مینیمالیسم به مفهومی الاستیک تبدیل شده است که عموماً با ساده بودن و از بین بردن موارد غیر ضروری همراه است.

مینیمالیسم چیست؟

سادگی در مد

با توجه به اینکه بسیاری از مردم به دنبال صرفه جویی درخریدجواهرات هستند ، گرایش سبک های ساده طرفداران زیادی پیدا کرد. سرمایه‌گذاری روی جواهراتی که نیازی به تجدید هر فصل ندارند، به افراد این امکان را می‌دهد تاآنچه را که نیاز دارند در اختیار داشته باشند و پول خود را صرف جواهراتی جدید نکنند.

روند محبوب جواهرات مینیمالیستی

جواهرات ساده

جواهرات ساده یکی از پرکاربردترین قطعاتی است که می توانید به جعبه جواهرات خود اضافه کنید. یک آویز کوچک و گرد را با یک لباس خنثی ست کنید تا ظاهری عجیب و غریب داشته باشید. ، یا حرف اول دوم کسی که دوست دارید را اضافه کنید تا هرجا که می‌روید آن شخص خاص را نزدیک خود نگه دارید. جواهرات ساده حس، شخصیت و کلاس را به زیبایی شناسی روزمره شما اضافه می کند.

بیشتر بخوانید: انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست

گردنبند بار

به دنبال قطعه ای هستید که منحصر به فرد باشد؟ گردنبندهای نواری با سادگی ظاهر شما را تقویت می کنند. آنها در انواع سبک ها، مانند میله های عمودی و افقی، میله هایی با آویز یا میله های شخصی سازی شده هستند که با چیزی به یاد ماندنی، مانند حروف اول یا نام، حکاکی شده اند.

گردنبند بار

دستبند تنیس

دستبند تنیس الماس هایی بی انتها برای جلوه دادن ظاهر شماست. آنها برای افزودن زرق و برق ظریف و درخشندگی برای احساسی آرام و شیک طراحی شده اند. آنها را با یک ساعت یا النگوی شیک ترکیب کنید.

مشاهده انواع دستبندهای طلا

دستبند تنیس

مروارید

مرواریدها، پادشاه سنگ‌های ساده هستند. ظرافت، سنت و آرامش را با گوشواره های مروارید به نمایش بگذارید، یا در مناسبت های خاص از مرواریدهای زیبای انتخاب شده خود استفاده کنید. هر انتخاب یا سبکی که باشد، جواهرات مروارید مطمئناً سرمایه گذاری شایسته ای در مجموعه جواهرات ساده یا مینیمالیستی شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 10 حقیقت شگفت انگیز در مورد مرواریدهای آب شیرین

مروارید

عقیق

ما نمی توانیم از جواهرات عقیق سیر شویم! هر سنگ منحصر به فرد بی نظیری را ارائه می دهد . از عقیق به عنوان انگشتر خود در پشته حلقه استفاده کنید، یا از گوشواره میخی برای درخشندگی روزمره ساده استفاده کنید.

عقیق

ترکیب گردنبندها

استفاده لایه ای گردنبندها و دستبندهای زنجیره ای ساده، مد روز و موثر، درخشش بی دردسری می دهند و جزء اصلی روزمره مد مینیمالیستی هستند. با مخلوط کردن و تطبیق اندازه طول زنجیر، ظاهری چند لایه ایجاد کنید، مانند اضافه کردن یک گردنبند درشت به یک زنجیره ساده.

مشاهده انواع گردنبند طلا

ترکیب گردنبندهامینیمالیسم یا سادگی در جواهرات لحظه به لحظه خود را می گذراند، و به نظر می رسد که در این زمان باقی خواهد ماند. قطعاتی از این قبیل را به جعبه جواهرات خود اضافه کنید تا ظاهری همه کاره و ترکیبی داشته باشید و در آینده مد خود سرمایه گذاری کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00