بازار طلا مد و برندشناسی داغترین مدل های جواهرات در هفته مد لندن در سال 2023
داغترین مدل های جواهرات در هفته مد لندن در سال 2023
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/10 - 12:16 0 نظر

هفته مد لندن منظره ای بزرگ است و رویدادی که قرار است در سال 2023 برگزار شود، احتمالاً استقبال خوبی از این رویداد خواهد شد و ما را به این فکر فرو می برد که چه جواهراتی را در نمایشگاه‌ها خواهیم دید.

در پیش بینی رویداد، ما در حال شکستن برخی از قطعاتی هستیم که احتمالاً می بینیم. در حالی که منتظر شروع یکی از بزرگترین نمایشگاه های مد سال هستیم، چرا مجموعه جواهرات خود را بررسی نکنیم و هر روز را به یک رویداد مد تبدیل نکنیم؟ با قطعات باکیفیت مناسب برای پوشیدن روزمره یا قطعات دیدنی برای رویدادهای بزرگ، ما یک انتخاب عالی برای انتخاب داریم.

داغترین روند جواهرات هفته مد لندن در سال 2023

 پیش بینی مابرای نمایشگاه جواهرات مد لندن 2023

با استفاده از قطعات محبوب سال گذشته و ترندهای فعلی برای پیش بینی آنچه ممکن است در سال 2023 ببینیم، بهترین جواهرات در این بخش معرفی می شوند.

گوشواره قطره ای

بعید است که به این زودی شاهد از بین رفتن این مدل گوشواره باشیم. در واقع، برخی از محبوب‌ترین گوشواره‌ها با رویکرد «بزرگ‌تر، بهتر» زیبایی ظاهر را دو چندان می‌کنند. استایل‌های غیرمعمول، اضافات جسورانه و رنگ‌های روشن نشان می‌دهند که گوشواره‌های قطره‌ای به جایگاه های جدیدی می‌رسند و ما فکر می‌کنیم که در رویداد لندن 2023 اوج خواهند گرفت.

خرید آنلاین گوشواره طلا

گوشواره قطره ای

النگوهای ترکیبی

ما انتظار داریم سال 2023 ظاهر النگوهای ترکیبی را بیشتر به ما نشان دهد، به طوری که مد روزها چندین رنگ و اندازه از النگوها را برای تزئین مچ دست خود قرار می دهند. این برای ما عالی است، زیرا به ما اجازه می‌دهد تا با این روند درگیر شویم و هرچه بیشتر النگوهای زیبای خود را به یکباره به نمایش بگذاریم!

خرید آنلاین النگو طلا

النگوهای انباشته

الماس های خیره کننده

بی انتهاترین سنگ جهان، الماس بدون شک در رویداد سال آینده در مرکز صحنه قرار خواهد گرفت. اما در چه سبکی؟ خب این تقریباً به طور قطع از قطعه‌ای به قطعه دیگر متفاوت خواهد بود، اما این یک شرط مطمئن است که فرض کنیم تعداد زیادی قطعات خوشه‌ای و برخی برش‌های مختلف الماس مانند بیضی و زمرد را خواهیم دید.

الماس های خیره کننده

زنجیر های بزرگ

 زنجیرهای بزرگ احتمالاً یک اکسسوری محبوب هستند. انتخاب زنجیر طلایی بزرگ به این معنی است که می‌توان آن‌ها را به‌عنوان یک قطعه طلا جدا یا همراه با پلاک طلا  پوشید. هر دو ظاهری عالی برای یکی از بزرگترین ویترین‌های دنیای مد هستند.

خرید آنلاین زنجیر طلا

زنجیر های بزرگ

انتظار دارید کدام قطعه از جواهرات را در هفته مد لندن در سال 2023 ببینید؟

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00