بازار طلا مد و برندشناسی زیباترین جواهرات در هفته مد پاریس
زیباترین جواهرات در هفته مد پاریس
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/11 - 12:16 0 نظر

پاریس بیش از هر زمان دیگری جایگاه خود را به عنوان پایتخت مد... و جواهرات حفظ کرد. نام‌های بزرگ Place Vendôme بار دیگر استعداد خود را با مجموعه‌های خیره‌کننده خلاقیت و دانش نشان دادند.

گردنبند Radiant از TASAKI

مجموعه Radiant Sky با الهام از بسیاری از سایه های آسمان، طیف کاملی از بیان جواهرات این شرکت ژاپنی را نشان می دهد. TASAKI که به دلیل تخصص استثنایی خود در الماس و مروارید شناخته شده است، در زمینه سنگ های رنگی است که استعداد خود را به طرز درخشانی نشان می دهد، به ویژه با خط ORE که طراحی ارگانیک آن با عقیق، تانزانیت، تورمالین و یاقوت های کبود رنگی مشخص شده است. قطعه مورد علاقه؟ گردنبند Radiant از طلای سفید، ترکیبی از مرواریدهای Akoya، مرواریدهای دریای جنوب، الماس، فیروزه، آکوامارین، زیرکون آبی و تورمالین Paraiba. که یک قطعه زیبایی است.

Head in the stars at CHANEL

شوپارد با الهام از سینما

مجموعه جواهرات عالی Chopard با عنوان Red Carpet Collection، از گردنبند، گوشواره و دستبندهایی تشکیل شده است که برای شب های گالا طراحی شده اند. انبوهی از جواهرات در رنگ‌های زنده، با دقت توسط Caroline Scheufeule، رئیس مشترک و مدیر هنری خانه انتخاب شده است. ما عاشق رویکرد شیک مجموعه هستیم، مانند این گردنبند ساخته شده از روبلیت و یاقوت کبود صورتی، که روح یقه کلودین را با جسارت و مدرنیته مرور می کند.

بخوانید: معرفی برند CHOPARD شوپارد

 

شوپارد با الهام از سینما

جواهرات De Beer 

پس از اولین فصل که ژانویه گذشته رونمایی شد، De Beers به جست وجو در موضوع نور ادامه می دهد. در حالی که الماس هنوز نقش اصلی را ایفا می کند، سایر جواهرات توسط الماس صورتی، کریستال و برای اولین بار کریزوپراز سبز آفریقایی به چالش کشیده می شوند. این جواهر که به صورت کابوچون بریده شده است، با رودیوم مشکی مجموعه Midnight Aura به طرز شگفت انگیزی کار می کند و دوزی از زرق و برق را تزریق می کند. یکی دیگر از شگفتی های این مجموعه، استفاده از آلومینیوم در سایه های پر جنب و جوش آبی، صورتی و مشکی است. قطعه مورد علاقه ما گردنبند سایه‌های صعودی، گردبادی متشکل از 142 عنصر مزین به الماس‌های سفید و سبز، که به نظر می‌رسد یک الماس مجلل 3.41 قیراطی گلابی‌شکل خاکستری روشن فانتزی از آن آویزان شده است. 

جواهرات De Beer 

ستاره های CHANEL 

دنباله‌دارها، ماه‌ها، خورشیدها... CHANEL ستاره‌ها را برای این مجموعه جواهرات عالی «1932»، با الهام از بایگانی‌ها، که سفری خارج از زمین به دور الماس را پیشنهاد می‌کند، فرا می‌خواند. در مجموع، 77 قطعه، از جمله 12 قطعه قابل تبدیل، که در یک جرم آسمانی به بدن آزادانه روی پوست می پیچند و قرار می گیرند. گردنبند، دستبند، گوشواره، در این باله پر ستاره، نور یک الماس سفید به گرمای یک الماس زرد، شدت یاقوت کبود آبی و امواج افسون کننده عقیق کمانی رنگ پاسخ می دهد.

مطالعه بیشتر: معرفی برند CHANEL شنل

ستاره های CHANEL 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00