بازار طلا مد و برندشناسی استایل عجیب و خاص خواننده معروف در هفته مد پاریس! + ویدئو
استایل عجیب و خاص خواننده معروف در هفته مد پاریس! + ویدئو
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/17 - 12:22 0 نظر

در مراسم هفته مد پاریس اتفاقات جالب و قابل توجهی رخ داد.

در این مراسم دوجا کت خواننده مشهور رپ شرکت کرد. پت مک گراث، آرایشگر این خواننده فاش کرد که دوجا بدن خود را با 30000 کریستال سواروسکی دست ساز پوشانده است. فرآیند قرار دادن کریستال ها دقیقاً چهار ساعت و 58 دقیقه طول کشیده است.

روز یکشنبه، دوجا کت با حضور در باند شوی شیاپارلی با لباس سر تا پا زرشکی استایل خود را به نمایش گذاشت. این رویداد همچنین چندین سلبریتی دیگر مانند کایلی جنر و مدیر خلاق Balmain یعنی Olivier Rousteing را میزبانی کرد.

لباس دوجا کت

اکانت رسمی اینستاگرام Schiaparelli فاش کرد که دوجا همچنین دارای نیم تنه ابریشمی قرمز رنگ، دامن بافتنی دستباف با مهره های چوبی لاکی و چکمه های Trompe l'œil است. ویژگی برجسته لباس دوجا کت کریستال های سواروسکی بود که به دقت روی سر، سینه، پشت و بازوهای او اعمال شده بود.

آرایشگر مشهور پت مک گراث پشت این ظاهر پر زرق و برق بود و فرایند آماده سازی آن را با طرفداران خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که کل این فرآیند شامل ده ها هزار کریستال است و تقریباً پنج ساعت طول کشیده تا تکمیل شود.

مک گراث نوشت: "صبر و تعهد دوجا در طول 4 ساعت و 58 دقیقه بسیار الهام بخش بود."محصول نهایی یک شاهکار جادویی، مسحورکننده و ادای احترام به تلاش و فداکاری دوجا کت بود.

ووگ بریتانیا همچنین یک ویدیوی تایم لپس را به اشتراک گذاشت که فرآیند اضافه کردن کریستال های سواروسکی را نشان می دهد. این فرایند با قرار دادن کلاه گیس بر روی سر دوجا کت قبل از افزودن رنگ و کریستال ها آغاز شد.

این اولین بار نیست که دوجا کت در هفته مد پاریس ظاهری جسورانه دارد. او در اکتبر 2022 و در نمایش مد لباس زنانه مونوت با رنگ آبی و سفید چشمگیر  در هفته مد پاریس شرکت کرد.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00