بازار طلا دانستنیها گوشواره های درخشان نقره که جذابیت شما را چند برابر می کند
گوشواره های درخشان نقره که جذابیت شما را چند برابر می کند
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/12/08 - 09:41 0 نظر

پوست ما زیورآلاتی را می پسندد که مناسب رنگ آن باشد،  اکسسوری های نقره ای بدون نیاز به طلا می توانند ظاهر ما را جذاب تر از همیشه کنند. گوشواره های نقره بدون شک یک ترند بی پایان هستند. طرح‌ها، سبک‌ها و پیچیدگی‌هایی که منحصر به طلا بود، اکنون در گوشواره‌های نقره نیز موجود است.

این گوشواره ها روز به روز با افزایش تقاضا روبرو است. بزرگترین نقطه قوت محدوده قیمت اقتصادی با تنوع در طرح ها است.

گوشواره‌های نقره‌ای

نقره ای در کنار رنگ های سردتر قرار می گیرد و برای چشم ها اذیت کننده نیست. افزودن یک نگین ساده به نقره می تواند ظاهر آن را چندین برابر جذاب کند. امروزه گوشواره های نقره در سبک های مختلفی مانند میخی، حلقه ای و گوشواره بلند برای هر سلیقه ای یافت می شوند. در میان گوشواره‌های زنانه، گوشواره‌های نقره‌ای تنوع بالایی دارند و نگهداری آن آسان است. یک شست و شوی ساده با مواد شوینده می تواند درخشندگی را برای مدت طولانی حفظ کند. گوشواره های نقره به عنوان یکی از انتخاب های اقتصادی در میان گوشواره به حساب می آید.

گوشواره‌های نقره‌ای گرد، بیضی، سه گوشه و حتی چهار ضلعی حلقه‌دار، بیشترین تنوع را دارند که با عناصری مانند نگین، صدف، پر و بسیاری دیگر ساخته شده‌اند. کل مجموعه جین که با یک گوشواره نقره‌ای حلقه‌دار تکمیل می‌شود، همان چیزی است که برای یک مهمانی لازم است. هنگام مهمانی، گوشواره‌های نقره‌ای بلند که به زیبایی می‌درخشند، جذاب هستند و توسط بسیاری از خانم‌ها پوشیده می‌شوند.

گوشواره‌های نقره‌ای

ترکیب نقره باالماس

زمانی که نقره با یک جواهر یا الماس ترکیب شود، حال و هوای کاملا متفاوتی به شما می دهد. ثابت شده است که نقره با جواهراتی مانند زمرد سبز، یاقوت کبود آبی یا یاقوت قرمز جذابیت دو چندانی خواهد داشت.

ترکیب نقره باالماس

 جواهرات نقره برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

رنگ پوست ما چه گرم باشد چه سرد، تعیین کننده فلزی است که بهترین ظاهر را برای ما دارد. رنگ نقره ای نه تنها با رنگ پوست های سرد معجزه می کند، بلکه رنگ پوست های گرم تر را نیز در خود جای می دهد.

بیشتر بخوانید: انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست

 جواهرات نقره برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

 نقره عمر طولانی دارد

گوشواره های نقره می توانند تا هر زمانی ثابت بمانند و هر موقع که رنگ آنها از بین رفت، یک شستشوی ساده با مواد شوینده برای برگشتن به رنگ اصلی کافی است. گوشواره های نقره ای، اعم از میخی، حلقه ای یا آویزان بلند، ارزش زمانی نامحدودی دارند. این چیزی است که همیشه می‌توانید برای نقره به آن تکیه کنید، جایی که سایر فلزات در آن شکست می‌خورند.

 نقره عمر طولانی دارد

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00