بازار طلا مد و برندشناسی 7 مجموعه جواهرات برتر رپرهای زن و هنرمندان هیپ هاپ
7 مجموعه جواهرات برتر رپرهای زن و هنرمندان هیپ هاپ
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/16 - 10:54 0 نظر

هیپ هاپ اغلب به عنوان یک ژانر مردانه در نظر گرفته می شود و هنرمندانی مانند Drake، Quavo و T-Pain صحنه را با زنجیر و آویزهای یخی پر زرق و برق خود تزئین می کنند. 

با این حال، چندین هنرمند هیپ هاپ زن وجود دارند که در سال‌های اخیر به خوبی و واقعاً به صحنه اصلی راه یافته‌اند. از Doja Cat گرفته تا Cardi B، بسیاری از هنرمندان رپ زن وجود دارند که مجموعه جواهراتی دارند که می توانند با  مردان رقابت کنند و به تقویت جایگاه خود در تالار شهرت هیپ هاپ کمک کنند. در این  وبلاگ، مجموعه جواهرات رپرهای زن و هنرمندان هیپ هاپ، از گردنبندهای زنجیر طلای زنانه تا دستبندهای زنانه را بررسی خواهیم کرد.

کاردی بی

شخصیت سرگرم کننده و عجیب کاردی در مجموعه جواهرات او بسیار منعکس شده است. او هیچ کمبودی در کمد لباس خود ندارد، با یک حلقه الماس 100 قیراطی و زنجیر کوبایی یخی تنها بخش کوچکی از مجموعه او را تشکیل می دهد. ستاره میگوس و همسر کاردی بی، افست، مجموعه‌ای از جواهرات را برای او خریده است که طبق گزارش‌ها 500000 دلار برای حلقه الماس خرج کرده است. تخمین زده می شود که زنجیر الماس خالص و طلای جامد او نیز هزینه ای شش رقمی داشته باشد. حتی ساعت او، طلای 18 قیراطی و تزئین شده با الماس، به اندازه شخصیت او فوق العاده است - با این حال این ساعت در مقایسه با سایر جواهرات او تا حدودی ارزان بود زیرا انتظار می رفت او حدود 105000 دلار برای این قطعه هزینه کند.

کاردی بی

نیکی میناژ

نیکی میناژ یکی دیگر از هنرمندان مشهور هیپ هات زن است که به خاطر جواهرات فوق العاده اش در تیتر اخبار قرار گرفته است. حلقه ازدواج او به ارزش 1.1 میلیون دلار با یک الماس مرکزی 17 قیراطی و مزین به الماس های شفاف VVS2 است. گزارش شده است که نیکی و همسرش کنت پتی در کنار یک جواهر فروش برای سفارش انگشتر عالی خود کار می کردند. همچنین گفته شده است که انگشتر کنت با "Ken & Barbie" نوشته شده است و در جعبه جواهرات شخصی ارائه شده است که یک نمایش اسلاید با تصاویر این زوج با آهنگ رپر، Come See About Me پخش می کند.

نیکی میناژ

دوجا کت

دوجا کت دارای جواهرات سفارشی زیادی است که به زیبایی ظاهر او کمک می کند. برای VMAهای 2020، او یک گردنبند سفارشی متشکل از یاقوت، الماس، اوپال آتشین، یاقوت کبود صورتی و روبلیت که توسط Lorraine Schwartz و Ofira Jewels ساخته شده بود، پوشید. خواننده رپ Say So همچنین حلقه‌های بزرگ و گل میخ‌های یاقوت را در کنار طیفی از حلقه‌های یاقوت و الماس به تن کرد. جواهر ساز Lorraine Schwartz همچنین یک ظاهر خیره کننده الماس مشکی برای گروه گرمی Doja Cat ایجاد کرد. او چند سنگ الماس سیاه بزرگ را با چندین الماس سیاه دیگر مخلوط کرد.

کت DOJA

میسی الیوت

جواهرات برخی از هنرمندان هیپ هاپ زن واقعاً یک اثر هنری است. میسی الیوت برای اولین بار کار موسیقی خود را با گروه دخترانه R&B Sista در دهه 1990 آغاز کرد و همچنین به دلیل همکاری با تهیه کننده فوق العاده تیمبالند شناخته شده است. یکی از رساترین حلقه های میسی به شکل یک صفحه گردان با یک صفحه گردان الماس سیاه متحرک و سوزن طلا ساخته شده است. او به یک دستگاه ضبط به عنوان یک ساز موسیقی تعیین کننده ژانر هیپ هاپ ادای احترام می کند و عشق خود را به آن از طریق جواهرات افسانه ای خود ابراز می کند.

میسی الیوت

نرخ لیل

لیل کیم را بسیاری به عنوان "ملکه رپ" می شناسند. او در صحنه هیپ هاپ با آهنگ هایی مانند Big Momma Thang، No Time، Not Tonight (Ladies Night) و بسیاری دیگر حکومت کرد. استایل او به دلیل عشق او به جواهرات و جواهرات هیپ هاپ، گهگاه به عنوان «در صورت تو» و «بی‌عقل» توصیف شده است. گردنبند آویز "Queen Bee" با الماس امضا شده او یکی از شناخته شده ترین استایل های اوست و می توانید ببینید که چرا! گفته می شود این قطعه سفارشی حدود 100000 دلار ارزش دارد، در حالی که زنجیره "Lil Kim" او تقریباً 18000 دلار ارزش دارد.

نرخ لیل

مگان تی نریان

مگان تی استالیون، خواننده رپ و ترانه سرا، پس از محبوب شدن ویدیوهای سبک آزاد او در رسانه های اجتماعی، به شهرت رسید و با آهنگ هایی از جمله Hot Girl Summer و Savage (ریمیکس) با بیانسه، به موفقیت اصلی رسید. اگرچه ممکن است او تا زمانی که هنرمندان دیگر در صحنه هیپ هاپ حضور نداشته باشد، مگان هنوز جواهرات شگفت انگیزی برای نشان دادن دارد. او نه تنها یک ساعت Audemars Piguet با پوشش الماس دارد، بلکه یک چوکر کوبایی و یک گردنبند آویز خیره کننده با عبارت «دختر داغ» که با الماس های درخشان نوشته شده است، دارد. قیمت این آویز طلای 155 عیار و 14 عیار حدود 425 هزار دلار است.


مگان تی نریان

لیزو

ملیسا جفرسون که با نام لیزو نیز شناخته می‌شود، با انتشار سومین آلبوم استودیویی خود به نام «Cuz I Love You» در سال 2019 به موفقیت دست یافت و هشت نامزدی در شصت و دومین دوره جوایز سالانه گرمی دریافت کرد. او به داشتن جواهرات زیبا از جمله گردنبند طلای سفید سرپنتی که از یک الماس تراش برلیانت گلابی شکل، 37 الماس گلابی تراش خورده و الماس پاوه تشکیل شده است، که در مجموع بیش از 50 قیراط است، شناخته شده است. او همچنین دارای یک حلقه الماس طلای سفید Serpenti و دو حلقه الماس پلاتین است که مجموعاً حدود 28 قیراط است. 

لیزو

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00