بازار طلا دانستنیها انواع مدل های زیبا و دوست داشتنی دستبند طلا برای کودکان
انواع مدل های زیبا و دوست داشتنی دستبند طلا برای کودکان
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/19 - 11:46 0 نظر

 بچه ها انسان های دوست داشتنی روی زمین هستند، دیدن آنها همیشه لذتبخش است. معمولا مادران دوست دارند ظاهر نوزادان خود را با انواع زیورآلات کوچک و در عین حال جذاب آراسته کنند. در ادامه انواع این زیورآلات با ما همراه شوید.

دستبندها از طریق سنت ها و آیین ها بخشی از لوازم جانبی نوزادان بوده اند. نوزادان و کودکان از همان چند ماه اول تولد، دستبندهایی از طلا یا نقره را به عنوان هدیه می پوشند. والدین انتخاب می کنند که یک دستبند برای فرزندان خود به عنوان اکسسوری و همچنین به عنوان نمادی برای پیوند والدین و فرزندشان تهیه کنند.

انواع دستبندهای کوچک دوست داشتنی برای کودکان

انواع مختلفی از دستبندهای دوست داشتنی برای کودکان وجود دارد. دستبندهای ساخته شده برای نوزادان رنگارنگ و شاد هستند. دستبندهای رنگین کمانی، تک شاخ و دستبند پروانه ای وجود دارد که دیدن آنها کاملاً زیبا است. بیایید نگاهی به برخی از انواع دستبندهای ساخته شده در این طرح ها برای کودکان بیاندازیم.

انواع دستبندهای کوچک دوست داشتنی برای کودکان

دستبندهای مهره دار

دستبند مهره ای سبک سنتی و ابتدایی دستبند است که اغلب به نوزاد داده می شود. دانه های رنگارنگ بافته شده در دستبند رایج ترین طرح در دستبندهای بچه گانه است. دستبندهای مهره ای گاهی با مهره هایی با حروف تزئین می شوند. دستبند مهره ای با مهره های حروف نام بچه ها یکی دیگر از طرح های دوست داشتنی در دستبندهای مهره ای است.

دستبندهای مهره دار

دستبند طلسم

طلسم های تک شاخ زیبا، گربه ها، پروانه ها، گل ها و ستاره ها و غیره یکی از محبوب ترین دستبندها برای بچه ها هستند. پوشیدن آن فانتزی ها و اشیاء دوست داشتنی در مچ دست، به آنها لذت بسیار زیادی می دهد. بچه ها با چنین هیبتی به دستبندهای جذاب برای بچه ها نگاه می کنند. دستبندهای طلسم از نوع اصلی دستبندهای بچه گانه هستند.

دستبند طلسم

دستبندهای زنجیره ای

دستبندهای زنجیری برای بچه ها ساده، ایمن و راحت هستند. بچه ها دستبندهای زنجیره ای می پوشند که با یک صفحه فلزی به نام خود یا یک حیوان زیبا تزئین شده است. دستبندهای زنجیره ای برای بچه ها از طلا و نقره ساخته شده اند، هر دوی این فلزات برای پوشیدن بی خطر هستند. می توانید نخ ها یا اشیاء دیگری را به این زنجیره ها اضافه کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید.

دستبندهای زنجیره ای

مواد مورد استفاده در ساخت دستبند برای کودکان

دستبندهای بچه گانه معمولاً از طلا و نقره ساخته شده اند. از مواد دیگری مانند کش، مهره ها، نخ ها و غیره نیز برای تزئین فلزات استفاده می شود. برای سهولت در پوشیدن و درآوردن دستبندها برای بچه ها، دستبندهای بچه گانه معمولاً از الاستیک ساخته می شوند. الاستیک آسان‌تر و ایمن‌تر از گیره‌ها است، بنابراین برای بچه‌ها مناسب است.

دستبند طلا برای کودکان

دستبند طلا بچه گانه دستبندهایی هستند که در طرح های زیبا و ساده برای کودکان در سال های اول تولد استفاده می شوند. بهتر است برای بچه ها فقط تا زمانی که به اندازه کافی بزرگ نباشند به تنهایی حرکت کنند. کودکانی که همه پرانرژی هستند، شانس زیادی برای انداختن دستبند طلا خود دارند، از این رو، براکت های طلا به طور کلی با مواد دیگری جایگزین می شوند.

 

خرید دستبند طلا

 

دستبند طلا برای کودکان

دستبند نقره بچه گانه

دستبند نقره بچه گانه یکی دیگر از مواد در دستبند بچه گانه است که برای والدین هدیه دادن به نوزادانشان رایج است. اثر خنک و تسکین دهنده نقره برای سلامت نوزاد مفید است و زیبایی شناسی مورد انتظار از آن را نیز فراهم می کند. دستبندهای نقره اغلب با توپ های کوچک زیبا تزئین می شوند که هنگام حرکت صدا ایجاد می کنند. تماشای بازی بچه ها با این دستبندها دیدنی است.

دستبند نقره بچه گانه

مراقبت و نگهداری

جواهرات کودکان خود را قبل از خواب بردارید، ایمن تر و همچنین نگهداری بهتر است. آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید و دور از نور خورشید نگهداری کنید. آنها را از مواد شیمیایی لوازم آرایشی دور نگه دارید. همیشه دستبندها را در ظرف دربسته و دور از آفتاب و رطوبت نگهداری کنید. اینها مواردی هستند که ممکن است بخواهید قبل از خرید دستبند برای کودک خود بدانید. همیشه به جنس و طرح توجه کنید و ببینید آیا پوشیدن آنها برای کودک بی خطر است یا خیر. بچه ها موجودات کوچولوی بامزه ای هستند که با یک دستبند روی مچ دستشان زیباتر به نظر می رسند.

مراقبت و نگهداری

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00