بازار طلا دانستنیها برترین مدل های طلا و جواهرات در بهار 2023
برترین مدل های طلا و جواهرات در بهار 2023
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/19 - 11:56 0 نظر

در بهار امسال با شیک ترین اقلام، رنگ ها و استایل های این فصل همراه ما باشید. ترندهای بهار 2023 را از بازار طلا بخرید!

ترندهای برتر جواهرات برای بهار 2023

بهار اینجاست! این به معنای آفتاب، سرگرمی و ظاهری تازه است. ما در حال شکستن ترندهای برتر جواهرات برای بهار هستیم تا بتوانید از دمای گرمتر لذت ببرید و افسانه ای به نظر برسید.

1. گوشواره statement

گوشواره ها جزء اصلی جواهرات هستند، برای بهار، گوشواره های statement یا بیانیه را به عنوان جفت مورد علاقه خود به سبد جواهراتتان اضافه کنید. به حلقه های بزرگ و رنگ های تند فکر کنید. یکی دیگر از سبک های عالی برای این ظاهر، گوشواره های لوستری است.

2. دستبند کاف

این روند با گوشواره های بیانیه ... دستبند کاف همراه است. فرقی نمی‌کند سرآستین‌هایی که انتخاب می‌کنید با سنگ‌های قیمتی رنگارنگ پوشیده شده باشند یا به سبک تمام فلزی پررنگ. اگر طرفدار سرآستین نیستید، با یک دستبند طلا ظاهر خود را نمایش دهید. تا زمانی که دستبند بزرگ و جسور باشد، استایل شما را جذاب تر می کند!

3. جواهرات سرخابی

رنگ برای بهار همه جا وجود دارد و این به ویژه در مورد جواهرات صدق می کند. سنگ های قیمتی رنگی در رنگ های روشن و سرگرم کننده ترندهای بزرگ امسال هستند. سرخابی رنگ سال 2023 است و برای جواهرات مد روز است. برای کسانی که می‌خواهند اشاره‌ای ظریف به سرخابی داشته باشند، جواهرات کونزیت را امتحان کنند. این سنگ صورتی و بنفش را با هم ترکیب می‌کند تا رنگی زیبا داشته باشد که با همه چیز هماهنگ می‌شود. اگر می خواهید رنگ صورتی بیشتری به جواهرات خود داشته باشید، جواهرات تورمالین صورتی را به مجموعه خود اضافه کنید. برای در آغوش گرفتن واقعی سرخابی، انتخاب ما جواهرات رودولیت است که بیشتر قرمز را به رنگ می کشاند. هر رنگی که برای شما مناسب باشد، زیورآلات سرخابی برای بهار داغ هستند.

4. جواهرات سبز

یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار برای جواهرات سبز است. جواهرات سبز شگفت‌انگیز هستند زیرا هر رنگ چشم، رنگ مو و رنگ پوست را تحسین می‌کنند!

مانند سرخابی، سایه ای از سبز برای همه وجود دارد. برای داشتن سبزی ملایم و رویایی، جواهرات پراسیولیت را کشف کنید. با این حال، اگر استعداد دراماتیک دارید، با جواهرات زمرد سبز شوید. زمرد یکی از کمیاب‌ترین و پرطرفدارترین سنگ‌های قیمتی است و همچنان ستاره‌های سینما را در هر مراسم فرش قرمز زینت می‌دهد. بنابراین مهم نیست که چه سایه سبزی را ترجیح می دهید، در بهار امسال در جواهرات سبز بدرخشید!

 

 

5. جواهرات گل

هیچ چیز به اندازه گل و طبیعت با فصل بهار طنین انداز نمی شود. بنابراین جواهرات گل در همه جا خودنمایی می کنند! به سراغ سبک مینیمالیستی با قطعات تمام فلزی حکاکی شده پیچیده بروید، یا قدرت گل خود را با رنگ های روشن سنگ های قیمتی نشان دهید. تا زمانی که عشق خود را به مادر طبیعت نشان می دهید، با سبک خود کاملاً عمل خواهید کرد.

 

 

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00