بازار طلا دانستنیها انواع مدل های جذاب گوشواره طلا و تاریخچه آن
انواع مدل های جذاب گوشواره طلا و تاریخچه آن
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/21 - 11:31 0 نظر

گوشواره طلا محبوب ترین اکسسوری در بین خانم ها است. گوشواره های شیک و ظریف در سبک ها، شکل ها و اندازه های مختلف عرضه می شوند. انواع مختلف گوشواره در جعبه جواهرات ما جای محکمی دارند. استایل ظاهری یک خانم در خانه ماندن و یا برای یک موقعیت خاص، بدون گوشواره ناقص به نظر می رسد.

درباره گوشواره

گوشواره یک اکسسوری ساده اما چشم نواز است که برای همه گروه های سنی محبوب است. از فلزات گرانبها مانند طلا، نقره و پلاتین در گوشواره استفاده می شود. آنها یک پایه فلزی دارند که اغلب با مهره، مروارید یا الماس تزئین شده است. سیم یا قلاب نازکی که از سوراخ گوش رد می شود دارای طرح تزئینی در جلو است. با پشتی یا بند محکم می شود و طیف وسیعی از لباس ها را تکمیل می کند. گوشواره ها بر اساس طرح، سبک و جنس انواع مختلفی دارند.

درباره گوشواره

تاریخچه گوشواره

گوشواره ها تاریخچه ای غنی از هزاران سال دارند. گفته می شود که آنها از آسیا سرچشمه گرفته اند، اما اولین شواهد باستان شناسی از گوشواره ها در مصر یافت شد. در دوران باستان، گوشواره اغلب به عنوان نماد ثروت استفاده می شد. زن و مرد هر دو از گوشواره های مختلفی استفاده می کردند. مردان آن را برای نشان دادن موقعیت اجتماعی می پوشیدند، در حالی که گوشواره برای زنان عنصر تزئینی بود. گوشواره در سراسر جهان از اهمیت فرهنگی برخوردار است. بسیاری از قبایل در کشورهایی مانند هند، آفریقا، چین هنوز سنت گوشواره را دارند. در قرن بیستم، اروپا گوشواره را به عنوان یکی از لوازم جانبی مد معرفی کرد.

تاریخچه گوشواره

انواع گوشواره

گوشواره ها در سبک ها و متریال های مختلفی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف تولید می شوند. از طرح های ساده گرفته تا طرح های پیچیده، گوشواره ها طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهند. تمام طرح ها صرفاً امتداد انواع گوشواره های اصلی هستند. بر اساس اندازه و طرح، 3 نوع اصلی گوشواره طلا وجود دارد:

گوشواره میخی

یکی از معروف ترین انواع گوشواره، گوشواره های میخی است که یک جعبه جواهرات است.  کوچک و ساده مانند قطره‌ای فلزی هستند که در بالای لاله گوش نشسته‌اند. دارای یک پایه میخی شکل است که از سوراخ گوش عبور می کند و با پشتی محکم می شود. گل میخ ها را می توان ساده یا با الماس و مهره تزئین کرد. اندازه کوچک و راحتی در استفاده، آنها را به انتخابی فوق العاده برای پوشیدن روزمره تبدیل می کند. شما می توانید این مدل گوشواره را با یک تی شرت ساده ست کنید یا فقط یک زنجیر به آن اضافه کنید در حالی که با یک لباس محلی استایل می کنید. آنها در هر لباس و مناسبتی عالی به نظر می رسند.

گوشواره میخی

گوشواره حلقه ای

گوشواره های حلقه ای از جلو تا پشت لاله گوش را پوشش می دهند. این نوع گوشواره ها به ظاهر حجم می دهند. به انتخاب جوانان، حلقه ها از نظر اندازه و شکل متفاوت هستند. حلقه ها به غیر از گرد، به شکل های ستاره ای، مربعی و بسیاری دیگر هستند. اگرچه آنها طرح های ساده و مینیمال دارند، اما می توان الگوها و تزئینات پیچیده ای را نیز پیدا کرد. هنگام رفتن به دانشگاه یا یک گردش غیررسمی، آنها را روی یک تی شرت ساده بپوشید. آنها با برجسته کردن ویژگی های صورت شما راحت به نظر می رسند.

 

خرید گوشواره طلا

گوشواره حلقه ای

گوشواره آویزان

گوشواره‌های آویزان به‌عنوان امتداد گل میخ، زیر لاله گوش آویزان می‌شوند. این نوع گوشواره ها معمولا دارای طناب های فلزی یا نخی بلند و باریکی هستند.  آنها طراحی کمی پیچیده دارند و با هر حرکت صورت به سرعت حرکت می کنند. آویزان ها با افزایش تمرکز بر روی یقه، برای ظاهری پر زرق و برق همراه با راحتی مناسب هستند. آنها سبک و ظریف هستند. آنها را با لباس های قومی طراحی کنید یا آنها را با لباس های غربی بپوشید، آنها از هر نظر عالی به نظر می رسند. برای هر موقعیتی عالی است، آویزان برای همه مناسب است.

گوشواره آویزان

ساده و زیبا همه این نوع گوشواره ها قابلیت پوشیدن بالایی دارند. آنها کاملاً با هر لباس و مناسبتی هماهنگ می شوند. داشتن بیش از یک سبک از اینها هیچ ضرری ندارد!

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00