بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برند PERSÉE PARIS
معرفی برند PERSÉE PARIS

فهرست مطالب

چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/06 - 15:50 0 نظر

برند PERSÉE PARIS، یک برند جواهرات معاصر با محوریت الماس در پاریس، فرانسه است. این برند در سال 2017 توسط طراح جوان نوال لاوی تأسیس شد و با ترکیب طرح‌های معاصر و فنون جواهر سازی سنتی، مجموعه‌ای از جواهرات با طراحی‌های خلاقانه و شیک ارائه می‌دهد.

 

 برند PERSÉE PARIS به منظور حفظ زیبایی طبیعی الماس‌ها، هر قطعه جواهرات را از هر فلزی محروم می‌کند و به ندرت الماس‌ها را بیش از یک قیراط قرار می‌دهد. طرح‌های این برند، اغلب الهام گرفته از طبیعت و فرهنگ‌های مختلف جهان است و با استفاده از الماس‌های بسیار شفاف و خالص، به طرح‌هایی با جزئیات بسیار دقیق و زیبا دست می‌دهد. PERSÉE PARIS با ایجاد جواهراتی با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا، موفق به جذب توجه خریداران خانم و آقایان در سراسر جهان شده است.

این برند با الهام از اسطوره‌های یونانی طراحی شده است و از میان آنها چهره محبوب پرسئوس نیز به کار برده شده است. این برند به دلیل جواهرات مدرن و ظریف خود شناخته شده است که از الماس‌های سوراخ دار ساخته شده و با استفاده از طلای زرد برجسته شده است. 

 

بیشتر بدانیم: 5 جواهر آبی برای جلوگیری از افسردگی

 

 

اخیراً، جواهرات دیگر برای مناسبت‌های خاص نگهداری نمی‌شوند و در جعبه جواهرات پنهان نمی‌شوند. برندهایی مانند مسیکا یا آکیلیس تغییراتی در حوزه جواهرات ایجاد کرده‌اند و برای این کار سپاسگزاری می‌کنیم. اما Persee بیشتر از اینها رفته و با ارائه قطعات الماس سرگرم‌کننده و آسان برای پوشیدن، برای خود متمایز شده است.

 

Persee، برای حفظ زیبایی طبیعی الماس ها، هر قطعه جواهرات را از هر فلزی محروم می‌کند و به ندرت الماس ها را بیش از یک قیراط قرار می‌دهد. اگر به دنبال قطعاتی برای تزئین گوش خود هستید، به قطعاتی که Persee برای شما گردآوری کرده است نگاهی دقیق بیندازید! این انتخاب شامل گوشواره‌هایی با طراحی‌های منحصر به فرد است که شامل گوشواره نازکی است که با الهام از سنجاق قفلی بربرها برای مرتب کردن لباس‌هایشان طراحی شده و گوشواره ماما با الهام از نقاش فرانسوی ماتیس که تنها قطعه‌ای است که برای شیک و جذاب به نظر رسیدن نیاز دارید!

 

بیشتر بدانیم:‌ اهمیت گوشواره برای زنان و اینکه چرا باید از آن استفاده کنند

 

 

 پشت برند Persee یک طراح جوان به نام نوال لاوی قرار دارد که از دوران کودکی به جواهرات علاقه زیادی داشته است. پس از فارغ التحصیلی در رشته MBA در بازاریابی، کار خود را در زمینه جواهرات و ساعت سازی آغاز کرده و با شرکت Fabergé شروع کرد و سپس به شرکت Audemars Piguet پیوست. او که پس از یک سفر دور دنیا در سن 25 سالگی به کشور خود بازگشت، تصمیم گرفت آخرین شغل خود را رها کرده و در سال 2017 برند خود را تأسیس کند. با الهام از سفرهایش، به ویژه دانش جواهرسازان ژاپنی در سوراخ کردن الماس، نوال لاوی عشق خود به هنر معاصر، اساطیر و ریشه‌های مراکشی خود را در طرح‌هایش آمیخته است. پیشینه‌ی خلاقیتی که او را به ابراز خلاقیت در همه‌ی اشکالش سوق می‌دهد، هر لحظه ما را مسحور می‌کند.

 

 

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00