بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برند BONNET
معرفی برند BONNET
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/20 - 15:42 0 نظر

 

"BONNET"، طراح و خالق سوئیسی، با جواهراتی که از اکتشافات و سفرهای دور دنیا الهام گرفته، نسل‌ها را جذب خود کرده است. این قطعات بی‌نظیر و انحصاری، با طراحی‌هایی که به سنت جواهرسازی احترام می‌گذارند، سبک‌ها را تحول می‌دهند و تخیل فرد را هیجان‌انگیز می‌کنند. ظرافت یک جواهر می‌تواند در زنان و مردان احساساتی را برانگیخته و شگفتی برانگیز کند.

کاردستی، یک میراث کامل

تاریخچه این خانواده از جواهرسازان که قبلاً با نام "La Maison BONNET" شناخته می‌شد، در "Chaux-de-Fonds"، مهد صنعت ساعت سازی سوئیس، آغاز شد. این تجارت خانوادگی در سال 1895 تأسیس شد و نام آن برای همیشه با دستیابی به برتری پیوند خورده است. جوزف بونت، بنیانگذار این برند، متخصص برجسته قطعات جواهرات بود. او که جواهرساز-سنگ‌ساز و معلم آموزش دیده در مدرسه هنری "Chaux-de-Fonds" بود، با استعداد و جاه‌طلبی بی‌پایان خود، برند همنام خود را آفرید. خلاقیت‌هایی که توسط او ساخته شد، با سرعت مشتریان باهوشی را به خود جذب کردند که بهترین سفیر او شدند. جوزف، که در قلب جهانگرد بود، با تنه‌های جواهرسازی خود، به سفرهایی پرداخت تا از ساخته‌های خود در خارج از کشور، به ویژه در اسپانیا و روسیه تزاری، رونمایی کند.

در سال 1927 و با ورود نسل دوم به نمایندگی از هانری و جوزف، "BONNET" شروع به تخصص در ایجاد جواهرات الهام گرفته از دوره باهاوس کرد. این بیانیه ها باعث شد که شهرت این شرکت بیش از پیش افزایش یابد.

روحیه ای برای کشف

سال 1957 نقطه عطفی در تاریخ "BONNET" بود. هانری، موجود خلاق و ماجراجوی این شرکت، در سفری به برزیل رفت و در آنجا معادن سنگ‌های قیمتی را کشف کرد. این سفر در آن زمان بسیار جاه‌طلبانه و خطرناک به نظر می‌رسید. هانری، که از کیفیت و ارزش این جواهرات آمریکای جنوبی خیره شده بود، دائماً برای توسعه مجموعه خصوصی "BONNET" به آنجا رفت و آمد می‌کرد. شایعات حاکی از آن است که این مجموعه، که دارای الماس، زمرد و آکوامارین است، یکی از باشکوه‌ترین مجموعه‌های سوئیس است.

زمانی که اریک بونت، طراح و گوهرشناس، کنترل کسب و کار خانوادگی را به دست گرفت، قلبش به غنی‌سازی مجموعه‌های شرکت می‌اندیشید. از آن زمان، او از سفرهای متعدد خود در سراسر جهان الهام می گیرد تا مجموعه های جدیدی با تمرکز بر سفر و طبیعت ایجاد کند، مانند "GEA" و "TOTEM" که در سال 1985 راه‌اندازی شد، که تأثیرات قومی را در بر می‌گیرد و موفقیتی فوری برای آن‌ها خواهد بود. "BONNET" به لطف طراحی منحصر به فرد و اصالت جواهرات، الهامات بی‌شماری را که در طول دهه‌ها سبک "BONNET" را شکل داده و این مجموعه‌ها را به‌طور غیرقابل مقایسه منحصربه‌فرد کرده است.

جواهرات سفر

در سال 2008، ماری لور، یک طراح واجد شرایط، به تجارت خانوادگی "BONNET" پیوست. او مفهوم "جواهرات سفرها" را معرفی کرد، قطعاتی که از مقاصد دور و نزدیک الهام گرفته شده بودند، جایی که "BONNET" سبک ها را تغییر می‌دهد و ما را به سفری به قلمروهای ناشناخته می برد. مناظر رویایی که در آن در آمازون توقف می‌کنیم، به پرندگان مهاجر در مسیرشان می‌پیوندیم، یا به سمت ارتفاعات می‌رویم و روی خط الراس کوهی به آسمان می‌رسیم. یک فرار جواهرات فوق العاده که در آن ظرافت و ظرافت حاکم است. "BONNET" همچنان به دنبال سبک خالص خود می‌ماند و برای همیشه به مهارت و خلاقیت خود وفادار است.

نمونه طرحهای برند BONNET

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00