بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برند YOKO LONDON
معرفی برند YOKO LONDON
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/25 - 15:39 0 نظر

یوکو لندن یک شرکت جواهرسازی بریتانیایی است که در سال 1973 تأسیس شد. این برند به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مروارید در جهان شناخته می‌شود. یوکو لندن به خانواده حکیمیان تعلق دارد که بیش از هفت نسل است که در تولید مروارید و جواهرات نفیس مهارت دارند.

این برند با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و جزئیات دقیق، مرواریدهایی با براقترین رنگ‌ها و فرم‌های زیبا را تولید می‌کند. مرواریدهای یوکو لندن به دلیل طراحی‌های پیچیده و خلاقانه خود، به عنوان برخی از زیباترین و باارزش‌ترین جواهرات در جهان شناخته می‌شوند.

در کنار مروارید، یوکو لندن نیز به تولید سایر جواهرات نفیس از جمله الماس، زمرد، سافیر و ... می‌پردازد. همچنین، این برند با طراحی‌های منحصر به فرد و زیبا، برای مشتریان خود گزینه‌های متنوعی از گردنبندها، انگشترها، گوشواره‌ها، ساعت‌های مچی و ... را فراهم می‌کند.

مرواریدها ممکن است بسیار قدیمی و کلاسیک به نظر بیایند! یوکو لندن به مدت سال‌ها ثابت کرده است که با پیروی از روند مد در طراحی جواهراتی که با مروارید و الماس آراسته می‌شوند، اشتباه می‌کند. این جواهرساز لندنی با ارائه پنجاه رنگ مختلف مروارید، از سفید تا صورتی، مشکی یا شامپاین، هر شیک پوشی را که دلش می‌خواهد به خوبی تکمیل می‌کند.

 

زیبایی جاودانه و کلاسیک مرواریدها، با اختراع دوباره پیچ و تاب مدرن و شوخ‌آمیز، خط حیاتی طرح‌های جواهرات یوکو لندن را تشکیل می‌دهند.

 

یکی از عامل‌هایی که باعث شناخته شدن یوکو لندن در سراسر جهان شده، توجه این برند به جزئیات و تعهد به برتری، همراه با سنت‌های قوی خانوادگی در تجارت سنگ‌های قیمتی و مروارید است. بیش از هفت نسل از خانواده حکیمیان سخت تلاش کرده‌اند تا شرکت را به سمت مسیری با نوآوری مستمر، تعالی و کیفیت بی‌نظیر هدایت کنند.

 

در طول سال‌ها، انبوهی از مرواریدهای نفیس در اختیار این برند قرار گرفته و چهره صحنه جواهرات را برای همیشه تغییر دادند. یک لحظه مهم در تاریخ یوکو لندن، افزایش شهرت مرواریدها بود که توسط پرنسس دوست‌داشتنی دایانا و عشق او به زیبایی ظریف و مسحورکننده آنها ممکن شد. این برند با ارائه مرواریدهایی از جمله مرواریدهای طلایی دریای جنوبی اندونزی، مرواریدهای آبی و خاکستری تاهیتی و مرواریدهای نارنجی و صورتی آب شیرین، به سرعت شهرت جهانی به عنوان فروشنده قابل اعتماد مروارید به دست آورد و با مشتریان انحصاری و تمامی مشتریان خود، همکاری کرد.

 

بعضی از بزرگترین و دیدنی‌ترین مرواریدها، بخشی از مجموعه بی‌نظیر یوکو لندن بوده‌اند و در نمایشگاه‌هایی به نمایش گذاشته شده‌اند تا اهمیت تأثیر این برند در دنیای جواهرات زیبا را بیان کنند. پیمایش در خط باریک بین کلاسیک و نوآورانه، اشتیاق سیری ناپذیر تیمی از طراحان و صنعتگران با استعداد را نشان می‌دهد که با تنوع رنگ طبیعی و فرم زیبای مرواریدها کار می‌کنند تا قطعاتی از ترکیب هماهنگ، زیبایی شناسی معاصر و ظرافت جاودانه طراحی کنند.

 

گردنبندها و انگشترهای نمادین کالیدوسکوپ این برند، با طراحی پیچیده و جذاب و وضوح فرم خود، به بیانی از نهایت ظرافت تبدیل شده‌اند. یوکو لندن همیشه خود را به چالش می‌کشد تا شیوه درک مروارید در دنیای مد را دوباره ابداع کند و شناخته شده است که زمان غیرقابل تصوری را صرف ردیابی استثنایی‌ترین مرواریدها برای کنار هم قرار دادن یک تکه جواهرات می‌کند.

نمونه طرحهای برند YOKO LONDON

شاهکار مروارید

 

کاف مایفر روی طلای سفید با الماس سفید و مروارید آکویا نصب شده است

 

انگشتر Novus بر روی طلای سفید با الماس و مروارید دریای جنوب نصب شده است

 

گوشواره فرونیا بر روی طلای سیاه و سفید با مرواریدهای دریای جنوب، الماس و عقیق

 

گردنبند باروک بر روی طلای سفید با الماس، سیاه، سفید، دریای جنوب و مرواریدهای صورتی طبیعی به شکل باروک

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00