بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برند QEELIN
معرفی برند QEELIN
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/05/10 - 15:32 0 نظر

برند QEELIN یکی از برندهای مشهور جواهرات گران‌قیمت است که در سال 2003 در هنگ کنگ تأسیس شد. این برند با ترکیب صنایع دستی فرانسوی با تم‌های سنتی چینی، طرح‌هایی جدید و جذاب را در زمینه جواهرات گران‌قیمت ایجاد کرده است.

 

 

طراحی‌های QEELIN به شدت الهام‌گرفته از فرهنگ چینی و نمادهای باستانی هستند، اما با تلفیق آن‌ها با المان‌های مدرن، به نتایجی بسیار منحصربه‌فرد و جذاب دست یافته است. مجموعه‌های QEELIN از جمله Wulu، Bo Bo، Qin Qin و Yu Yi، از فلزات و سنگ‌های گرانبها ساخته شده‌اند و عناصر و نمادهای منحصر به فرد را در هسته اصلی خود تقویت می‌کنند. QEELIN با ترکیب طرح‌های جذاب و کیفیت بالا، در سطح بین‌المللی شناخته شده است و محصولات آن در اروپا، آسیا و آمریکا به فروش می‌رسند.

الهام باستان‌شناس چینی، به قطعات استثنایی Qilin، روح می‌بخشد که با جوهر اسطوره‌ای، میراث غنی این کشور را به تصویر می‌کشاند.

 

یک شرکت نسبتاً جوان و کوچک، با طراحی‌های غیرمعمول و جسورانه، در حوزه جواهرات گران‌قیمت پا به عرصه گذاشته و با ترکیبی از صنایع دستی فرانسوی و تم‌های سنتی چینی، زیبایی جدید و جذابی را به وجود آورده است. این برند مبتنی بر طراحی است و قطعات آن داستانی را روایت می‌کنند، همچنین از سنگ‌های قیمتی برای تقویت زیبایی آن‌ها استفاده می‌شود.

 

ترکیب غیرمعمول و چشمگیری از مفاهیم باستانی و معاصر، با نمادهای سنتی چینی، در تولید جواهراتی به وجود می‌آید که هم گاهی پر زرق و برق و هم گاهی ساده و زیبا هستند. هدف اصلی قیلین، کار کردن روی الگوهای سفت و سختی که بازار جواهرات گران‌قیمت غرق شده‌اند و ایجاد ترکیب‌های پویا، سرگرم‌کننده و مسحورکننده است. بازنگری عناصر باستانی در محصولات بسیار متفاوتی که قادر به ارائه آن‌ها هستند، به روشی مجلل و نوآورانه، سودمند است

کشف قیلین، نشان می‌دهد که شناخت و احترام به میراث باستانی و غنی چین، در کنار منشور عملکرد مدرن و تجملات سطح بالا، بسیار مهم است. این امر از طریق ادغام خلاقانه الهامات شرق و غرب، در شکل‌گیری هویت قوی و سبک اصلی برند، به‌وجود آمده است. مجموعه‌های سفارشی Wulu، Bo Bo، Qin Qin و Yu Yi، از فلزات و سنگ‌های گرانبها ساخته شده‌اند و عناصر و نمادهای منحصر به فرد را در هسته اصلی خود تقویت می‌کنند.

قطعات قیلین با تجسم مجدد نمادهای سنتی در زمینه معاصر، با ظرافت و جذابیت خاص، زیبایی جاودانه و ارتباط تاریخی را به نمایش می‌گذارند. قدرت و عرفان عناصر باستانی، مفهوم فراوانی و هماهنگی را به زیبایی منتقل می‌کند. بزرگداشت عشق، درک و حمایت، هسته اصلی اخلاق این برند برای گرد هم آوردن فرهنگ چینی و طراحی جواهرات معاصر است.

ذات قیلین، به‌طور مشخص منحصر به فرد و به‌طور مسحورکننده‌ای متفاوت است و ترکیبی مسحورکننده از فرهنگ‌ها و الهام‌های به ظاهر متضاد برای طرح‌های جواهرات گران‌قیمت، منحصربه‌فرد و بسیار زیباست.

آویز کلاسیک Bobo نصب شده روی طلای سفید با سرامیک و الماس

 

گردنبند Wulu نصب شده روی سفید و رزگلد با یاقوت

انگشتر شیطون کوچک Bo Bo که روی طلای سفید با الماس سیاه و سفید نصب شده است

 

گردنبند Flying Bo Bo از طلای سفید 18 عیار با الماس سنگ فرش شده و الماس سیاه و بالون سنگ فرش شده با یاقوت

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00