بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برند LUJ PARIS
معرفی برند LUJ PARIS
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/05/16 - 15:28 0 نظر

برند LUJ PARIS یک برند معروف در صنعت جواهرسازی است. این برند توسط طراح جواهر معروف ژولی پارنت تأسیس شده است. LUJ PARIS با تمرکز بر تجمل و زیبایی، میانه‌روی بین شکوه و عظمت فرانسوی و مینیمالیسم معاصر را به تصویر می‌کشد.

طراحی‌های LUJ PARIS برجستگی‌های هندسی و زیبایی‌شناسی را با استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی ترکیب می‌کنند. طرح‌های ظریف و الگوهای متنوع در دستبندها، انگشترها، گردنبندها و سایر جواهرات LUJ PARIS قرار می‌گیرند. این طراحی‌ها نمادین بوده و به صورت شاعرانه و با اجرای بسیار دقیق و با کیفیت بالا ساخته می‌شوند.

برند LUJ PARIS با توجه به خلق ایده‌آل خود از تجمل و زیبایی، از مرزهای هنجارگرایی خلاق فراتر می‌رود و با ترکیب شکوه و عظمت فرانسوی با مینیمالیسم معاصر، طراحی‌هایی منحصربه‌فرد و خلاقانه ارائه می‌دهد.

LUJ PARIS با استفاده از مواد با کیفیت، تکنیک‌های مدرن صنعت‌گران و هنرهای پیشرفته، جواهراتی را ایجاد می‌کند که زیبا، منحصربه‌فرد و با ارزش هستند. این برند به عنوان یک نماد از زیبایی‌شناسی هندسی و زنانگی شناخته می‌شود و جواهراتی را به دست مشتریانش ارائه می‌دهد که هم نمادین و هم شاعرانه هستند.

زیبایی و ظرافت سفارشی فرانسوی، به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز و مهم دودمان لوژ، با سنت‌های صنعتی اروپایی ترکیب شده است.

با توجه به تقاضای مداوم برای جواهراتی که الهام گرفته از عتیقه‌ها، اما به شکل معاصر و سبک، جولی پارنت در سال 2012 برند Luj را تأسیس کرد. او با استفاده از هنر و ذوق بی‌نظیر خود در کار با سنگ‌های قیمتی، طلا و نقره، یک هویت منحصربه‌فرد به برند خود بخشید. این برند جای خود را در آن شکافی که بین گذشته الهام‌بخش و خلاقیت نوین وجود دارد، پیدا کرد.

طراحی‌های Luj با سه جزء اصلی اخلاقی مشخص می‌شوند: جدید، متفاوت و زرق و برق دار. این طراحی‌ها بسیار قابل پوشش و با زیبایی چشمگیری، بهترین ویژگی‌های گوشواره را در کنار تکنیک‌های مدرن صنعتی و هنرهای پیشرفته به نمایش می‌گذارند. از ترکیب سنت و مدرنیته، طرح‌های ساده Luj بیانگر زیبایی‌شناسی هندسی و زنانگی هستند. با تضاد قوی در مواد، رنگ‌ها و شکل‌ها، این قطعات فاش می‌کنند که آنها نماد شکوه و بزرگی دوران بازگشت فرهنگ فرانسوی هستند.

ست‌هایی با استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی تشکیل می‌شوند. هرکدام از این سنگ‌ها با دقت دست‌چین می‌شوند و در طرح‌های ظریفی قرار می‌گیرند تا ترکیبی ملایم، مسحورکننده و نمادین ایجاد شود. نتیجه نهایی، جواهراتی است که هم نمادین و هم شاعرانه است و همبستگی هندسی کاملی از امکانات بی‌نهایت را به تصویر می‌کشد. لوج با سبک متمایز خود وارد عرصه می‌شود تا هر سلیقه‌ای را ارضا کند، و مجموعه‌های متنوعی از جواهرات خود را به نمایش بگذارد. قطعاتی با الگوهای جاودانه و رمانتیک و شیک، با همبستگی زن معاصر و آزاداندیشی را نشان می‌دهند. این طراحی‌ها جواهرسازی را ادامه طبیعی سبک خود می‌کنند و نه برعکس، و باعث ایجاد طنینی مطبوع می‌شوند.

این برند جوان با مفاهیمی الهام‌بخش، سبک و طرح‌های زیبا و اجرای عالی ترکیب‌بندی، به صحنه جواهرات انرژی می‌بخشد. با خلق دنیایی بی‌زمان و مقاومت ناپذیر، الگوها، دستبندها، انگشترها و گردنبندهای حکاکی شده، آنها را به "ارزشمندی" خالص تبدیل می‌کند. این جواهرات با ظرافت و زیبایی بی‌نظیری، صاحب آن‌ها را به دنیایی پر از ارزش و زیبایی فرا می‌خوانند.

درست است. ژولی پارنت با ایده‌آل خود از تجمل و زیبایی، با برند Luj به عنوان یک طراح جواهر، به مرزهای هنجارگرایی خلاق فراتر می‌رود. او توجه خود را به ترکیب نهایی شکوه و عظمت فرانسوی با مینیمالیسم معاصر معطوف می‌کند. این ترکیب بین الهام‌بخشی از تاریخ و فرهنگ فرانسه و بهره‌گیری از سبک مدرن، به طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد در جواهرات Luj منجر می‌شود. او توانسته است زیبایی‌های کلاسیک و مجلل را با سادگی و زیبایی مدرن تلفیق کند و همین امر به برند Luj شهرتی بین‌المللی به ارمغان آورده است.

نمونه طرحهای برند LUJ PARIS

گوشواره نصب شده روی طلا با فیروزه

 

دستبند نصب شده روی ست طلا با الماس

 

آویز نصب شده روی طلای زرد با فیروزه

 

دستبند مار نصب شده روی طلای زرد

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00